menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bokrijk

Ga naar meest recente reactie

lentemode

Lentemode

Hallo tuin-en-parkliefhebbers,

Is er iemand van jullie als eens ooit op een winteravond door het openluchtmuseum gewandeld ?
Viel de sfeer mee ? Is het er niet heel druk ?

Uitkijkend naar jullie ervaringen ...

Groetjes,
Mia
zaterdag 22 december 2007 - 21:35
paul47

Paul47

Hallo,

We gaan dit jaar voor de vierde maal.
Als het droog weer is, is het zeker de moeite waard. Bij regenweer is al modder wat de klok slaat.

Het park is groot genoeg om geen drukte te ervaren. Vooral de gebouwen zijn prachtig verlicht en onderweg is er een hapje en een drankje.

Veel plezier

Paul
zondag 23 december 2007 - 00:05
minouke

Minouke

Ik ga woensdag voor de eerste keer ..... met onze Chapie
Ik zal kiekjes nemen en op het forum zetten
zondag 23 december 2007 - 08:32
corrielat

Corrielat

Minoekske stuur maar mooie foto's, dan kunnen wij daar ook van genieten, en je weet het toch he,
Corrie en ergens naar toe rijden he,
zondag 23 december 2007 - 09:51
hildavw

Hildavw

Voor de leden van de gezinsbond, vergeet jullie lidkaart niet, dan krijg je nog korting !

groetjes

Hilda
zondag 23 december 2007 - 16:07
Sandy

Sandy

wij gaan alle jaren en het is heel leuk, mooie sfeer, open haarden aan, ... alleen als het nat weer is, is het minder interessant.
In elk geval gaan we dit jaar weer, met vrienden.
woensdag 26 december 2007 - 09:53
minouke

Minouke

Ben woensdag geweest en ik had er toch meer van verwacht, weinig verlichting, geen Kerstverlichting of versiering, alleen 1 huisje open, de andere waren winkeltjes of schuur waar men iets kon nuttigen en 's nachts ellendig en ziek van iets verkeerd gegeten te hebben



vrijdag 28 december 2007 - 08:24
hildavw

Hildavw

Chantal, was het al donker toen je er was ?

Want wij hadden ook gepland om te gaan, al moeten we het vermoedelijk tot volgende week uitstellen, wegens een hevige verkoudheid.

groetjes

Hilda
vrijdag 28 december 2007 - 16:56
minouke

Minouke

We zijn rond 17u geweest (open om 16u) en toen was het al donker, Hilda doe maar je bottekes aan want het is tamelijk modderig vooral na wat regen
zaterdag 29 december 2007 - 09:39
lentemode

Lentemode

Een meevaller: met een lerarenkaart is de inkom gratis ...

Groetjes,
Mia

[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 29 december 2007 - 17:18
yeline

Yeline

Ik ben vrijdagavond met mijn man geweest. Het was mooi maar had in deze tijd van het jaar zeker meer kerstverlichting verwacht.Er waren veel huisjes open die dienst deden als cafe of winkeltje. Nu het wat geregend heeft zou ik toch zeker botten aandoen want op sommige plaatsen was het een modderboel en met de schaarse verlichting zie je niet altijd waar je loopt.Al met al was het een 2uur durende treinrit wel waard.

grtjs Yeline
zondag 30 december 2007 - 16:21

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon