menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tijdelijk aanbod in de Lidl

Ga naar meest recente reactie

Spuddy

Spuddy

Vanaf morgen ligt er tuinmateriaal in de Lidl supermarkten. Mijn oog viel daar op een tuin hobbyserre van 49€. Ik zou het gebruiken als zaaiserre om binnenshuis ruimte te sparen. Zou dat een goeie aankoop zijn?

http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20080225.p.Hobbyserre
zondag 24 februari 2008 - 19:41
Jeannette1

Jeannette1

Hai Spuddy, hopelijk geldt dit ook voor Nederland, dan kunnen Ger en ik morgen even gaan kijken!

BEDANKT voor deze boodschap!

Groetjes, Jeannette
zondag 24 februari 2008 - 19:55
michelloon

Michelloon

Hai Jeannette,
Moet je echt teleurstellen. Het kasje is niet in de Lidl van nederland te koop. Ik heb het krantje voor mijn neus liggen. Dus toch even over de grens kijken.
Gr. Marion
zondag 24 februari 2008 - 20:03
cornelia

Cornelia

En zorg vooral dat je snel bent. 2 jaar terug ook een mooi kasje bij Lidl maar ze waren op de dag zelf al uitverkocht (gebeurd wel vaker bij deze winkels) Ik heb die dag 4 Lidl's bezocht en overal hetzelfde.

heel veel succes en laat ons weten hoe het afgelopen is

groeten cornelia
zondag 24 februari 2008 - 21:22
Jeannette1

Jeannette1

Hai Marion en Cornelia, bedankt voor jullie berichtje!!!
Voor mij valt het namelijk niet altijd mee om de deur uit te gaan, laat staan als het voor niets is!

Helaas, ik was al blij, want dit was net iets waar wij voor een voordelig prijsje al een poos naar gezocht hebben.
Dus blij voor een dode mus zeggen wij dan, helaas.

Nogmaaals bedankt!

Groetjes, Jeannette
zondag 24 februari 2008 - 22:14
an

An

hai jeannette aldi ver koopt ze ook maar wanneer dat is een goede vraag kijk regelmatig op de aldi
site en liddl bijv. elke maandag want bij aldi start de nieuwe verkoop op woe. en bij liddl maandags en donderdags
en als je op internet kijkt weet je het lekker snel en je weet ook bij de aldi wat ze in belgie en duitsland en dergelijke verkopen
bij mij komen ze elke week automatich op mijn email als er een nieuwe folder verschijnt

dus nu deze tijd zeker even in de gaten houden
succes

gr
maandag 25 februari 2008 - 09:57
krissie

Krissie

als er bij de lidl iets is wat ik graag wil
ga ik er DE DAG ERVOOR al naar toe ,
vanaf de late namiddag ligt alles al in de winkel
levende planten dikwijls al van s'morgens .
( hier bij ons toch )
vroeger was dit hier ook zo in den aldi ,
die mogen dit niet meer doen wegens te veel klachten
op de dag zelf was " het " waarvoor je kwam op het
openinguur al weg .
groetjes
krissie



maandag 25 februari 2008 - 10:50
hildavw

Hildavw

Bij Lidl kan je je inschrijven voor een nieuwsbrief.
Zo weet je meer dan een week van tevoren wat er in de aanbieding komt.
Misschien heeft Aldi dat ook wel.

groetjes

Hilda
maandag 25 februari 2008 - 17:51
an

An

hoi hilda
dat kan je bij de liddl en bij de aldie doen die nieuws brief ik heb hem van meerdere
ook van scapino dirk van de broek en nog een paar
zo ben je gauw op de hoogte voor dat er iets weg is
zoals van action heb ik hem ook die krijg je vrijdags voor de maandag er op
zie ik dan iets wat ik heel graag wil hebben vrijdags dan weet ik dat ik maandag somrgens er vroeg heen moet
super makkelijk en aangezien wij allemaal formvrienden vaak achter de comp zitten
lees je hem ook sneller
maandag 25 februari 2008 - 19:43
Angelo

Angelo

hier in de aldi is het verschrikkelijk, normaal komt de reclame elke woensdag binnen.


maar hier dus niet, hier komt die soms pas vrijdag, en als de reclame er wel woensdag is, dan is bijna alles al weg, soms zie je zelf niks van de reclame.

de aldi hier maakt geen goede indruk hoor, en is nog niet zo lang open
dinsdag 26 februari 2008 - 20:15
pk

Pk

Angelo, ik werk zelf in de Aldi en het is uitzonderlijk dat de promoties te laat binnenkomen. Meestal is dat dan door overmacht (vrachtwagens die niet op tijd kunnen aanleveren in het centraal magazijn,ed). Indien je iets niet ziet liggen in de winkel, dan vraag je er toch gewoon naar? Op woensdag is het meestal heel druk en moet er veel kassa gedaan worden waardoor er te weinig tijd vrijkomt om de leeggeroofde manden aan te vullen. Meestal is er wel nog wa rest in het magazijn maar door de drukte geraken we er niet om aan te vullen, dus gewoon vragen...(al zijn ze niet overal even vriendelijk moet ik bekennen )
dinsdag 26 februari 2008 - 20:22
Angelo

Angelo

hier is praktisch nooit iets op tijd, wij hebben hier vaak gestaan van half 9, om dan om 9u binnen te komen en dan er op uit komen dat je voor niks zolang gewacht hebt, als je dan durft vragen aan die lastige vrouwen die er werken, en geloof me hier zijn ze lastig, dan hoor je dat het wel morgen ofzo zal komen.


er zijn ook al klachten geweest, dat het personeel de reclame artikelen zelf plunderen voor hun familie, maar of dat waar is weet ik niet
dinsdag 26 februari 2008 - 21:24
pk

Pk

Je mag idd voor hetgene wat je zelf wilt aan de kant houden (het zou wat dom zijn om bij de bron te zitten en dat niet te doen), maar...reserveren voor klanten mag niet, en voor familie...tja, wie kan dat nu controleren of je personeel dit voor zichzelf koopt of voor hun schoonma?Ik vind het wel erg onaangenaam om horen dat er zo'n winkels zijn zoals jij ze beschrijft, het zal veel afhangen van de verantwoordelijken, dat is zeker, ikzelf ben filiaalleidster en ben nog altijd van het principe 'klant is koning'...als ik weet dat wij bv uitverkocht zijn en in een filiaal verderop is er nog stock, dan stuur ik die klanten door naar dat filiaal,...tja, ben uitzondering zeker...
Wat je wel kan doen is een klachtenbrief schrijven naar het adres vermeld op de inkomdeur, meestal helpt dit wel!
dinsdag 26 februari 2008 - 21:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon