menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kat in de zak

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Corrielat

Omdat ik s'avonds altijd koude voeten heb, had ik van een fleecedeken een warme voetenzak gemaakt,
inmiddels hebben ze hem al in beslag genomen,
Ik denk dat ik een nieuwe moet maken


[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 13 december 2007 - 16:47
krissie

Krissie

corrie,
hoe lief , dat kan je niet meer afnemen .
Je maakt wel met plezier en tweede ,
er zijn er blijkbaar nog met koude voetjes (pootjes)
groetjes
Krissie
donderdag 13 december 2007 - 17:27
Lysianthus

Lysianthus

ja, schattig hé Corrie...........
donderdag 13 december 2007 - 17:40
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Corrielat, dat is toch ook echt een kattenmandje, heerlijk zacht! Zo'n genietende kat is een prachtig gezicht!!
donderdag 13 december 2007 - 20:02
kerstkind

Kerstkind

Miauw, goed gedaan vrouwtje.........

Hier hou ik het wel eventjes in vol.

José
donderdag 13 december 2007 - 20:22
rialle

Rialle

Jammer...........ik kan de foto niet zien!

Groetjes Rialle
donderdag 13 december 2007 - 20:45
corrielat

Corrielat

Probeer het nog eens Rialle
donderdag 13 december 2007 - 21:54
rialle

Rialle

Ja! Nu kan ik hem wel zien.

Och wat een heerlijk warm poezelig plekje! Die voetenzak ben je kwijt hoor
Zalig he, zoals die poezebeesten kunnen slapen. Soms kan ik er jaloers op worden, dan zou ik best eens een weekje willen ruilen!

Leuke poes/kater heb je. Lijkt op de allereerste die ik 25 jaar geleden kreeg. Die hadden ze als kitten geprobeert te verdrinken samen met 5 broertjes en zusjes. Zij overleefde als enigste en is toen via via bij mij beland. Ze is bij mij 16 jaar geworden, dus het was echt een sterke poes!

Hoeveel katten heb je dan Corrie en hoe heten ze? Ik ben niet nieuwsgierig of zo............

Groetjes Rialle
vrijdag 14 december 2007 - 10:21
corrielat

Corrielat

Hoi Rialle,

Op dit moment heb ik alleen dit katertje nog, mijn andere is s'avonds een keertje weg gegaan en niet meer terug gekomen helaas,ik ben hem overal gaan zoeken, naar de asiels gegaaan om te kijken of iemand hem daar gebracht had maar nee,
Daarom houd ik deze zoveel mogelijk binnen, wat me niet altijd lukt,
en oja deze heet funky, naam door mijn zoon verzonnen, en hij geeft me ook heel veel (fun)
vrijdag 14 december 2007 - 10:30
annd6

Annd6

Katers zijn niet makkelijk binnen te houden, maar die leuke warme zak zou wel eens de doorslag kunnen zijn knus hoor!
Groetjes
Ann
vrijdag 14 december 2007 - 10:54
rialle

Rialle

Trouwens Corrie, ook ik ben een koude voeten mens, vooral 's avonds. Maar ik heb de lekkerste sloffen van de hele wereld. Ze zijn van het merk Giesswein (oeps, mag ik reclame maken?), zijn van pure schuurwol en heeeeeeeeerlijk warm. Ze zijn wel een beetje duurder, maar ik doe er altijd minstens 5 winters mee.
Ze zijn er in heel veel kleuren. Misschien een idee voor jou?

Groetjes Rialle
vrijdag 14 december 2007 - 11:46
corrielat

Corrielat

Rialle,

Als die sloffen werkelijk warm zijn zal ik eens op zoek gaan, alle anderen die ik heb doen hun werk niet
en tja, ik mijn kat zijn nieuw nestje toch niet afnemen he
vrijdag 14 december 2007 - 11:58
Jeannette1

Jeannette1

Nee Corrielat, niet afnemen, je had al fun van Funny, dus nu heb je dubbele fun!

Nu gnuift hij in zijn pootjes, omdat jij weer een nieuwe voor jezelf moet maken.

Lijkt mij trouwens ook een leuke foto, 6 koude pootjes in 2 eigen gemaakte pootjeszakken!!


Bedankt voor je foto!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 14 december 2007 - 15:28
agnesv

Agnesv

Omdat ik s'avonds altijd koude voeten heb, had ik van een fleecedeken een warme voetenzak gemaakt,
inmiddels hebben ze hem al in beslag genomen,
Ik denk dat ik een nieuwe moet maken


[afbeelding verwijderd niet-https]


Hallokes was opzoek naar voetverwarming op het internet en kwam hier toevallig nog eens langs jullie dachten misschien dat ik van de aardbodem verdwenen was tegenslag voor jullie hé haha
vrijdag 14 december 2007 - 16:02
corrielat

Corrielat

Nee hoor Agnes,

Ik wist dat je nog op de aardbodem was, ik kijk regelmatig naar jou site, dus je bent er nog steeds,
gelukkig
vrijdag 14 december 2007 - 18:57
agnesv

Agnesv

Nee hoor Agnes,

Ik wist dat je nog op de aardbodem was, ik kijk regelmatig naar jou site, dus je bent er nog steeds,
gelukkig


Fijn dit te lezen
vrijdag 14 december 2007 - 20:28
agnesv

Agnesv

Fijn dit de horen De tijd ontbreekt me gewoon tegen woordig om me hier een keer meer te laten (zien) horen
vrijdag 14 december 2007 - 20:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon