menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Voor kinderen

Ga naar meest recente reactie

Matabish

Matabish

http://www.dailymotion.com/video/xp7vr_verdi-traviata-choeur-bohemiens

Dit is een prachtige animatie om kinderen vertrouwd te maken met klassieke muziek.
Mijn vier kleinkinderen zijn er gek van.
Maar niet alleen de kleintjes vinden het wondermooi, kijk maar eens, dan gaan jullie er ook van houden.
Véél plezier bij het kijken!!

[afbeelding verwijderd niet-https]wel,

Matabish.
donderdag 3 januari 2008 - 02:38
ines

Ines

Inderdaad machtig!
donderdag 3 januari 2008 - 10:35
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Hai Matabisch, ik heb zooooooo genoten!!!
Hoe kom je eigenlijk aan dit soort dingen???
Het is inderdaad net als je zei, NIET alleen voor kinderen!!!
Bedankt voor dit moois!!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 3 januari 2008 - 12:31
Matabish

Matabish

Dag Jeannette,

http://www.dailymotion.com/video/xp7vr_verdi-traviata-choeur-bohemiens

'k weet niet of je met het bovenstaande iets kunt doen, maar daar komt dit filmpje van.
Zelf krijg ik zulke dingetjes toegestuurd van mijn jongste broer en van een Franse vriendin, die beiden
urenlang op Internet rondsurfen. Ik sla de mooiste zaken op in een speciaal mapje voor mijn kleinkinderen die weten dat ze dààrin mogen rondsnuffelen.
Ikzelf ga maar op Internet om 'gericht' iets op te zoeken.
Ik doe ook mee aan een "GreenQuizz" waarbij je elke dag een nieuwe vraag kan beantwoorden en voor elke 100 juiste antwoorden wordt er een boom geplant. Momenteel zijn ze bezig in Indonesië.
Ik zoek en stuur het juiste antwoord door naar al wie wil meedoen. Heel leuk eigenlijk !
Als je die site op je favorieten zet is het in een paar seconden geklaard en zo wordt de wereld weer wat groener ! Ik moet eens gaan kijken of ze het ook in 't Nederlands doen, dan kunnen we er hier misschien ook aan meedoen ??
donderdag 3 januari 2008 - 16:23
Matabish

Matabish

Vertel eens, gaat het al wat beter met die arme oogjes van jou ? 'k hoop het echt !!
'k wens je nog een hele prettige dag, en tot vlug.

groene groetjes,
Matabish (zonder " c " )
donderdag 3 januari 2008 - 16:44
Sandy

Sandy

Hi Matabish, hoe zit dat met die greenquizz en die bomen ? Waar vind ik dat terug ? In het frans of het nederlands maakt niet uit... ik wil daar ook wel aan meedoen, om boompjes te planten !!! Zolang het niet verplicht alle dagen moet toch, want eens terug aan het werk is daar geen tijd voor.

gr. Sandra
donderdag 3 januari 2008 - 17:52
Sandy

Sandy

mijn kinderen vonden het best grappig en beter dan tv kijken, dat is al een heel compliment hoor !
donderdag 3 januari 2008 - 17:56
Jeannette1

Jeannette1

Hai Matabisch, bedankt voor die URL, ik zoek daar wel even verder.

Met de ogjes kan ik nog steeds géén licht verdragen, maar... is gelukkig niet meer wazig en kan er al beter mee zien.

Het handje, (de pink in dit geval) komr nooit meer in orde en mag dus mijn verdere leven op een sjieke manier mijn koffie drinken etc.) pinkie omhoog!


Helaas zijn mijn Franse lessen te lang geleden om met een Franse quiz mee te kunnen doen.

Maar als je de URL hier op dit Forum zet, zullen er velen zijn die hier heel graag aan mee willen doen en perfect Frans spreken!!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 3 januari 2008 - 18:04
Matabish

Matabish

Hallo Sandra,

fijn dat je interesse hebt voor de GreenQuizz.
Ik heb net een nieuwe topic geopend met meer inlichtingen onder de naam "GreenQuizz" (natuurlijk,haha!)
Ik heb er ook de link bijgedaan, dus daar kan je er alles over lezen en dan zie je meteen ook hoe makkelijk het is om er aan mee te doen.
Veel plezier ermee,

vriendelijke groeten,

Matabish.
donderdag 3 januari 2008 - 19:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon