menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Lieve baby

Ga naar meest recente reactie

hildavw
donderdag 17 januari 2008 - 19:37
yeline

Yeline

Ik ben geen kandidate.


grtjs Yeline
donderdag 17 januari 2008 - 19:52
lentemode

Lentemode

Hallo Yeline,

Wat bedoel je ? Om te babysitten ?
Om erin te kruipen ?
Om een tipje van de sluier op te lichten ?

Groetjes,
Mia
donderdag 17 januari 2008 - 20:17
yeline

Yeline

Voor te adopteren.

grtjs Yeline
donderdag 17 januari 2008 - 20:42
lentemode

Lentemode

[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes,

Mia
donderdag 17 januari 2008 - 22:19
Esem

Esem

de tranen rollen over mijn wangen van het lachen,die wil ik idd wel adopteren.
Mooi gemaakt.
Gr eddy,
donderdag 17 januari 2008 - 23:10
Matabish

Matabish

als dat mijne lelijkaard was zou ik toch een kussentje op zijn gezichtje "vergeten" zelle!!

Matabish.
vrijdag 18 januari 2008 - 21:52
Peppody

Peppody


ik hou het liever bij onze kleine spruit!
zaterdag 19 januari 2008 - 08:13
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Dikke proficiat Peppody...............dat ziet er mij een prachtige baby uit.....
Groot gelijk , dat je je bij die van jezelf houdt...............kids zijn fantastisch!!!

[afbeelding verwijderd niet-https]

zaterdag 19 januari 2008 - 13:13
hildavw

Hildavw

Van kleine kids kan ik - voorlopig toch - niet (meer) meespreken.
Onze oudste wordt morgen 30, de jongste wordt dit jaar 27.
Maar, onze oudste wordt papa in juni !
Wat worden we oud ... grootouders !



groetjes

Hilda
zaterdag 19 januari 2008 - 15:39
minouke

Minouke

Maar nee Hilda ... niet oud, ik ben ook al oma en nu hebben we pas tijd voor onszelf, vroeger was het altijd iets om voor te rennen en ik me soms afvraag hoe ik het allemaal klaar speelde
We zijn in de fleur van ons leven terrasjes doen, met vriendinnen op schok gaan, enz
zaterdag 19 januari 2008 - 17:54
yeline

Yeline

Tuinieren en vooral onze kleinkinderen verwennen. Ik heb er twee nl 5j en 2,5j.

grtjs Yeline
zaterdag 19 januari 2008 - 18:19
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Daar kan ik Minouke grooooooooooooot gelijk in geven , trouwens , je bent maar zo oud dan je jezelf voelt.................enne ikke voel me nog heeeeeeeeel jong
Genieten van het leven , is nu de boodschap, nu het nog kan!!!
[afbeelding verwijderd niet-https] [afbeelding verwijderd niet-https]

zaterdag 19 januari 2008 - 21:08
hildavw

Hildavw

Nee, oud voel ik me nog niet, toch niet elke dag ...
't Was maar bij wijze van spreken hé.

Maar, als ik zo rond me kijk, in de kennissenkring, ben ik wel héél laat om grootmoeder te worden.
Maar 'k was dan ook al 31 toen we trouwden, en dan nog aan kinderen beginnen, dus tel maar uit.
En onze zonen waren ook niet van de rapsten !

We kijken in ieder geval uit naar die eerste spruit.

groetjes

Hilda
zondag 20 januari 2008 - 11:50
Lysianthus

Lysianthus

@ Ik was 30 jaar Hilda , toen ik ons Sofie kreeg en ze wordt nu in februari 23 maar ze is er nog bijlange niet aan toe om kindjes te kopen , dus zal nog ff geduld moeten oefenen, maar ondertussen kan ik volop genieten hé...............jij daarentegen bent in blijde hoop hé, moet ook leuk zijn , zo zie je maar , elke leeftijd heeft zijn charmes hé , en al zijn we nit meer zo piep, het is zeker nog de moeite waard nietwaar......................

zondag 20 januari 2008 - 13:08
lentemode

Lentemode

Hallo Lysianthus,

Dat vind in nu speciaal !!!
Ik was ook dertig toen ons Sara kwam en mijn moeder Josephine kreeg mij toen ze ook dertig was !
Ons Sara wordt dit jaar 24 en denkt ook nog helemaal niet aan die grote dingen in het leven.
Ze geniet nu van het op eigen benen staan, een job hebben, enz.
Ze woont samen met vier jonge mensen in een groot huis in Antwerpen. Voor haar alleen zou dat onbetaalbaar zijn...
En als je er op bezoek komt, is het er altijd feest... Vrolijke boel ! Dé tijd van haar leven, zo zonder zorgen ...

Groetjes,
Mia
dinsdag 22 januari 2008 - 21:41
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

@ Mia

Ik heb het ook liever zo hoor voor hen , laat ze nog maar genieten , kids en getrouwd zijn , kan later nog hé.
Ons Sofie studeert nog maar spreekt van alleen wonen , zal ook zo een oplossing worden , als jouw Sarah, ..................... met een vriendin of meerderen , ander is het te duur hé.
Ze is mommenteel ook vrij en heeft de tijd van haar leven hahaha en hier is het dan de zoete inval, vrienden en vriendinnen die blijven slapen en hier op hotel zijn pffffffffffff van mij mag ze gaan alleen wonen hahaha 'k zal haar wel steunen en helpen..
dinsdag 22 januari 2008 - 21:56
corrielat

Corrielat

Dames dames,

Zou het niet beter zijn dat we onze leeftijd gaan zeggen?

Ik ben geloof ik de oudste van het stel (61 jaar) en nog steeds geen oma helaas,

Maar ik voel me 20 jaar

en de kids zijn het huis uit, snik snik, ik mis hun rommel en rotzooi,

en O, O, O, wat heb ik gemopperd toen ze nog wel thuis woonde,
dinsdag 22 januari 2008 - 23:26
Lysianthus

Lysianthus

Dames dames,

Zou het niet beter zijn dat we onze leeftijd gaan zeggen?

Ik ben geloof ik de oudste van het stel (61 jaar) en nog steeds geen oma helaas,

Maar ik voel me 20 jaar

en de kids zijn het huis uit, snik snik, ik mis hun rommel en rotzooi,

en O, O, O, wat heb ik gemopperd toen ze nog wel thuis woonde,


Ja Corrie , ik ben van 1954
Ik vermoed dat het zoiets zal worden , mopperen als ze nog thuis wonen en ze missen als ze hun vleugels hebben uitgeslagen
dinsdag 22 januari 2008 - 23:51
hildavw

Hildavw

Corrie,
Mij kan je niet inhalen, gelukkig voor jou. Ik word volgende maand al 63 ! en heb dus zonen van juist 30, vorige zondag en een andere die in mei 27 wordt.
De oudste wordt dit jaar vader en de jongste is pas vorig jaar in mei gehuwd.
Maar, er vroeg iemand op het forum, ik weet niet meer waar en in denk dat het Lysianthus was, of ik dan geen last heb van het legenestsyndroom omdat ze met maar 9 maanden verschil gehuwd zijn.
Dat is niet echt het geval, vermits ze allebei al met hun vriendin waren gaan samenwonen, zo gaat dat tegenwoordig hé.
Maar kinderen krijgen op "latere" leeftijd heeft ook zijn voordelen hoor.
Je voelt je langer jong omdat je veel jonge mensen over de vloer krijgt, althans, zo was het hier toch.
En dat begin je dan toch te missen na een tijdje.
Maar, de volgende generatie is dus op komst en daar zien we uiteraard nu naar uit.

groetjes

Hilda
woensdag 23 januari 2008 - 15:03
Lysianthus

Lysianthus

Vergeet ons niet te vertellen wanneer je oma wordt hé Hilda?.................en natuurlijk de foto's van de juist geborene posten hhaahah
Leuk dat je wat meer vertelt over jezelf zo kunnen we je beter voorstellen hhahah
woensdag 23 januari 2008 - 15:41
an

An

echt wat een scheet van een baby vond hem enig
en meiden voordat jullie het weten zijn jullie oma
woensdag 23 januari 2008 - 16:59
Matabish

Matabish

[afbeelding verwijderd niet-https] Ikke ikke ikke ben de oudste totnogtoe!! 'k Ben 64 jaar jong, haha...
Drie kinderen die, op korte tijd na mekaar, het huis uitgingen, was even vreemd, maar niet lang, 'k kreeg toen, onverhoopt, de gelegenheid om, na 26 jaar, weer 3 jaar te gaan werken...en de jongste stond na een goed jaar al terug op de stoep en is nu nog steeds thuis.

Mijn dochter (3 kindjes) woont op een kilometerke van huis, maar mijn oudste zoon (1 kindje) is naar Zwitzerland geëmigreerd. Daar ga ik soms een week naartoe als ik eens op mijn effe moet komen en wil genieten van mijn kleinzoontje.
Verder leef ik van de ene dag naar de andere, en geniet van elk moment, want wij hier in België hebben het nog zo slecht niet hé!

Hartelijke groetjes,

Matabish.
woensdag 23 januari 2008 - 20:11
lentemode

Lentemode

Ha Matabish,

Vandaar al die wijsheid .... Je wint in leeftijd en levenservaringen ....
Weet jij hier raad op ? Zijn we nu de oudsten van de jeugd of de jongsten van de ouderen ?
Ach, leeftijd is onbelangrijk, tenzij je een KAAS bent, natuurlijk !

We zijn zo oud als onze teleurstellingen, zo jong als onze stoutste dromen, vind je dat ook niet ?

Tot hoors,
Mia
woensdag 23 januari 2008 - 20:53
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Wat een levensverhalen allemaal , erg leuk......................heel veelbelovend voor mij ik hoop dat ik in goede gezondheid zo ver mag komen als jullie...............en nog een heel stuk verder , natuurlijk.

woensdag 23 januari 2008 - 22:32
yeline

Yeline

Nu jullie zo bezig zijn,zal ik ook maar meedoen. Omdat het hier op dit tuinforum zo familiaal aan toe gaat. ik word 57j heb één zoon van 30j en mijn twee oogappels zijn 5j en 2,5j.
En ook nog een halve trouwboek.

grtjs Yeline
woensdag 23 januari 2008 - 23:15
Lysianthus

Lysianthus

Welkom in de club van de 50 plus ( jeugd boven de 50 hé ) je hebt er dus ook één ,zoals ik en al twee schatten van kleinkinderen , ik hoop dat ons sofie niet te lang wacht en dat ik daar nog ten volle van kan genieten Vandaag was ik ff iets voor de buurvrouw gaan kopen , die net bevallen is ............zooooooooooo schattig allemaal , ik wou het allemaal, 'k zal mezelf goed moeten intomen als ik oma wordt hahahahah............................................ en een halve trouwboek heb ik ook ( tweede keer en 6 maand getrouwd )
Het zijn echte vrouwen boven de vijftig hé............

donderdag 24 januari 2008 - 17:28

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon