menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kanaal 50

Ga naar meest recente reactie

Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Hallo forumlieverds,

Vinden jullie ook dat telkens er een nieuw filmke van onze Kurt verschijnt, dat best ook hier op het forum kan gepost worden zodat het besproken kan worden of soms verduidelijking of vervolg erbij kan gegeven worden?

http://www.kanaal50.be/Tv/Tuinkriebels/TV-catalogus



PS: Hoe kunen we vernemen dat er een nieuw geplaatst wordt, zodat we de link hier kunnen zetten, weet iemand dat?
en ............neen ik wil niet alle dagen gaan zien want ik vergeet het ook dikwijls.......
woensdag 26 maart 2008 - 22:25
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

hallo Lysianthus,

dit is formidabel!! Op jouw aanraden, was ik al eens gaan kijken naar kanaal50, maar ik had maar één artikeltje gezien. Nu zie ik eigenlijk pas hoeveel het er zijn en hoe ongelooflijk interessant èn duidelijk dit allemaal getoond wordt!!
Er zullen zeker nog veel forummers geïnteresseerd zijn...

Hij doet dat goed hé, onze Kurt!! Goed zo, jongen !!

Matabish.
donderdag 27 maart 2008 - 00:27
annis

Annis

Lysianthus fijn dat je ons er weer aan laat herinneren dat dit kanaal er is. Was het alweer vergeten.
Zijn zeer interessante video's te zien.
donderdag 27 maart 2008 - 08:51
Lilian

Lilian

Ik was het ook alweer vergeten, staat interessante informatie op zo te zien.

Alleen kan ik de filmpjes niet meer bekijken sinds er een andere computer is, constant wordt er vermeld dat ik de Flash player moet installeren hetgeen ik ook gedaan heb en toch lukt het niet, jammer.

groetjes lilian
donderdag 27 maart 2008 - 09:47
Jipken

Tekst aangepast

Jipken

idd volledig mee eens, ik had ook de éérste gezien en dan uit het oog veloren!
keep up the good work Kurt ..

grtz,
donderdag 27 maart 2008 - 10:12
an

An

ja dat is zeker makkelijk als er gemeld wordt als er weer iets nieuws te zien is
donderdag 27 maart 2008 - 10:29
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

@ Lilian,
Kan het zijn dat je eerst de oude installatie volledig moet verwijderen?????????? ( Uninstall )

Als je uninstall hebt gedaan en de nieuwe versie terug hebt geïnstalleerd en het werkt nog niet............ kan ik niets anders bedenken dan zoeken in popupblockers, antispywareprogramma's of je firewall om te kijken of Flash daar op een of andere manier geblokkeerd wordt.
Zo vind je in SpywareBlaster onder Tools een Flashkiller. Als die ingeschakeld is werkt Flash niet en kan het ook niet geïnstalleed worden.
Popupblockers en firewalls kunnen ook zo'n optie hebben.

donderdag 27 maart 2008 - 12:44
krissie

Krissie

ik heb kanaal 50 bij mijn fovorieten staan ,
ga er regelmatig is kijken .
Maar een melding hier zou wel handig zijn .
groetjes
krissie
donderdag 27 maart 2008 - 13:05
Lilian

Lilian

@ Lilian,
Kan het zijn dat je eerst de oude installatie volledig moet verwijderen??????????


Ik heb alles compleet nieuw dus ook de installatie, ik heb nu wel Vista geen idee of dat er iets mee te maken heeft
Ik heb het ook met de hallmark kaartjes die kan ik ook niet lezen ... ik begrijp het niet.

groetjes lilian
donderdag 27 maart 2008 - 13:13
krissie

Krissie

Lilian ,
het zou inderdaad wel eens aan vista kunnen liggen ,
mijn man heeft in Januari een nieuwe pc gekocht
met vista ( nieuwe zijn nu allemaal met vista )
sindsdien heeft hij met verschillende programma's problemen
ze werken niet , of blokkeren alles .
hij overweegt nu om vista eraf te gooien
en terug windows xp erop te zetten

ps : vista zou ook trager werken .
groetjes
krissie
donderdag 27 maart 2008 - 13:28
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

mijn zoon, programmeur/analyst, heeft mij ten zeerste afgeraden om Vista te nemen.
Er valt niet deftig mee te werken omdat het alles en nog wat blokkeert!
Ik heb eens een artikel gekregen met uitleg over Vista en waarom het afgeraden werd, maar ben het kwijt. 'k Zal nog eens zoeken op Internet of ik het terugvind...
Misschien dat Vista binnen een paar jaar verbeterd zal zijn, maar tot dan...blijven die prullen buiten bij mij!

Ondertussen ben ik blij dat ik Kurt bezig kan zien!! Staat nu ook bij mijn favorieten en heb er al een paar dingen van geleerd!! o.a. mijn buddleia's vermeerderen.

Prettige dag aan allemaal,

Matabish.

P.S.: Kurt, als ik je "jongen" noem is dat vriendschappelijk en zéker niet smalend bedoeld hoor!!! Bij ons gebruiken we dat in de betekenis van: vriend of kameraad voor iemand die veel jonger is!!
Ik heb véél bewondering voor wat jij allemaal doet, zowel in de tuin als op dit forum, je hebt mijn respect zeker verdiend!!

donderdag 27 maart 2008 - 14:25
krissie

Krissie

ja ,tot nog toe ,iedereen die nu vista heeft
die we kennen heeft er klachten over .
in April zou er een verbeterde ????????nieuwe versie komen .
Krissie
donderdag 27 maart 2008 - 14:56
Lilian

Lilian

dan zijn mijn vermoedens toch juist geweest, ik heb voorheen nooit problemen gehad met XP.
Krissie, dan maar hopen dat het in april zal verbeteren en anders moet ik mijn oude labtop maar weer uit de kast halen

groetjes lilian
donderdag 27 maart 2008 - 16:16

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon