menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinexpo Antwerpen

Ga naar meest recente reactie

hildavw

Hildavw

Wij zijn er dus ook geweest, zondagvoormiddag.
Door alle werkzaamheden hier in huis kon ik niet vroeger aan mijn computer.
Vroeger heb ik eens horen zeggen dat voor veel beurzen de ingang niet meer aan hall 1 is, omdat dat teveel tocht zou kunnen veroorzaken, omdat die dus dicht bij de grote in- en uitgang ligt.
En zeker voor de bloemen en planten kan dat nefast zijn, alhoewel, bloemen en planten ? het merendeel bestond dit jaar echter uit tuinmeubelen en andere zaken, en dan wel voor wandelende portemonnees !
Ik heb ook een lang gesprek gehad met Kurt, zeer aangenaam, maar wist toen niet dat die jongeman naast hem Angelo was.
We hebben er o.a. een bijenblok gekocht die we in de buurt van onze bosbessen gaan hangen.

[afbeelding verwijderd niet-https]

en stom, het boek van tuinadvies heb ik niet laten tekenen door Kurt, vergeten !!!

Ook lag er een mooie uitgeholde boomstam :

[afbeelding verwijderd niet-https]
De foto doet hem misschien geen recht aan, want die boomstam was wel enkele meters lang.

Wij hebben ook niemand anders gezien en ik droeg ook een badge met het naamkaartje van tuinadvies.

Ben benieuwd of we iets zullen horen van diegenen die vrijkaarten hadden gewonnen.

groetjes en misschien tot op een volgende beurs

Hilda
maandag 25 februari 2008 - 16:57
Karintje

Karintje

Hoi Hilda,

Ja, die boomstam was idd de moeite hé, wij hebben er ook naar staan kijken

En idd, de tuinbeurs is voor "dikke" portemonnees, maar wel héééééééééél mooie dingen gezien!!

Grtz,
Karin
maandag 25 februari 2008 - 19:01
lentemode

Lentemode

Helaba Hilda,
Ik zag hem ook ! Was het de uitgeholde stam van een olijfboom ?
[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes,
Mia
maandag 25 februari 2008 - 21:06
Jeannette1

Jeannette1

Lieve mensen, dat wij jullie niet gezien hebben vind ik wel héél erg jammer!!!

Wij waren er toch om ca. 11.15 uur en zijn ook nogal een hele poos gebleven.

Qua planten was er inderdaad erg weinig, maar de rest was wel de moeite waard.

Hilda, herkende je Angelo ook niet van zijn foto op het Forum???

Ik stelde hem aan Ger voor als de liefste van het Forum, want dat is hij ook wel een beetje toch?

Hij doet zooooooooo erg veel en niet alleen voor het Forum, maar ook voor vele leerlingen op de school en voor de tomaten, sites en Forum van zichzelf.

Eigenlijk doet Angelo teveel om op te noemen!

Maar... ik dwaal weer af, mooi hè zo'n bijenhuis!

Wij zijn al vele sites aan het bekijken, om een bungalow (aangepast en niet te duur) te zoeken in de buurt van Nederland/België, b.v. Limburg.

Zodra wij zoiets kunnen vinden, komen wij zeker naar Hasselt naar de Tuin-Expo.

Want op 1 dag heen en weer was voor mij net iets te veel!

Hopelijk zien wij daar meerdere Forummers!

Groetjes, Jeannette
maandag 25 februari 2008 - 22:21
kurt

Kurt

Ik heb ook een lang gesprek gehad met Kurt, zeer aangenaam, maar wist toen niet dat die jongeman naast hem Angelo was.
We hebben er o.a. een bijenblok gekocht die we in de buurt van onze bosbessen gaan hangen.

[afbeelding verwijderd niet-https]

en stom, het boek van tuinadvies heb ik niet laten tekenen door Kurt, vergeten !!!

Hilda


Beste Hilda,

Het was inderdaad een fijn gesprek zoals ik trouwens met alle forumleden heb gehad die zich kenbaar maakten. Het is toch iets persoonlijker als we dan ineens ook gezichten op de nicknames kunnen plakken. Het waren immers allemaal aangename forumleden of sitebezoekers die ik in Antwerpen heb gesproken. Het was trouwens ook zeer opvallend hoeveel expo-bezoekers onze tuinadvies.be website al kenden.

Jouw hangende bij heb je mooi op foto gezet. Je zal er de komende zomer wel van kunnen genieten om die solitaire metselbijtjes aan het werk te kunnen zien.

Vele vriendelijke groeten,
Kurt
maandag 25 februari 2008 - 23:27
annd6

Annd6

Hilda en Jeanette,
ik ben vorig jaar naar de tuinexpo geweest en net omdat er zo weinig planten waren en meer meubels voor degene met de "dikke geldbuidel" heb ik het dit jaar laten passeren.

Kurt zijn stand was toen wel dik de moeite maar hij was zo druk aan het praten met mensen dat ik hem maar niet heb gestoord

Ik ga eigenlijk liever naar de beurzen met vele planten en tuinmaterialen zoals bv Beervelde, dat is elk jaar weer erg de moeite en het domein waarop het gehouden wordt is adembenemend mooi.

Groetjes
Ann
dinsdag 26 februari 2008 - 09:10
Jeannette1

Jeannette1

Hai Ann, inderdaad jammer dat er zo weinig planten aanwezig waren, maar voor ons (die bijna nergens komen) is ook al het andere op zo'n Tuin-Expo wel zeer interessant.

De stand van Kurt was dit keer (voorheen heb ik het nog nooit gezien), zeer de moeite waard.

Volgende expo-bezoek, zal ik mijn kar gebruiken door hem hoger te maken zodat ik ook alles makkelijker kan bekijken, nu bleef ik echter vóór de stand staan.

Wij gaan nu ook op de kaart zoeken waar Beervelde ligt, hopelijk kunnen wij ons gezicht ook daar eens laten zien.

Zou je mij dan even de datum en adres in Beervelde kunnen geven, zodat ik kan nakijken of daar wel een aangepast toilet is.

Hopelijk zien wij elkaar ook een keer, wie weet eens in Beervelde.

Groetjes, Jeannette
dinsdag 26 februari 2008 - 10:50
annd6

Annd6

Jeanette,

het is in een park, ik denk dat als het weer een beetje meezit het goed berijdbaar is met een rolstoel.
Als het erg geregend heeft is het misschien een beetje moeilijk, ook al leggen ze dan wel houtkrullen en stro op de drassige plekken maar ik heb het nog niet meegemaakt dat het een echte modderpoel wordt ofzo.
Nu wat de toiletvoorziening betreft...ik weet dat er een wagen staat vlakbij de eettent maar daar kan je niet in terecht, er is ook een toilet in de gebouwen ven het kasteel zelf maar ik ben daar nog niet geweest.
http://www.parkvanbeervelde.be/

Op bovenstaande link kan je wel contact opnemen via mail, misschien kan je het zo teweten komen?
Inieder geval gaat het dit jaar door op 9-10 en 11 mei.
Ik Hoop dat het voor je lukt!
Op die link kan je ook al wat foto's bekijken om in de sfeer te komen en de exposanten staan er dacht ik ook op.
Groetjes
Ann
dinsdag 26 februari 2008 - 11:30
Karintje

Tekst aangepast

Karintje

Lieve mensen, dat wij jullie niet gezien hebben vind ik wel héél erg jammer!!!


Mij kan je niet gezien hebben Jeanette. Ik was er nm op vrijdag

Grtz,
Karin
dinsdag 26 februari 2008 - 18:03
Jeannette1

Jeannette1

Hai Ann, bedankt voor deze URL, helaas ben ik bang dat dit ook te ver voor mij is, maar het is nog geen mei dus kan er nog veel gebeuren.

Toch vriendelijk bedankt,

Groetjes, Jeannette


@Hai Karin, ik bedoelde niet jou alleen , ik meende het zo in het algemeen.

Neemt niet weg, dat ik jou ook wel had willen ontmoeten!!!

Hopelijk bij een volgende gelegenheid, wie weet...

Groetjes, Jeannette

dinsdag 26 februari 2008 - 18:48
annd6

Annd6

Graag gedaan hoor
Hopelijk komt er iets uit de bus dat het wel kan of misschien nog ergens anders, you never know
Groetjes
Ann
dinsdag 26 februari 2008 - 21:18
kurt

Kurt


Ik ga eigenlijk liever naar de beurzen met vele planten en tuinmaterialen zoals bv Beervelde, dat is elk jaar weer erg de moeite en het domein waarop het gehouden wordt is adembenemend mooi.
Groetjes Ann


Ann,

Wees gerust. Onder normale omstandigheden zal ook in Beervelde een mooie stand terug te vinden zijn van tuinadvies.
Maar eerst de binnenbeurzen. Na Antwerpen slaan we Kortrijk over om de week erna in Hasselt te staan en de week erop in Mechelen.

Vele groeten,
Kurt
woensdag 27 februari 2008 - 11:10
pk

Pk

Spijtig dat jullie Kortrijk overslaan , wij gaan daar zondag naartoe met de kids
woensdag 27 februari 2008 - 11:13
annd6

Annd6



Kurt dat is nu eens goed nieuws!
Dan zie ik je zeker daar een keer!

Groetjes
Ann
woensdag 27 februari 2008 - 12:25
hildavw

Hildavw

Kurt,
Is Hasselt ook met modeltuinen, zoals we eens, ik denk in Mechelen, hebben gezien ?
Maar als alles meezit komen we toch, modeltuinen of niet.
Misschien winnen we deze keer wel gratis inkomkaarten

groetjes

Hilda
woensdag 27 februari 2008 - 19:14
Adrienne

Adrienne

Joepie Mechelen hoi,hoi,hoi !!!!!
Wie komt er nog buiten ikke
How niet allemaal hé, anders is t' er te klein
woensdag 27 februari 2008 - 19:15
hildavw

Hildavw

Jeannette,
Je schreef iets over logement zoeken.

kijk hier eens :

http://www.vlaanderen-vakantieland.be/

http://www.toerismelimburg.be/exec/108005/2152/

Je kan misschien ineens informeren welke mogelijkheden er zijn voor rolstoelgebruikers.

groetjes

Hilda
woensdag 27 februari 2008 - 20:09
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Naar Mechelen ga ik in elk geval, het is bij de deur en natuurlijk.............omdat ik jullie graag zou ontmoeten
Verleden jaar ben ik ook geweest maar eerlijk gezegd, vind ik ook dat op die binnentuinbeurzen veel staat , behalve planten.
Naar Beervelde ga ik zeker met een kruiwagen
dinsdag 4 maart 2008 - 12:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon