menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinexpo Antwerpen

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/steres,

Zoals u heeft kunnen lezen, is er een Tuinexpo in Antwerpen, waarvoor u vanuit het Tuinadvies.be een waardebon van 2 euro uit kunt printen.

Ger en ik zijn van plan, om op zaterdag 23 februari naar deze Tuinexpo in Antwerpen te gaan!

Wij denken, dat wij tussen ca. 11.00 uur en 12.00 uur aanwezig kunnen zijn.

Onze bedoeling is NIET met 1 uurtje al weer te verdwijnen, maar om er een poos te vertoeven, zodat wij hopelijk vele Forummers/sters kunnen ontmoeten.

Uiteraard, blijven wij niet op één plaats staan maar willen de hele expo rondlopen.

Geef dus zo nu en dan maar een gilletje, misschien hoor ik het en reageer dan ook terug.


Dan nog een zakelijke mededeling:
Helaas heb ik nog maar van 2 personen het emailadres gekregen, kan dus niet op emailtjes reageren die ik voorheen van u mocht ontvangen, die ik helaas ook niet meer bezit.

Ook kan ik helaas nog steeds niets in mijn website doen, zo ook niet op mijn Forum reageren.

Dit alles maakt mij wel een beetje ongedurig en triest, omdat de wil er wel is maar mijn wacht- en passwoorden ook verdwenen zijn, zodat ik nog niet kan inloggen waar het zou moeten.

Een fijne bijkomstigheid is, dat ik wel weer alle emailtjes kan ontvangen (ZONDER PLAATJES OF GRAPJES) en ook weer emails kan verzenden!

Hopende op een kennismaking via de Tuinexpo!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 15 februari 2008 - 21:01
Lysianthus

Lysianthus

Hey Jeanette,

Ik had er ook al aan gedacht om er een leuk dagske met forumleden van te maken maar ik kan er helaas niet bij zijn.
Ik hoop in elk geval te kunnen meegenieten achteraf van de verhalen en foto"s te zien
vrijdag 15 februari 2008 - 21:29
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, ik zal je dit keer geloven, maar lieg NOOIT meer!!!


Hopelijk kunnen er zaterdag de 23e wel enige mensen komen!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 15 februari 2008 - 21:41
Lysianthus

Lysianthus

Er zullen wel mensen genoeg komen Jeanette, je gaat me nog niet missen
Ons Sofie organiseert een rockconcert met 5 groepjes en ik heb me geëngageerd om eten te maken en mee te helpen.
Als je me beter zou kennen zou je weten dat ik nooit lieg, dat is tegen mijn principes want dat houdt niet op en op de duur verstik je in je eigen leugens.
vrijdag 15 februari 2008 - 21:51
kurt

Kurt

Beste Jeannette,

De kans bestaat dat ik er WEL zal zijn Op vrijdag en zondag ben ik er heel zeker. Op maandag wellicht enkel in de namiddag. Op zaterdag zou het kunnen dat ik thuis ben om aan de site te werken... maar dat durf ik nu nog niet met zekerheid te zeggen.

Mvg,
Kurt
vrijdag 15 februari 2008 - 21:52
rialle

Rialle

Wat leuk Jeannette, dat jullie daar naar toe gaan. Het lijkt mij ook erg leuk om eens wat forumleden te ontmoeten.
Voor ons zit het er niet in helaas.
Ik hoop dat jullie genieten van dit dagje uit, en dat je heel veel forummers zult tegenkomen. Ze zullen jullie wel snel herkennen van je avatarfoto, maar of jij hun ook herkent???

Veel plezier allemaal.

Groetjes Rialle
vrijdag 15 februari 2008 - 22:12
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Lysianthus, ik dacht dat je mij wel beter kende!!!
Ook al zit ik niet zo lekker in mijn velletje, ik maakte echt een grapje!!!
Uiteraard geloof ik wel dat je niet liegt, want al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel toch?

Niet boos zijn hoor, het was zo goed bedoeld!

Groetjes, Jeannette


@ Hai Kurt, ik zou het echt jammer vinden wanneer ik geen kennis met je kon maken op zaterdag, maar als het niet anders kan, komt het best wel een keer!
Wat in het vat zit verzuurd niet toch?

Ik kan (als ik weg wil), voor die tijd bepaalde medicijnen 2 dagen niet innemen, dat heb ik er wel voor over om diverse personen in het eggie te zien.

Jammer genoeg kunnen wij alleen op de zaterdag door allerlei omstandigheden helaas.

Groetjes, Jeannette
vrijdag 15 februari 2008 - 22:17
Jeannette1

Jeannette1

Hai Rialle, dat ik anderen herken, dat denk ik niet!!!

Had ik nu maar een T-Shirt met het logo van het Tuinadvies.be, dan was ik héél goed te herkennen!
Mijn maat is namelijk bijna nergens te koop.

Maar ooit komt dat ook nog wel eens.

Het T-Shirt van de VUT van Ger, trek ik zeker niet aan, want dan krijgt hij misschien weer heimwee naar het werk!

Ooit komen wij elkaar wel eens tegen, daar ben ik van overtuigd!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 15 februari 2008 - 22:23
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

'k ben absoluut niet boos hoor Jeanette, wou alleen maar laten weten hoe ik ineen zit...........
Wat betreft dat T-Shirt.....................dan haal je toch gewoon een bus verf en spuit er in grote letters ''tuinadvies'' op , tekent er nog wat bloemekes bij en klaar is kees
De primeur van de foto is voor mij hé
vrijdag 15 februari 2008 - 22:48
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, ik hoop dat wij de kans krijgen om mooie foto's te maken!
Hopelijk komt er toch nog een kleine groepsfoto, wie weet?

Groetjes, Jeannette
vrijdag 15 februari 2008 - 23:02
Tomateboer

Tomateboer

Dag iedereen,

Eerst welkom terug Jeannette
Ik ben alvast zaterdag en zondag aanwezig zijn op de stand van Kurt,...
Tot dan?...
Groetjes
Angelo
zaterdag 16 februari 2008 - 01:14
Jeannette1

Jeannette1

Hai Angelo, dat vind ik heel fijn, dan leer ik jou ook kennen in het eggie!

Tot zaterdag de 23e in Antwerpen.

Groetjes,

Jeannette
zaterdag 16 februari 2008 - 09:41
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

Goeie, zonnige morgend allemaal!!!

Zo'n persoonlijk T-shirt maken is heel makkelijk hoor! Je hebt wèl een printer nodig natuurlijk.
Ik heb er al gemaakt met foto's op van de kleinkinderen, en twee van een knutselgroepje: Jeugdatelier "Scoubidou"
Het speciale afdrukpapier en de T-shirts bestel ik bij InkClub (gewone witte of zwarte 100% katoen).

De tuinadvies visitekaartjes-afbeeldingen zouden hier mooi voor kunnen dienen? Misschien een gedacht voor als er eens een groepsuitstap geplant wordt.

Lenterige groetjes,

Matabish.


zaterdag 16 februari 2008 - 10:27
lentemode

Tekst aangepast

Lentemode

Dag Matabish,

Zijn dit je kleinkinderen ?

Wat ben je handig ! Geweldig idee, ik vind het ook een mooi groen logo.

Ook gepast om in de hof aan te trekken, natuurlijk!

Als je dan tuinzorgen ondervindt, heb je onmiddellijk de link naar een heleboel wijze en ervaren tuinforumvriendjes ...

Zonnige groetjes,
Mia

[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 16 februari 2008 - 10:35
Jeannette1

Jeannette1

Hai Matabish, dit is nu net wat ik zoek, maar op de site van deze firma kon ik alleen maar inktcardridges vinden.

Nu heb ik ze een emailtje gestuurd om nadere inlichtingen omtrend dit product en hoop daar snel antwoord op te krijgen.

In ieder geval heel hartelijk bedankt voor het doorgeven van de firma en de foto, schitterend!!!

Groetjes, Jeannette
zaterdag 16 februari 2008 - 11:53
hildavw

Hildavw

Als alles meezit komen wij ook zaterdagvoormiddag.
Hopelijk moet ik niet teveel poetsen dan, want vanaf donderdag zijn er grote werken in ons huis.
Maar langs de andere kant, werk gaat niet lopen hé, (spijtig genoeg).
Als diegenen die komen hun naamkaartje opspelden, heb je toch al meer kans dat we elkaar herkennen.

groetjes

Hilda
zaterdag 16 februari 2008 - 13:13
Matabish

Matabish

ja hoor lentemode,

dat zijn idd de twee oudste van mijn vier kleinkinderen.
En die T-shirts bedrukken is heel makkelijk hoor! Je moet gewoon de gewenste foto afdrukken op het speciale papier en dan op een 100% katoenen T-shirt strijken. Je hebt wèl een plankske nodig om op te strijken omdat de strijkplank te zacht is. Ik heb daarvoor gewoon een legplankje uit mijn kleerkast genomen. Ik had het speciale fotopapier en de witte en zwarte T-shirts, in promotie gevonden bij inkClub.com

Hartelijke groetjes,

Matabish.
zaterdag 16 februari 2008 - 16:37
Lysianthus

Lysianthus

@ Matabish, Proficiat met je kleinkindjes, 't zien er schattige deugnieten uit.....................enne, wat ben jij handig zeg , een duiveltje doe al , me dunkt............
zaterdag 16 februari 2008 - 18:33
yeline

Yeline

en dan nog in haren hof (tuin) werken en op haar compuut. Ze is een bezige bij.
Twee schatten van kleinkinderen.

grtjs Yeline
zaterdag 16 februari 2008 - 19:00
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

gloei, gloei, gloei (dat zijn mijn wangskes)

dank voor de complimentjes, lief van jullie!
Het is waar dat ik graag allerlei probeer, maar ik moet jullie ook wat bekennen.....
Amaai da's moeilijk...: ik doe niet veel zelf in mijn tuin...behalve planten, snoeien en voor de sprookjes zorgen. Het wieden komt iemand eens per maand doen want 'k zit al 18jaar met een kapotte rug en dus dàt is iets dat ik echt niet meer aankan. Gelukkig ben ik net een jaartje in behandeling geweest bij een chiropractor en die brave mens heeft wonderen voor mijn rug gedaan!!! Joepie!!!
Dus hoop ik deze zomer, voorzichtig, wat meer te kunnen tuinieren.
En we zijn der toch weer zó gere bij, haha!

Liefs,

Matabish.
zaterdag 16 februari 2008 - 19:52
yeline

Yeline

Hallo Matabish,

Niet overmoedig worden hé met je rug. Want voor je weet zit je weer geblokkerd met je rug. weet ervan mee te spreken.Alles op gemak doen. Maar alléé dat zul je wel al weten.


grtjs yeline
zaterdag 16 februari 2008 - 20:04
lentemode

Lentemode

Hallo Matabish,

Zeg tegen je kleinkinderen dat Mia-van-het-tuinforum hen bijzonder schattig vindt !
Ja, echt, ze zien er lief en WAKKER uit ...

Groetjes,
Mia-van-het-tuinforum
zaterdag 16 februari 2008 - 20:47
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

dankjewel allemaal,

'k heb het hen daarstraks gezegd hoor Mia-van-het-tuinforum (hahaha). Chloë bloosde zelfs!
Zoals elke mamy ben ik natuurlijk erg fier op mijn kleinkinderen.[afbeelding verwijderd niet-https]

Liefs,

Matabish.
zondag 17 februari 2008 - 22:59
hildavw

Hildavw

Waarover ging het hier alweer ?

Oh ja, wie gaat er nog mee naar de tuinexpo in Antwerpen ?

Ik zeker wel, maar ben nog niet zeker wanneer.

groetjes

Hilda
maandag 18 februari 2008 - 01:16
berenice

Berenice

ik ga naar de beurs in KORTRIJK
dit is dichterbij;

WIE GAAT ER OOK en welke dag
grts berenice
maandag 18 februari 2008 - 08:22
Karintje

Tekst aangepast

Karintje

Hoi, hoi,

Ik zal waarschijnlijk vrijdag in A'pen rond dwarrelen.

Wie weet tot dan!!

Grtz,
Karin

maandag 18 februari 2008 - 12:23
semperfi

Semperfi

Wel, er komt precies veel sjiek volk .....
Ik zal dan ook maar komen. Denkelijk op zaterdag ( rond 13:00 tot ...... )
Om mijn herkenbaar te maken voor andere forumleden draag ik een Visitekaartje, een bolhoed, een golfbroek, de Times van vorige donderdag onder mijn linkerarm en een zwarte paraplu met gele bolletjes onder mijn rechterarm.



Achteraf bekeken : Het visitekaarte zal wel volstaan zeker ???
Grutjes,
Bob
maandag 18 februari 2008 - 19:29
Jeannette1

Jeannette1

Hai Bob, zal ik dan mijn Evacostuum aantrekken???


Ik kan nog steeds niet printen, dus ook geen visitekaartjes helaas.

Misschien rijd ik wel met een GROOT bord TUINADVIESFORUM!!!


Hopelijk zien wij elkar zaterdag bij de Tuin Expo!

Groetjes, Jeannette
maandag 18 februari 2008 - 20:27
lentemode

Lentemode

Hej Matabish,

Wat zul je een trotse mamy zijn van zo'n vier knappe kleinkinderen !

Je zult wel van al hun spelletjes genieten in je zomerse sprookjestuin ...
Wedden dat ze graag op bezoek komen ?

Bewonderende groetjes,
Mia
maandag 18 februari 2008 - 20:27
kurt

Kurt

Ik hoop velen van jullie te mogen ontmoeten. Het zou me veel plezier doen.

Voor diegenen die komen zou ik toch aanraden zeker de kortingsbon te gebruiken. Print er zeker per persoon 1 af.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Enkel de bon uitprinten kan door op volgende link te klikken:
http://www.tuinadvies.be/agenda/printbon.php?id=530

Tot dan,
Kurt
maandag 18 februari 2008 - 22:54
TulipA

TulipA

Hoi Matabish,

Woow, wat een heerlijke moppies zijn dat zeg, mag je super trots op zijn!!!

Ik moet nog even wachten op die kleine nakomelingen, mijn zoon is 13, dochters 14 en 18 jaar.

Ze hebben de tijd nog, dus ik kijk ernaar uit, vooral als ik die pronkstukjes van jouw zie.

Groetjes, Lydia.
dinsdag 19 februari 2008 - 09:31
krissie

Krissie

bij ons komen de nakomelingen ineens met 2
onze dochter verwacht een tweeling
Krissie
dinsdag 19 februari 2008 - 15:07
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

Jamaar Lydia,

wat een mooie leeftijden hebben jou kinderen, twee beginnende en één eindigende puber!
Geeft je handenvol te doen hé, brengt je ook veel zorgen, maar daar kan je binnen een paar jaar hartelijk mee lachen! Geniet ondertussen maar van je kinderen want ze worden véél te vlug groot!!
En als ze dan "eindelijk" het huis uit zijn, krijg je vreselijke spijt dat je de tijd niet terug kunt draaien!!

Krissie toch,

jij krijgt in één keer je beide armen vol, gelukzak!!
Het is zó heerlijk om grootouder te worden. Je krijgt al het plezier van de kleintjes en niet de last, die is voor de ouders. [afbeelding verwijderd niet-https]
En als je dan eens mag babysitten, zijn die kleintjes zó blij om bij de mamy te zijn, dat ze zich als [afbeelding verwijderd niet-https]tjes gedragen!
Voor wanneer dat grote geluk???

Lieve groetjes,

Matabish.
dinsdag 19 februari 2008 - 19:37
yeline

Yeline

Grootouder zijn ,is superheerlijk.Hier een foto van mijn twee oogappels.

[afbeelding verwijderd niet-https]

grtjs yeline
dinsdag 19 februari 2008 - 20:52
Matabish

Matabish

wat een knuffeltjes, Yeline !!!

en zo'n mooie zwarte ogen. Je zou ze zó opeten. Prachtige kindertjes!!
Het is idd superheerlijk om mamy te zijn...
Alleen spijtig dat mijn kikkertje (met zijn petje) zo ver weg woont (Zwitzerland) maar ik zie èn hoor hem elk week-end via "Skype" en daar kan ik zo intens van genieten hé!! En zo vervreemden wij toch niet van elkaar...

Prettige, rustige[afbeelding verwijderd niet-https] avond,

Matabish.
dinsdag 19 februari 2008 - 21:09
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Hooooooooooi Yeline,


Heerlijke kleinkids zien met dat eruit , ik kan daar ( spijtig genoeg nog niet van meespreken ) ik kan me voorstellen dat je daar kan van genieten, mamy zijn istoch speciaal hé
Proficiat echte mooie kids
dinsdag 19 februari 2008 - 21:19
yeline

Yeline

Hey Lysianthus.

Een dikke proficiat met je 1000+superlid. Hop naar de 2000.



[afbeelding verwijderd niet-https]

grtjs yeline
dinsdag 19 februari 2008 - 21:30
Jeannette1

Jeannette1

Helaas dames, al vind ik ze allemaal hééééél erg lief en leuk, op deze manier kom ik er NOOIT achter wie er wel dan niet naar Antwerpen komt de 23 februari.

Jeannette
dinsdag 19 februari 2008 - 21:36
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Onze exuses Jeannette, misschien kan een moderator de niet te zake doende antwoorden naar de green quizz verzetten, daar vinden we ze wel ................

[afbeelding verwijderd niet-https]



PS: Vraag jij het of ik?
dinsdag 19 februari 2008 - 21:57
Jeannette1

Jeannette1

Nee Lysianthus, dan zou het net zijn of ik jaloers ben omdat wij GEEN opa of oma kunnen worden.
Ik ben veel te gek op dit soort foto's en geniet er ook van hoor ook al reageer ik niet aldoor.

Zelf heb ik het voorheen ook wel eens gedaan met Corrielat, dus wij hebben ons er zelf ook vaak schuldig aan gemaakt!

Maar ik dacht alleen, ik kom nu toch al zo weinig op het TuinadviesForum en dan krijg ik geen goed antwoord ook.

Misschien omdat ik ook nog steeds niets met mij p.c. kan doen en ook nog niet zo goed in mijn velletje zit denk ik dat ik snel op mijn pi.... getrapt ben (SORRY)


Groetjes, Jeannette
dinsdag 19 februari 2008 - 22:31
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Maar neen Jeanette , verontschuldig je maar niet want je hebt groot gelijk!!
En het is waar dat we soms wel eens overenthousiast reageren op een vorige opmerking en daar dan op ingaan en vergeten over wat het ging
Maar als ons er nog niet aan herinnert mag worden , wat een kruidjeroermeniet zijn we dan, dus trek het je maar niet aan , binnenkort , als alles weer een beetje op orde is en je weer wat goed in je velletje zit , weegt alles een stukje minder.
We houden van jou en vinden je zeker geen zuurpruim en verwachtten zeker geen jaloezie van jou , dat weten we wel , dat dat ke drijfveer niet is
Verzorg je maar goed en tot binnenkort
Lieve groetjes en voor straks slaap lekker..................
dinsdag 19 februari 2008 - 22:49
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Lieve Lysianthus, ik ben zeker niet jaloers, want dat vind ik de ERGSTE ziekte die er is!!!

Dank je wel voor je lieve woordjes!!!

Zo erg was het ook niet, maar ik heb zo af en toe van die vlagen, dat ik NIETS kan hebben op dit moment (zelfs niet van die scheet van een Ger)!!!

Ik weet zeker, dat als mijn compuutje weer zijn/haar gewone werk doet, ik er weer beter tegenaan kan!

Hopelijk heb ik zaterdag een betere bui!!!

Lieve groetjes en wel te rusten,

Jeannette :
dinsdag 19 februari 2008 - 23:19
hildavw

Tekst aangepast

Hildavw

overzicht over de tuinexpo :

Beste Forummers/steres,
Zoals u heeft kunnen lezen, is er een Tuinexpo in Antwerpen, waarvoor u vanuit het Tuinadvies.be een waardebon van 2 euro uit kunt printen.
Ger en ik zijn van plan, om op zaterdag 23 februari naar deze Tuinexpo in Antwerpen te gaan!
Wij denken, dat wij tussen ca. 11.00 uur en 12.00 uur aanwezig kunnen zijn.
Onze bedoeling is NIET met 1 uurtje al weer te verdwijnen, maar om er een poos te vertoeven, zodat wij hopelijk vele Forummers/sters kunnen ontmoeten.
Uiteraard, blijven wij niet op één plaats staan maar willen de hele expo rondlopen.
Geef dus zo nu en dan maar een gilletje, misschien hoor ik het en reageer dan ook terug.
Dan nog een zakelijke mededeling:
Helaas heb ik nog maar van 2 personen het emailadres gekregen, kan dus niet op emailtjes reageren die ik voorheen van u mocht ontvangen, die ik helaas ook niet meer bezit.
Ook kan ik helaas nog steeds niets in mijn website doen, zo ook niet op mijn Forum reageren.
Dit alles maakt mij wel een beetje ongedurig en triest, omdat de wil er wel is maar mijn wacht- en passwoorden ook verdwenen zijn, zodat ik nog niet kan inloggen waar het zou moeten.
Een fijne bijkomstigheid is, dat ik wel weer alle emailtjes kan ontvangen (ZONDER PLAATJES OF GRAPJES) en ook weer emails kan verzenden!
Hopende op een kennismaking via de Tuinexpo!
Groetjes, Jeannette


Hey Jeanette,
Ik had er ook al aan gedacht om er een leuk dagske met forumleden van te maken maar ik kan er helaas niet bij zijn.
Ik hoop in elk geval te kunnen meegenieten achteraf van de verhalen en foto"s te zien
Groetjes
Lysianthus

Beste Jeannette,
De kans bestaat dat ik er WEL zal zijn Op vrijdag en zondag ben ik er heel zeker. Op maandag wellicht enkel in de namiddag. Op zaterdag zou het kunnen dat ik thuis ben om aan de site te werken... maar dat durf ik nu nog niet met zekerheid te zeggen.
Mvg,
Kurt

Wat leuk Jeannette, dat jullie daar naar toe gaan. Het lijkt mij ook erg leuk om eens wat forumleden te ontmoeten.
Voor ons zit het er niet in helaas.
Ik hoop dat jullie genieten van dit dagje uit, en dat je heel veel forummers zult tegenkomen. Ze zullen jullie wel snel herkennen van je avatarfoto, maar of jij hun ook herkent???
Veel plezier allemaal.
Groetjes Rialle

Dag iedereen,
Eerst welkom terug Jeannette
Ik ben alvast zaterdag en zondag aanwezig zijn op de stand van Kurt,...
Tot dan?...
Groetjes
Angelo

Als alles meezit komen wij ook zaterdagvoormiddag.
Hopelijk moet ik niet teveel poetsen dan, want vanaf donderdag zijn er grote werken in ons huis.
Maar langs de andere kant, werk gaat niet lopen hé, (spijtig genoeg).
Als diegenen die komen hun naamkaartje opspelden, heb je toch al meer kans dat we elkaar herkennen.
groetjes
Hilda

Waarover ging het hier alweer ?
Oh ja, wie gaat er nog mee naar de tuinexpo in Antwerpen ?
Ik zeker wel, maar ben nog niet zeker wanneer.
groetjes
Hilda

ik ga naar de beurs in KORTRIJK dit is dichterbij;
WIE GAAT ER OOK en welke dag
grts berenice

Hoi, hoi,

Ik zal waarschijnlijk vrijdag in A'pen rond dwarrelen.
Wie weet tot dan!!
Grtz,
Karin

Wel, er komt precies veel sjiek volk .....
Ik zal dan ook maar komen. Denkelijk op zaterdag ( rond 13:00 tot ...... )
Om mijn herkenbaar te maken voor andere forumleden draag ik een Visitekaartje, een bolhoed, een golfbroek, de Times van vorige donderdag onder mijn linkerarm en een zwarte paraplu met gele bolletjes onder mijn rechterarm.
Achteraf bekeken : Het visitekaarte zal wel volstaan zeker ???
Grutjes,
Bob

woensdag 20 februari 2008 - 11:33
Jeannette1

Jeannette1

Hai Hilda, hartstikke bedankt, zo is het voor mij erg overzichtelijk!!!

Nogmaals bedankt en wie weet, tot zaterdag!!!

Groetjes, Jeannette
woensdag 20 februari 2008 - 14:22
krissie

Krissie

Jeannette ,
sorry hoor , maar ik ga toch even op
Matabish haar vraagje antwoorden .
De tweeling is voor rond 1 Mei
maar ze zullen er vroeger zijn , wellicht
al eind volgende maand .
grootouder ben ik al , van een kleinzoontje (Jarne )
hij is 3,5 jaar
hij krijgt er nu 2 zusjes bij .
Voor mij zal het niet alleen de lust zijn ,
maar ook veel werk , om mijn dochter bij te staan
ze heeft niemand anders dan mij om haar te helpen ,
en haar vriend , maar die moet gaan werken he !
gans de schoonfamilie van haar woont in Limburg .
En mijn dochter is enig kind , dus geen hulp van broers of zussen
Het lukt ons wel ,als ze maar goed en gezond op de wereld komen ,
da's de grootste zorg .
groetjes
Krissie
donderdag 21 februari 2008 - 13:52
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Krissie, dat is toch ook de bedoeling dat je iemand als het kan fatsoenlijk antwoord geeft!!!

Zeker in dit geval als het de kids en/of kleinkids betreft!

Vanaf deze kant, wil ik je ook van harte feliciteren met het (hopelijke) suc6 van je dochter.

Uiteraard redden jullie het samen!!!

Geloof, Hoop en Liefde doen alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve groetjes, Jeannette
donderdag 21 februari 2008 - 14:02
krissie

Krissie

Hey Jeannette ,
bedankt voor uw antwoord ,
ivm de tuinbeurs heb ik je vorige week
een persoonlijke mail gestuurd ,
je zal die wel ontvangen hebben he !
dikke groet , ook aan Ger
Krissie
donderdag 21 februari 2008 - 14:06
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Krissie, ik heb wel jouw email ontvangen en nog van vele andere TuinadviesForummers/sters ook.

Maar, helaas door diverse omstandigheden kan ik pas volgende week reageren op mijn ingekomen emails.

Heb A.U.B. allemaal nog een beetje geduld met mij, ik hoop in ieder geval a.s. zaterdag weer eens een fijne dag te hebben in Antwerpen, dat zal mij zeker weer goed doen en Ger ook!!!

De groetjes breng ik zeker over en kan ik nu al vertellen, dat Ger zeker zegt: geef Krissie maar een pakkerd achter haar oren!

Dat is zijn stokpaardje!

Lieve groetjes, Jeannette
donderdag 21 februari 2008 - 16:32
krissie

Krissie

Jeannette
je hoeft niet echt te antwoorden hoor ,
doe maar uw dringende zaken eerst
maar rustig aan he , dat we binnenkort niet moeten
lezen dat je terug ziek bent .
we hebben je lang genoeg moeten missen .
Het is echt spijtig dat ik zaterdag niet in Antwerpen
kan zijn , ik had jullie héééél graag ontmoet .
en ook de andere die er zullen zijn natuurlijk .
Jeannette , geef aan Ger maar een dikke pakkerd terug .
De plaats mag je zelf kiezen ( grapje )
tot later ,dikke knuffel
Krissie
donderdag 21 februari 2008 - 17:17
Matabish

Matabish

Hi Krissie,

verhuis je even mee naar de topic "kids en kleinkids" ? Dan zitten we daarmee gelijk op de juiste plaats hé,

Lieve groeten,

Matabish.
donderdag 21 februari 2008 - 20:08
krissie

Krissie

ok ,zal ik doen
groetjes
krissie
vrijdag 22 februari 2008 - 14:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon