menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuin Expo en de fijne ontmoeting

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/sters,

Vandaag zaterdag de 23 februari was het dan zo ver, Ger en ik naar Antwerpen naar de Tuin Expo.
Bij aankomst moest ik eerst naar het toilet, maar in België weten ze niet wat een toilet voor mindervaliden is denk ik.
Het leek qua hoogte wel een kleuter w.c.tje, er zaten wel 2 steunen aan weerskanten.
Maar als ik echt naar binnen wilde, moest de deur wel een stuk open blijven staan.
Hebben jullie wel eens de toiletdeur open laten staan in zo'n enorme gebouw, waar zoveel mensen aanwezig zijn???
Nu ik ook nog nooit en zal dat ook niet doen!!!
Met veel gedoe met Ger EN de toiletdame, kon ik wel naar binnen (krapjes), maar ...moest dan wel dwars op de bril gaan zitten anders kon ik niet op het toilet komen.
Echter bij het verlaten van dit grandioze toilet, nam mijn electrische kar (ik dus niet), een hele wand uit de muur mee.
Ik schrok zoooooooooooooo erg, dat de toiletdame mij pakte en zei: A.U.B., maak u niet zo druk, NU weten zij tenminste dat het groter gemaakt moet worden en begon zij hard te lachen en Ger om de manier waarop deze dame dit zei , (ik nog kon nog niet lachen, later wel) schaam, schaam!

Als ik dit van tevoren geweten had, weet ik niet of wij überhaupt gegaan waren.

Affijn, toch maar verder en zoeken naar hal 1, alwaar het Tuinadvies aanwezig zou zijn.
LOGISERWIJS, (maar niet heus) (misschien wel voor de Belgen)? moesten wij eerst ... ja goed geraden, zeker allemaal Belgen? eerst door hal 3, dan door hal 2 om uiteindelijk in hal 1 bij Kurt Vossaert en Angelo Dorny - Tuinadvies.be te belanden.
Wat vonden wij dit fijn, eindelijk eens in het eggie kennis te mogen maken met Kurt en Angelo.
Dit was duidelijk te merken, wederzijds!

Hierna hebben Ger en ik even een kopje koffie gedronken en zijn daarna weer het rondje gaan maken door de hallen (nu in de voor ons goede volgorde) 1, 2, en 3.
Wij hebben schitterende dingen gezien en bewonderd, o.a. prachtige zitbanken met kap zoals van een kinderwagen, stenen ovens om brood te bakken of iets te grillen in de tuin, schitterende beelden- en waterpartijen en eigenlijk teveel om op te noemen!
Nadat wij echt genoten hadden van al dat moois, gingen wij weer even terug naar Kurt en Angelo om afscheid van hen te nemen.

Verder gelopen naar de uitgang, ontdekten wij dat wij helaas van Kurt en Angelo met alle prachtige boeken en andere artikelen tentoongesteld bij de stand van Tuinadvies.be geen foto's genomen hadden.
Ja, wie zijn/haar hoofd niet gebruikt moet zijn voeten en wieltjes gebruiken, dus weer naar Kurt en Angelo.
De standhouders in de paden waar wij voor de 3e keer langs kwamen, konden hun mond bijna niet meer dicht krijgen van verbazing!
Het ergste voor hen, maar leukste voor ons, was dat wij om naar de uitgang te kunen gaan WEER langs hen heen moesten. hahaha
Zo gezegd, zo gedaan, wij naar Kurt en Angelo en snel foto's gemaakt, helaas te snel omdat ik erg moe was en toch wel naar huis wilde.
SORRY Kurt en Angelo, volgende keer maken wij eerst foto's van jullie en gaan dan pas een rondje lopen!
Toch wil ik de gemaakte foto's wel plaatsen, ook al is het niet je dat, volgende keer beter.

Voor ons is het zeker de moeite waard geweest om eens een fijn dagje genoten te hebben (bijna) zonder zorgen.

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

Deze button had ik gemaakt en opgespeld.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Nogmaals bedankt Kurt en Angelo!!!

Groetjes, Ger en Jeannette
zaterdag 23 februari 2008 - 21:34
annd6

Annd6

Hey Jeanette, zonde van die wc-toestanden, ik schaam me dan een beetje als Belg dat er in zo'n groot beursgebouw geen beter voorzieningen zijn dat kan toch niet!
Goed dat je de boel daar wat verbouwd hebt, misschien maken ze het nu meteen beter bij het herstellen
Mooie foto's toch hoor!
Mooie stand ook, proficiat Kurt en Angelo!
Heb je nog tuinforummers tegengekomen? Ik dacht dat er nog mensen gingen?
Ben je al een beetje bekomen van de reis? Kan zijn tol eisen hé, zo'n trip als je gezondheid niet optimaal is.
Groetjes
Ann
zaterdag 23 februari 2008 - 22:05
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Hai Ann, je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen hoe ik er uit gezien heb na die crash met de toiletmuur!!!

Helaas hebben wij GEEN Forummers/sters gezien bij de Tuin Expo.

Hopelijk komen wij dan eens meer mensen tegen bij open tuin dagen.

Kurt had letterlijk alles in de stand staan, schitterende boeken en vogelhuisjes en veel meer, als je het van dichtbij ziet is het nog mooier dan dat je het op het Forum of in de nieuwsbrief ziet!

Ook de indeling van de Tuinadvies.be-stand was af en zelfs het personeel wat daar liep was om te zoenen!

Wat de inspanning betreft, die viel lelijk tegen Ann, ik ben nu nog erg moe en omdat ik enige medicijnen NIET in kan/mag nemen als ik een dagje weg ga, heb ik ook bijzonder dikke benen gekregen.

Maar dit dagje en de kennismaking (in het eggie) met Kurt Vossaert en Angelo Dorny, neemt niemand mij meer af!

Hopelijk kan en mag ik in de toekomst ook enige tuinen bezoeken en komen er vaker grotere ruimten met een iets hoger toilet met steunen voor mensen die nu eenmaal gewoon mens zijn, maar helaas niet kunnen lopen.

Wie weet Ann, komen wij elkaar ook nog eens ergens tegen.

Groetjes, Jeannette
zaterdag 23 februari 2008 - 22:22
annd6

Annd6

Rust dan maar goed uit.
Ben blij dat je ervan genoten hebt!

En ja, wie weet komen we elkaar wel eens tegen, de lente moet nog beginnen hé, dus vele tuinbeurzen nog!

Groetjes
Ann
zaterdag 23 februari 2008 - 22:28
Matabish

Matabish

Hi, Jeannette,

Het is waar dat ze hier in België nog véél te leren hebben qua aanpassingen voor minder-validen.
Toch fijn dat je kunnen genieten hebt, ondanks de onverwachte en onaangename miseriekes!
Ook tof dat je die foto's nog vlug genomen hebt, zo zien wij, arme thuiszittende zielen, ook hoe mooi Kurt en Angelo het daar ingericht hadden. Dikke proficiat voor hen!!
En nu een paar dagen stillekesaan doen hé, Jeannette, dat je weer helemaal op je plooi komt!

Groetjes,

Matabish.



zaterdag 23 februari 2008 - 22:57
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Hai Matabish, het is niet alleen België hoor ook Nederland heeft nog erg veel te leren wat dat betreft.

Ook al is Nederland misschien al ietsje verder met diverse aanpassingen, het kan en MOET beter!

Veelal zitten de mindervalidetoiletten altijd VOL met diverse artikelen die eigenlijk in een bezemkast thuis horen of nog erger, vol met diverse dozen snoepgoed, ik moet er NIET aan denken daar ooit iets van een kaakje of zo te nuttigen (was bij een wegrestaurant).

Wij hebben het zelfs een keer meegemaakt bij een V&D zaak, dat er wel een speciaal toilet aanwezig was, op de 3e etage vertelde men ons.

Nu geef ik je te raden, wat de dame die daar zat tegen ons zei,: NEE, SORRY DIT IS ALLEEN GESCHIKT VOOR MENSEN MET EEN SCOOTMOBIEL, DIE NOG WAT KUNNEN LOPEN!!!

Kijk, dat is Nederland ook!!! Die mensen die nog kunnen lopen, hebben GEEN mindervalidentoilet nodig!!!

Wat die plooikes betreft, die hab ik al jaaaaaaaren!!! hahaha

Jouw proficiat voor Kurt en Angelo, is zeker op zijn plaats, het zag er perfect uit zoals op de foto's te zien is.

Genoten hebben Ger en ik zeker wel, ook voor mijn broers en zus die in de Ardennen wonen hebben wij wel gezien waar zij in Nederland vaak naar gezocht hebben.

Daar hebben wij dan ook foldertjes van meegenomen, zullen ze wel weer blij mee zijn.

Nu inderdaad even bijkomen anders mag ik van Ger nooit meer naar zoiets toe of zo ver weg.

Misschien ontmoeten wij elkaar ook nog eens ergens!

Groetjes, Jeannette
zaterdag 23 februari 2008 - 23:43
Esem

Esem

Een mooie reportage en een mooie samenvattig van de gebeurtenissen van die dag.
Zal je zeker niet vlug vergeten.
Eddy
zondag 24 februari 2008 - 01:05
Jeannette1

Jeannette1

Hai Eddy, die samenvatting, die gaat nog wel, maar die foto's.... die hoop ik ooit nog eens mooi en goed te kunnen maken bij een of andere ontmoeting!

Zo ziet men maar weer, "Haastige spoed is zelden goed" .

Inderdaad, deze dag vergeet ik zeker niet !!!

Groetjes, Jeannette
zondag 24 februari 2008 - 09:22
lentemode

Tekst aangepast

Lentemode

Hallo Jeanette,

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]


Hier nog enkele "kleine" hoekjes van de tuinbeurs voor jou, waarvan jij ook zeker genoten zult hebben !
Ik vind het fijn dat je toch dapper hebt doorgezet, na het ontdekken van onze Belgische mankementen ...
We waren er vrijdagvoormiddag.

Groetjes !
Mia



zondag 24 februari 2008 - 12:27
semperfi

Semperfi

Hey, Jeanette .... we hebben mekaar blijkbaar bijna aan de uitgang gekruisd. Ik kwam binnen rond twee uur en voor ik de stand van Kurt gevonden had duurde het nog wel even.

Spijtig dat we mekaar niet ontmoet hebben, maar dat komt zeker nog wel eens.
Ik vind het schandalig dat onze Expo-hall zo slecht is voorzien voor minder-valieden, ik kan - als geboren Antwerpenaar - sorry zeggen tot ik groen zie ..... maar dat zal niet veel helpen
In elk geval proficiat voor uw doorzettingsvermogen !!!

Op de stand van Kurt en Angelo kon ik het eerste exemplaar van het gloedniewe tuinadvies-magazine inkijken .... ziet er wondermooi uit, er is veel werk ingestoken en zowel het uitzicht als de inhoud lijken prachtige beloften voor de komende maanden. Uiterst interessante artikels over composteren, tomaten e.d. zullen op 28.02 worden gepost .... het wordt uitkijken naar de brievenbus.

Eén kleine op- of aanmerking over de beurs : na al die jaren dat ik daar kom blijkt het aandeel van planten steeds te krimpen ten voordeel van Cocoons, Spa's, Meubilair e.d. Maar ja ook leuk om te bekijken. ( vooral als je de kortingsbon van tuinadvies hebt gebruikt )

Grutjes en tot ziens,
Bob
zondag 24 februari 2008 - 15:08
Spuddy

Spuddy

Jeanette, heb de donkerste foto's effe aangepast. Hopelijk reken je me geen auteursrechten aan

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 24 februari 2008 - 15:11
rialle

Rialle

Ha ha Jeannette, ik had je wel eens willen zien met de halve muur aan je rolstoel!

Fijn dat je een leuke dag had en dat je Kurt en Angelo in levende lijve mocht ontmoeten. Jammer dat je geen andere tuinforumleden hebt gezien.

Groetjes Rialle
zondag 24 februari 2008 - 19:27
Jeannette1

Jeannette1

Hai Mia, bedankt voor deze sfeer foto's!!! want sfeer hing er wel!

Goed hè die harpist?

Helaas was ik zo van streek, door dat toiletgebeuren, dat ik niet meer aan foto's maken gedacht heb.

Normaliter hangt mijn camera dan ook om mijn nek, maar zelfs daar hing hij niet, zat gewoon in de tas.

Helaas dat wij elkaar dan misgelopen zijn, wij waren er om ca. 11.15 uur.

Hopelijk zien wij nog personen op een of andere open tuin dag.

Nogmaals bedankt voor deze mooie foto's, ik sla ze op dan kan ik ze bij de andere (nu door Spuddy mooi gemaakte foto's) in een map doen!!!

Groetjes, Jeannette
zondag 24 februari 2008 - 20:27
Jeannette1

Jeannette1

Hai Bob, inderdaad jammer dat wij elkaar misgelopen hebben!
Wij wisten (stond in dit Forum en in de nieuwsbrief), dat het Tuinadvies.be in Hal 1 te vinden was.
Maar, de Belgen tellen waarschijn lijk terug of achterstevoren, van 3, 2 naar 1.
Dus duurde het voor ons ook nog wel even voor wij bij Kurt en Angelo waren.

Ik was jammer genoeg nogal nerveus na die crash, zodat ik beter op de (plee) had kunnen blijven zitten, als je begrijpt wat ik bedoel, hahahaha
Volgende keer zal ik dan nog minder medicijnen in moeten nemen als het kan!

Wat het tuinadvies-magazine betreft, daar wacht ik wel voor bij de brievenbus!
Nu is het nog een verrassing voor ons.
Wel hebben wij leuke artikelen bij Kurt en Angelo gekocht.

Planten waren er inderdaad niet erg veel, volgens mij wordt het een BOLBUXUS jaar!
Wij willen ook wel wat kleur in de tuin en voor die grote (in vorm geknipte) Buxussen hebben wij géén ruimte.

Wat de entree betreft, hadden wij van een hele lieve Forumster 2 gratis entreekaartjes gekregen!
Deze lieve dame, stuur ik wel privé een emailtje!

Hopelijk tot ziens bij een open tuin dag, misschien wel bij "Den Bosrand" van Christ.

Groetjes, Jeannette

zondag 24 februari 2008 - 21:41
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Spuddy, héél erg bedankt voor het verbeteren van de foto's!!!
Als je wilt, mag je mij een emailtje sturen met de geheimen hoe je dit gedaan hebt!

Hoe dit is gekomen, weten wij nu nog niet.
Die donkere foto's zijn met Ger zijn (Canon D 400) gemaakt, dus daar begrijpen wij ook niets van.
Die lichte foto, is met mijn camera een (Panasonic DMC-FZ8 Lumix) gemaakt, waar ik zelfs 2 foto's van heb moeten deleten vanwege bewogen en wazigheid.

Ik zal niets in rekening brengen, als jij dit maar helemaal niet doet, want de centjes zijn nu op!


Nogmaals bedankt en misschien zien wij elkaar ook wel eens waar dan ook!!!

Groetjes, Jeannette
zondag 24 februari 2008 - 21:51
Jeannette1

Jeannette1

Ha ha Jeannette, ik had je wel eens willen zien met de halve muur aan je rolstoel!

Fijn dat je een leuke dag had en dat je Kurt en Angelo in levende lijve mocht ontmoeten. Jammer dat je geen andere tuinforumleden hebt gezien.

Groetjes Rialle


@ Hai Rialle, maar goed ook, ik heb zitten blozen als een puber!!!
In mijn gevoel was ik PAARS!!!
Maar de toiletdame heeft mij toch wel een beetje gerustgesteld, wat heel aardig van haar was.
Zij moest met Ger wel heel hartelijk lachen, omdat zij dan hoopt dat het een groter en ruimer toilet gaat worden waar ook zij trots op zal zijn.

Het plezier van deze dag hebben wij ons niet door die affaire laten ontnemen hoor.
Want al ben je nog zo nerveus, er weer eens uit te zijn en dan zo'n mooie Tuin-Expo te mogen bezoeken, was een vreugde.

Inderdaad, jammer dat wij enige Forummers gemist hebben, zij waren er net iets vroeger of net ietsje later!

Dank je wel voor je reactie en voor jou hetzelfde als bij alle andere Forummers, wie weet, misschien... waar dan ook!

Groetjes, Jeannette
zondag 24 februari 2008 - 22:02
Spuddy

Spuddy

De fotos heb ik met Photoshop cs3 bewerkt.

Eerst de levels. Image/adjustments/levels..
Dan de Curves. Image adjustments/curves..
Dan Brightness en contrast.
En als laatste Filter/unsharp mask.
zondag 24 februari 2008 - 22:45
Jeannette1

Jeannette1

Hai Spuddy, bedankt voor je reactie!

Hopelijk kunnen Ger en ik dit ook zelf, want wij hebben nog meer donkere foto's, gelukkig niet zoveel, maar zoals jij het veranderd had is het veel mooier.

Nogmaals bedankt, groetjes,

Jeannette
zondag 24 februari 2008 - 23:13
Tomateboer

Tomateboer

Hallo iedereen,

Nog niet zo lang thuis en meteen even een kijkje nemen op het forum hier .
Het was een geweldige beurs en ik heb me rijkelijk vermaakt!
Het contact met de mensen,...dat kan niet op tegen een babbeltje achter de pc.
Natuurlijk was onze forumster Jeanette en haar man Ger aanwezig op de expo.
Het was niet makkelijk voor haar om in haar toestand een bezoekje te brengen, maar toch stonden ze present
Een tuinadvieslid in hart en nieren, dat is zeker!
Het was inderdaad een aangename kennismaking.
Heel leuk elkaar even persoonlijk te spreken.
Zeker voor herhaling vatbaar en samen met Kurt, Bianca, Christ en Dirk, tante Sonia en de hele familie kon het helemaal niet meer stuk.
Ik hou het kort, want ik denk dat ik stilaan m'n bed opzoek,...
Vele groetjes
Angelo
maandag 25 februari 2008 - 22:30
Jeannette1

Jeannette1

Hai Angelo, bedankt voor je lieve woorden, wij hadden dit zeker NOOIT willen missen.

Hopelijk zien wij de volgende keer meerdere Forummers.

Maar de ontmoeting met jou en Kurt was mij al hééééél veel waard!

Ga nu maar heerlijk van je rust genieten, dat heb je zeker wel verdiend!

Hopelijk kunnen wij elkaar weer ontmoeten in Hasselt, want Kortrijk is mij echt véél te ver.

Groetjes, Ger en Jeannette
maandag 25 februari 2008 - 22:52
kurt

Kurt

Beste Jeannette,

In feite zou ik nu ook al in mijn bedje moeten liggen, want het zijn hele lange (vermoeiende) dagen geweest. Toch wil ik jou toch nog eens heeeeeeel hartelijk bedanken. Ik vond het een enorm aangename ontmoeting. Jullie zijn echt een heel tof koppel. P.S.1 nog bedankt voor de lekkere chocolaatjes. Dat had je echt niet hoeven te doen, alhoewel ze me smaken zenne
P.S.2: Als je niet naar Kortrijk komt dan gaan we daar ook geen stand opstellen en wachten we ineens een weekje om die op te richten in Hasselt.
Vele groeten

Kurt
maandag 25 februari 2008 - 23:19
annd6

Annd6

Amai Kurt da's een mooie geste!

In Beervelde zouden jullie ook niet misstaan....maar naar het schijnt is het heel moeilijk om daar binnen te geraken heb ik gehoord.

Groetjes
Ann
dinsdag 26 februari 2008 - 09:15
minouke

Minouke

hoe spijtig dat we niet konden komen , we zijn namelijk aan het verhuizen en verbouwen
Maar geniet tussen de cementzakken toch van de foto's hé Jeanette
Ik was dan ook erg verheugd je terug op het forum te zien vandaag na al je pc problemen, want ik kon verleden week ook niet door al dat werk hier en ook ik moest wachten op een nieuwe internetaansluiting

En voor Kurt : WAAAUW!!!!! proficiat met je stand erg mooi!
dinsdag 26 februari 2008 - 10:01
annd6

Annd6

Hey Chantal,
dat is inderdaad al even geleden dat je hier nog was!
Veel succes met de verbouwingen, is een pros hé en al dat stof!
Groetjes
Ann
dinsdag 26 februari 2008 - 10:08
Jeannette1

Jeannette1

Beste Jeannette,

In feite zou ik nu ook al in mijn bedje moeten liggen, want het zijn hele lange (vermoeiende) dagen geweest. Toch wil ik jou toch nog eens heeeeeeel hartelijk bedanken. Ik vond het een enorm aangename ontmoeting. Jullie zijn echt een heel tof koppel. P.S.1 nog bedankt voor de lekkere chocolaatjes. Dat had je echt niet hoeven te doen, alhoewel ze me smaken zenne
P.S.2: Als je niet naar Kortrijk komt dan gaan we daar ook geen stand opstellen en wachten we ineens een weekje om die op te richten in Hasselt.
Vele groeten

Kurt


Hai Kurt hopelijk heb je een fijne rustige nacht gehad!
Bedankt voor je lovende woorden, als je zo doorgaat prijs je ons de Hemel in, maar ik wil 130 jaar worden dus houdt het maar iets minder lovend!
Als wij iets geven, is het van harte gegund, anders doen wij zoiets niet, zeker als het in de smaak valt hebben wij dit met plezier gedaan.
Dat van Kortrijk is een goede, die houden wij erin!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hierover heb ik je inmiddels een emailtje gestuurd.
Nogmaals bedankt voor de hartelijke ontvangst en hopelijk tot de volgende keer!

Groetjes van Ger en Jeannette
dinsdag 26 februari 2008 - 11:15
Jeannette1

Jeannette1

Hai Ann, ik heb jou al een reactie gegeven in een andere topic over de Expo!

Hopelijk kun je mij de gegevens van Beervelde toesturen, zodat ik daar meer informatie kan vragen!

Vast bedankt, groetjes,

Jeannette
dinsdag 26 februari 2008 - 11:19
Jeannette1

Jeannette1

hoe spijtig dat we niet konden komen , we zijn namelijk aan het verhuizen en verbouwen
Maar geniet tussen de cementzakken toch van de foto's hé Jeanette
Ik was dan ook erg verheugd je terug op het forum te zien vandaag na al je pc problemen, want ik kon verleden week ook niet door al dat werk hier en ook ik moest wachten op een nieuwe internetaansluiting

En voor Kurt : WAAAUW!!!!! proficiat met je stand erg mooi!


Hai Chantal, helaas heb ik jullie nooit meer antwoord kunnen geven omdat al mijn emails EN emailadressen weg waren vanwege die crash!
Ik kan het nu dan via je Tuinadviesemail doen, op die manier krijg ik hopelijk toch je emailadres weer terug!
Want helaas is nog lang niet alles voor elkaar.
Vanaf deze plaats wens ik jullie in ieder geval heel veel sterkte met de verbouwingen en de verhuizing.
Denk maar, als het eenmaal klaar is, kunnen jullie er des te meer van genieten!!!

Lieve groetjes, ook voor de grote Minou!

Jeannette
dinsdag 26 februari 2008 - 11:24
minouke

Minouke

Ja zo is het Ann en Jeanette, stof en nog eens stof .... en tussenin eens gauw naar de tuin wat gaan wieden of op het forum piepen ennnnnn uitkijken naar de tuinbeurs in Hasselt want ik heb die in Antwerpen moeten missen maar ik mag wel naar Hasselt van mijne ploegbaas of ik staak
woensdag 27 februari 2008 - 15:47
Adrienne

Tekst aangepast

Adrienne

Ha Minouke,

Da's een goeie die moet ik onthouden.
Niet naar de tuinbeurs dan maar lekker staken.
Moet ik ook eens proberen !!!

Wanneer krijgen we een eerste indruk van je nieuwe woonst en werkzaamheden ?
Ben vree benieuwd salle.


Jeanetje, fijn dat je toch Kurt en Angelo kon ontmoeten hé.
En spijtig dat ik er niet was, je lijkt me zo'n toffe madam.
Zeker hadden we veel leut gehad, maar allez misschien een volgende keer.
Toch ben je wel een gelukzakske, Angelo ken ik al, maar Kurt ..... nog geen kans gehad.
Joh ben vree jaloers.

Oh jee, en zoveel mooie dingen.
Hi, volgens mij kwam ik weer platzak terug naar Geel
Wat heb jij mee genomen ?
Of mag ik da niet vragen
Ik hoop dat je d' er in ieder geval veel plezier van mag hebben.
woensdag 27 februari 2008 - 18:46
Jeannette1

Jeannette1

Hai Adrienne, Kurt is een toffeling of hoe jullie dat zeggen.
Ik zou zeggen een heerlijke peer!
Hopelijk krijg jij ook eens de kans om kennis met Kurt te maken, want dat is zeker de moeite waard.
Kurt was precies wat ik er van verwachte en Angelo ook!
HEERLIJK, ik had deze ontmoeting NOOIT willen missen en Ger ook niet, wij zijn 3X langs geweest, dat wil toch wel iets zeggen hè?

Jij mag alles aan mij vragen, alleen gekke vragen krijgen een gek antwoord zeg ik altijd.
Maar... dit is volgens mij een normale vraag, dus krijg je een normaal antwoord!

Wij kochten van die raamvogelvoer gevalletjes, héél erg leuk en je ziet de vogeltjes, of ze binnen in je kamer bij het raam zitten te eten.
De eerste keer (omdat ik dicht bij het raam zit), (zonder rood lampje hoor)!, schrokken zij denk ik.
Alleen het roodborstje, dat altijd even bij mij komt kijken, bleef zitten eten.
Maar nu blijven ze al allemaal zitten en vliegen alleen weg als er een hond of poes langs loopt.

Dan hebben wij nog een wateroverloop gekocht, dat zijn al die kleine emmertjes onder elkaar.
Ger heeft deze voorlopig aan de werkkast gehangen, zal morgen wel even een foto maken.
Uiteraard heeft hij het al uitgeprobeerd door er met een grote gieter steeds water van bovenaf door te gooien.(net een klein kind, zo blij!)
Hij hangt aan het gootje wat aan het dakje zit, en er loopt heel leuk water van het ene in het andere emmertje.
Een ECHTE BLIKVANGER!!!

Ik stuur je nog even een emailtje, na 20.00 uur, want ik moet Ger even helpen.

Lieve groetjes, Jeannette
woensdag 27 februari 2008 - 19:32
minouke

Minouke

oh lala! Adrienne dat zal nog een beetje duren maar ik beloof zo af en toe eens een fotootje te zetten op het forum, ik heb al een prieeltje met rozen om eronder te zitten toch al een begin hé
woensdag 27 februari 2008 - 19:59
Adrienne

Adrienne

Waaaah Jeanetteke,

Voor de vogelkes heb ik hier al veel !!!
Maar die emmerkes, jeetje die zie ik wel zitten zaaalig hé.

Hela Minouke, allez vooruit het begin is er al.
En dan nog wel een zitplaatste onder de rozenboog !!!
Waaauw zooo romantisch, waar jij eerst opkomt.
Vindt de grote minou ook wel super leuk zeker
Woon je nu verder van Geel of dichter ????
woensdag 27 februari 2008 - 20:05
minouke

Minouke

we zitten nu dichter bij Geel dan vroeger, tussen Diest/Sint Truiden/Hasselt in de streek waar 'Katarakt' gefilmd is
De streek van de appels en peren een beetje reclame voor de streek, want volgens de mensen hier is april en mei zo mooi vanwege de bloeiende bomen.
Dan zijn er de Bloesemfeesten hier, ik zal er nog iets over laten weten van zodra ik de datum weet en voor wie niet naar huis kan wegens teveel appelsap ... heb ik nog authentieke kamers : de hooizolder
woensdag 27 februari 2008 - 20:24
Jeannette1

Jeannette1

Hai Adrienne, mocht je eventueel naar de Tuin-Expo in Hasselt gaan dan kun je ze daar zeker kopen.
Kurt heeft denk ik wel alles weer bij zich op de geweldige stand!
Toy, Toy, Toy


Hai Minouke, mocht ik nog maar enige jaartjes jonger zijn, dan had ik zeker een plekske op je hooizolder gevraagd voor Ger en mij, maar helaas met geen 10 paardekrachten ben ik er op te krijgen!!!

Wie weet..... komen wij ooit nog eens die kant uit!

Nog veel sterkte met je verhuizing etc.

Groetjes, Jeannette
woensdag 27 februari 2008 - 20:30
an

An

hoi jeannette
wat zal je geschrokken zijn in die wc

en wat leuk dat jullie kurt en angelo in levende lijve hebben gezien,
mischioen volgende keer op het form een tijd afspreken zodat er meeer van het form aan wezig zijn zo kan je ze niet mis lopen

en chantal succes met je verhuizing
woensdag 27 februari 2008 - 23:01
Jeannette1

Jeannette1

Hai An, leuk je weer eens te zien!

Voorlopig gaan wij nergens meer naar toe, ben veel te moe en moet voor mijn gezondheid weer overal naar toe voor onderzoeken daar word ik ook moe van.

Vandaag voor niets naar Den Haag geweest, was een verkeerde afspraak en daar heb je het maar mee te doen.

Benzinekosten voor niets uitgegeven!

Zolang wij maar geen fouten maken gaat het wel goed nietwaar!

Groetjes, ook voor de kids.

Jeannette
woensdag 27 februari 2008 - 23:23
an

An

hoi jeannette
zo gaat het toch altijd
het zelfde als van wij moeten altijd optijd komen ,maar als jij een half uur moet wachten om dat er iets is moet je dat maar nemen of dat ze uitlopen
heel veel beterschap en rust maar lekker uit
en kun die benzine kosten niet decladeren bij ze
je kan het allicht proberen of zo het is hun fout
groetjes aan ger
woensdag 27 februari 2008 - 23:31
marietta

Marietta

Hallo,
ja het was erg leuk om de mensen waar je via dit forum contact mee hebt,in levende lijve te zien.De stand was erg verzorgd en ik was verrast dat die zo uitgebreid was.
Ik heb me echt bedwongen om niet in het tijdschrift te neuzen,ik wil me laten verrassen,als ik het volgende week uit mijn bus haal.
En ja ,ik kan volledig met een eerdere reactie akkoord gaan.Ik vind ook dat er steeds meer plaats gemaakt word voor zaken waar ik me van afvraag wat ze eigenlijk nog met een doorsnee tuin te maken hebben ,waar zijn al die planten gebleven die je hier vroeger kon zien.En waar je nog een plaatsje voor vind.Zo'n bad of buitenkeuken zie ik me nog niet in de tuin plaatsen.Is wel is mooi om te zien,maar zijn de meeste tuinmensen dan zo'n rokkefellers?
In ieder geval ik vond het nog is leuk om er te zijn,was enkele jaartjes geleden,en Kurt en Angelo het schepje is een aanwinst hoor het is fijn om er mee werken.En een DIKKE PROFICIAT met jullie stand.
donderdag 28 februari 2008 - 09:34
kurt

Kurt

Hallo,
ja het was erg leuk om de mensen waar je via dit forum contact mee hebt,in levende lijve te zien.De stand was erg verzorgd en ik was verrast dat die zo uitgebreid was.
Ik heb me echt bedwongen om niet in het tijdschrift te neuzen,ik wil me laten verrassen,als ik het volgende week uit mijn bus haal.
En ja ,ik kan volledig met een eerdere reactie akkoord gaan.Ik vind ook dat er steeds meer plaats gemaakt word voor zaken waar ik me van afvraag wat ze eigenlijk nog met een doorsnee tuin te maken hebben ,waar zijn al die planten gebleven die je hier vroeger kon zien.En waar je nog een plaatsje voor vind.Zo'n bad of buitenkeuken zie ik me nog niet in de tuin plaatsen.Is wel is mooi om te zien,maar zijn de meeste tuinmensen dan zo'n rokkefellers?
In ieder geval ik vond het nog is leuk om er te zijn,was enkele jaartjes geleden,en Kurt en Angelo het schepje is een aanwinst hoor het is fijn om er mee werken.En een DIKKE PROFICIAT met jullie stand.


De ± 1000 Belgische magazines gingen vanmiddag op de post. Die hebben nu vier werkdagen de tijd om alle magazines te posten. Ondertussen zijn de ± 370 Nederlandse magazines ingeladen en klaar om naar de post te worden gebracht in Oostburg.

Fijn dat je onze stand mooi vond. Het spijt me Marietta, maar je zal het schopje wellicht op de stand aan mijn vrouw of via Angelo of een andere tuinadviesmedewerker hebben gekocht. Vandaar dat ik me niet direct een beeld kan vormen bij jouw naam.

In elk geval bedankt en veel tuinplezier met de nieuwe aanwinst,
Mvg,
Kurt
donderdag 28 februari 2008 - 13:41
annd6

Annd6

Kurt,
ik kijk met spanning uit naar het eerste tijdschrift!!!

Lag het al ter inzage op de stand?
Jeee had ik dat geweten, ik had misschien wel gekomen grapje hoor, ik kan wel wachten.
Ik vind het iets te weinig mijn ding die beurs zoals Marietta ook al zei.

Groetjes
Ann

donderdag 28 februari 2008 - 14:03
Adrienne

Adrienne

Bwa Ann, we zijn toch gezond hé
Bij mij mag het ook al eens ne knappe gast zijn om de deur uit te gaan

hi,hi na terug serieus, waren er geen standen met bloemschik materiaal ??,
kruiden en groenten ja toch hé of niet ???

Anders peis ik net als Jaenette bij de Kurt te blijven hangen.
Oh jee, zal die jongen dan s' avonds een hoofdpijn hebben.
Jee, ikke en den Angelo niet te doen, da's lachen van start tot vertrek

donderdag 28 februari 2008 - 20:02
marietta

Marietta

Hallo,
nee Kurt ik heb mijn schopje echt via jou gekocht hoor.Heb nog even met je gebabbeld ook,je zei dat ik waarschijnlijk een brave was hihihihih,want ik kwam je nie bekend voor .Maar dat geeft helemaal niet hoor,je kan je niet iedereen herinneren die bij jullie op de stand kwam.Dat zou erg straf zijn moest dat kunnen.Enne zo vaak kom ik ook niet op het forum,enkel als ik wat raad nodig heb.
daag,
donderdag 28 februari 2008 - 20:54
kurt

Kurt

Hallo,
nee Kurt ik heb mijn schopje echt via jou gekocht hoor.Heb nog even met je gebabbeld ook,je zei dat ik waarschijnlijk een brave was hihihihih,want ik kwam je nie bekend voor .Maar dat geeft helemaal niet hoor,je kan je niet iedereen herinneren die bij jullie op de stand kwam.Dat zou erg straf zijn moest dat kunnen.Enne zo vaak kom ik ook niet op het forum,enkel als ik wat raad nodig heb.
daag,


Ik word oud. Ja, tijdens de tuinbeurs terug een jaar ouder geworden en blijkbaar tast dat al serieus mijn geheugen aan. Maar ik herinner me inderdaad dat ik gezegd heb waarvan ik me de nickname niet kon inbeelden dat je wellicht een brave of een stille was Bedankt om me mijn geheugen terug te halen.
Ja, wel pech voor Adrienne die op zoek is naar een jonge gast

Mvg,
Kurt
donderdag 28 februari 2008 - 21:19
Adrienne

Adrienne

Maar Kurt toch, ik op zoek naar ne jonge gast !!!
Jeetje gij hebt mijn ventje nog niet gezien hé

Ik vind het alleen reuze leuk bij de jeugd.
Ze worden presies nooit moe.
Als ik zie en lees wat jij en Angelo allemaal verzetten 0246:
Tja, dat lukt hier niet meer, maar ik kan nog wel eens den aap uithangen.
En da maakt het ook wel wat goed

Ha, vandaag mag weer een keertje opblijven tot twee uur om bob te zijn.
Laatste 100 dagen in geel (crosostomos)
En ... ik heb het er graag voor over salle.
Dat doet je lekker mijmeren over je eigen apen jaren
Zaaalig toch !!!
donderdag 28 februari 2008 - 22:07
kurt

Kurt

Maar Kurt toch, ik op zoek naar ne jonge gast !!!
Jeetje gij hebt mijn ventje nog niet gezien hé

Tja, dat lukt hier niet meer, maar ik kan nog wel eens den aap uithangen.
En da maakt het ook wel wat goed


Wees gerust ik lol gewoon wat mee.
Tot later,
Kurt
donderdag 28 februari 2008 - 22:51
Jeannette1

Jeannette1

Beste allemaal, wees blij dat wij allen toch zo nu en dan nog een beetje lol kunnen maken!

Het spreekwoord is niet zomaar gemaakt:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!

Kurt, mocht ik kunnen staan of lopen, had ik zeker héél graag enige dagen jullie stand willen bemannen met anderen, lijkt mij serieus héél fijn werk!

Ook had ik dan meerdere Forummers/sters gezien.

Maar wat niet is kan nog komen, behalve dat staan en lopen dan,

Voorlopig is het nergens naar toe, eerst even bijkomen van alle vermoeienissen!

Groetjes, Jeannette
donderdag 28 februari 2008 - 23:32
Matabish

Matabish

erg bedankt voor de goede tip, Jeannette,

'k zal er op letten, nu ga ik vlug voor het antwoord van de GreenQuizz zorgen,
slaapwel en tot morgen!!

[afbeelding verwijderd niet-https]

Matabish.
donderdag 28 februari 2008 - 23:53

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon