menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Verduidelijking

Ga naar meest recente reactie

Lysianthus

Lysianthus

Vandaag kreeg ik deze mail.................'k snap er niet veel van ............jullie ssoms? ..en kregen jullie die mail ook?


U bent als lid geregistreerd op het Tuinadvies forum (http://forum.tuinadvies.be).
U kreeg van maartendepaepe een persoonlijk bericht toegestuurd.

op dit nieuw plantenbeurs forum kan je gratis uw planten aanbieden tussen andere groene vingers
deze advertenties blijven ALTIJD STAAN EN WORDEN NIET NA een MAAND VERWIJDERT ZOALS BIJ DE MEESTE ANDERE SITES EN FORUMS
de kans hierdoor dat u veel volk bereikt is HEEL GROOT!

wij garanderen u dat dit 100% gratis is en dat we na ENKELE maand al meer dan 10000 clicks gaan hebben

GA SNEL DUS NAAR http://www.gewist want zorgt voor spam.be.tt en maak je snel lid

Ga naar registreer en maak je nicknaam aan


Met vriendelijke groeten
Het Tuinadvies-Team



zondag 2 december 2007 - 20:03
TulipA

TulipA

Hoi Lysianthus,

Ik had ook deze mail, en snap er ook niet veel van


Groetjes Lydia.
zondag 2 december 2007 - 20:16
Tomateboer

Tomateboer

Hallo,

Blijkbaar vondt dit forumlid het nodig om via het forum reclame te gaan maken door zoveel mogelijk leden een mail te sturen met daarin de nodige uitleg.
Als ik mij vergis, mijn excuses maar ik denk dat het zoiets zal zijn.
Vriendelijke groeten
Angelo
zondag 2 december 2007 - 20:19
Spuddy

Spuddy

De site bevat trouwens spyware. Als je je cookies hebt aanstaan zou ik toch maar es scannen met spybot S&D
zondag 2 december 2007 - 20:35
fiebje

Fiebje

vast en zeker iemand die een winterzaadje strooit fiebje
zondag 2 december 2007 - 21:05
kurt

Kurt

De site bevat trouwens spyware. Als je je cookies hebt aanstaan zou ik toch maar es scannen met spybot S&D


Angelo en Spuddy hebben het goed gezien. Het is inderdaad iemand die vorige week al op allerlei topics enkel een antwoord plaatste dat men die vraag ook op zijn nieuwe tuinforum kon plaatsen en dan al die zever erbij die in jullie mail zit. Inderdaad je hoort me anders nooit negatief over iemands anders initiatieven maar er stond bv in dat de topics nooit worden verwijderd in tegenstelling tot andere forums. Precies of op ons forum zouden de teksten na x tijd verdwijnen???? Moest hij moderator zijn mss Ik ben dus gaan kijken naar zijn forum en kreeg direct pop-ups, warnings en spam binnen + op zijn forum stond er een vervelende banner te pinken van U bent de 1.000.000 bezoeker en heeft gewonnen terwijl hij slechts 6 leden had. Wellicht hijzelf, zijn ma, pa, broer, zus en een oude tante
Daarenboven heb ik hem dat dan gemaild en hem aangeraden een .be domeinnaam te kopen ipv een gratis .be.tf die het nu is met pop-ups en ongewenste reclame. Nu mailde hij me terug dat hij er geen 15 euro per jaar voor over heeft, dus hoe ernstig kun je dan zo'n forum nemen
Hij vertelde me ook dat hij al 1000 hits had gehaald. Blijkbaar weet hij als webmaster niet eens wat hits zijn. Een bezoeker die 1 pagina bezoekt kan daar al gemakkelijk 25 hits laten registreren. Een hit is elke afbeelding, knop,... die wordt geopend. Daarom zijn hits dus ook niets waard en het zijn enkel de unieke bezoekersaantallen en het aantal pagina's die ze bekeken hebben die van belang zijn.

Nu heeft hij zich sinds vorige week inderdaad niet meer bezondigd aan het plaatsen van die dwaze teksten in onze topics, maar hij denkt dus dat hij slimmer is door onze leden te mailen... Blijkbaar weet hij niet dat zoiets zeer snel uit komt. Ik heb deze persoon dus ook als EERSTE na VIER forumjaren GESCHORST. Reden: hardnekkig blijven zijn eigen reclame doorvoeren voor een slecht product en dat dan nog achter de rug om. Wel ik zeg het hier dan ook gewoon waar iedereen het kan lezen en wens hem nog veel succes met zijn forum, maar dan zal het eerst wel grondig moeten verbeteren.

In elk geval bedankt voor het melden van dit trieste voorval en als je nog van deze pipo hoort mag je me het steeds mailen.

Groeten van 'een in iemand teleurgestelde' ernstig menende tuinforumbeheerder. Ja, zo hadden jullie me nog niet gehoord he
zondag 2 december 2007 - 21:08
Victor44

Victor44

Ik denk dat wij die mail ook gehad hebben,want er gaat ergens een lichtje branden in mijn hersens,bij het lezen van deze naam.Maar daar we hem niet betrouwden ,en ons afgevraagd te hebben"waarom zo een mail? op het huidige tuinadviesforum kun je toch alles al kwijt! We hebben hem dan ook al onmiddellijk gedeleted,daar we ook niet iedereen betrouwen.
Trek het je maar niet te erg aan Kurt,er zullen altijd "zwarte schapen tussen de witten zitten in de kudde!
Grtjs
zondag 2 december 2007 - 22:23
Lysianthus

Lysianthus

Ik kan het goed begrijpen dat je teleurgesteld bent Kurt maar weet dat je vele forumleden achter je hebt die je steunen, je begrijpen en het heel goed met je menen.
Iemand die op zo een oneerlijke en agressieve manier een eigen forum wil beginnen, zal niet ver komen en zeker geen steun vinden hier op dit fiorum, maak je dus maar niet teveel zorgen.
Wij houden het allemaal mee in het oog en zullen het je zeker melden.
Groetjes
Lysianthus
zondag 2 december 2007 - 23:40
lisa

Lisa

kurt ,trek je niets van aan somihe mensen denken gewon dat zij slim zijn,
gelukig zijn hier genoeg forumleden die oplettend zijn ,wat een lef mensen soms heben
maak je geen zorgen

groetjes lisa
maandag 3 december 2007 - 08:51
minouke

Minouke

Kurt, dit is een teken dat andere jaloers zijn op dit forum..... en dit is al een compliment op zich

Nooit jaloers op lelijke of slechte dingen
maandag 3 december 2007 - 11:07
corrielat

Corrielat

Minoekske ik ben het helemaal met je eens,

En onze Kurt zijn forum is nooooooooooit te overtreffen, al zouden ze willen!!!!
maandag 3 december 2007 - 11:17
annd6

Annd6

Kurt,
je hebt overschot van gelijk!

Enne,
toch wel tof hé dat je zo'n schare "bewakers" hebt op het forum die foute zaken meteen melden!

Groetjes
Ann
maandag 3 december 2007 - 11:43
TulipA

TulipA

Hoi Kurt,

Maak je geen zorgen,

over een e-mail,die lag bij ons in de bus.

jouw forum,vandaag en vele dagen na morgen,

blijft voor ons aan de top!

dus....niet meer tobben,kop op!

Die e-mail.......weg ermee dus!!!

Groetjes Lydia.
maandag 3 december 2007 - 11:55
kurt

Kurt

Beste tuinvriend(inn)en,

Bedankt voor de steun. Ik weet maar al te goed dat jullie niet naar een ander forum zouden gaan, want hier is er een vriendensfeer, zelfs voor de nieuwkomers die altijd welkom worden geheten. Het meest was ik verveeld van dat jullie mails kregen in naam van tuinadvies tuinforum die jullie mailbox vervuilen en naar een slechte site doorstuurden.

Vele groeten,
Kurt
maandag 3 december 2007 - 12:25
lentemode

Lentemode

Goedenavond Kurt,
En ja, ze blijven maar komen. Daarnet om 19.30 dezelfde mail gekregen van ene Liesvandenberghe,
't leek echt afkomstig van dit tuinforum !

Dank voor alle zorgen en je positieve aanmoedigingen,
Groetjes,
Mia
maandag 3 december 2007 - 19:35
corrielat

Corrielat

misschien dat liesvanden berghe zich nog wel netjes voor zal stellen op dit forum,
ze is wel aangemeld maar nog gee bericht geplaatst.
maandag 3 december 2007 - 20:35
kurt

Kurt

Beste,

Bedankt voor de melding.
Wellicht is liesvandenberghe gewoon dezelfde maar dan ingeschreven met een ander mailadres en dan achter de rug maar mailtjes verzenden he
Blijkbaar heeft die spamvirus van zijn forum zich dus al over gezet op de persoon achter dat virusforum
Hij zal dus opnieuw een ander gebruikersnaampje moeten indienen om verder te kunnen spammen of er zich bij neerleggen dat hij op ons forum zijn gebruiksonvriendelijke en gevaarlijke forum niet te pas en te onpas als enige inbreng in onze keel moet duwen.

Mvg,
Kurt
maandag 3 december 2007 - 21:24
Tomateboer

Tomateboer

Dag Kurt,

Inderdaad, groot gelijk!
Dit is een hechte vriendenkring dus daar moet je al geen schrik van hebben, maar inderdaad is het niet leuk een mail te krijgen met tuinadvies als afzender en een naar bericht.
@ Kurt,
Kan je hem niet bannen?
Via IP dan?
Dan zal zijn spamvirus snel doven...
grt
Angelo
maandag 3 december 2007 - 23:03
minouke

Tekst aangepast

Minouke

We staan klaar !!!
dinsdag 4 december 2007 - 11:42
Jeannette1

Jeannette1

Hai Kurt, ik wilde hier niet reageren omdat wij al per email contact hebben gehad over dit soort zaken, maar ik denk er net zo over als Angelo;

CITEER Kan je hem niet bannen?
Via IP dan?
Dan zal zijn spamvirus snel doven...
grt
Angelo CITEER

Dan zijn wij voorgoed van dit soort vervelende mensen af!

Helaas zie ik onze vriend nog geregeld op dit Forum en denk dan, WAT IS HIJ NU WEER VAN PLAN???

Zo, ben ik toch ook weer even iets kwijt.

Maar, het BELANGRIJKSTE Kurt, is toch wel dat wij ALLEMAAL achter je staan !!!!!!!!!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 4 december 2007 - 11:50
wimmeke

Wimmeke

hey hey...

zonder al te technisch te worden hier, vrees ik dat blokkeren via IP niet echt mogelijk is...
wel mogelijk, maar niet doeltreffend...

als die persoon weet hoe hij moet spammen, dan heeft hij waarschijnlijk de regeltjes wel gevolgd, en werkt hij met een "spoofing IP" of een "dynamisch IP-adres"...
m.a.w. een IP-adres dat elke keer verandert...

ook als hij met een router tussenin werkt, is het heel makkelijk om IP-blokkering te omzeilen...

wat misschien iets meer effect kan hebben, is een blokkering op MAC-address niveau (dus het fysische adres van je PC-netwerk poort zelf...

maar ook dat valt te omzeilen op een aantal manieren, vb. door vanop verschillende PC's in te loggen...

maar, aangezien Kurt zo'n fantastische website beheert hier, veronderstel ik dat hij dit allemaal al weet - en misschien kan hij zelf blokkeringen doorvoeren op heel andere niveau's...

groetjes,
wim
donderdag 6 december 2007 - 13:14
Jeannette1

Jeannette1

Dank je wel Wim voor je technische uitleg, op deze manier steken wij er toch ALLEMAAL wel iets van op!!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 6 december 2007 - 13:38
minouke

Minouke

Ook ontvangen ...!!!! getekend KATJA

Dus Katja bij deze neen bedankt voor de aanbieding
dinsdag 11 december 2007 - 17:32
koen

Koen

Ik vandaag ook een dergelijke mail gekregen, ik kreeg zelfs een bevestiging van m'n lidmaatschap met login + code, dus die kerel zit gewoon logins te maken voor anderen...


Grtz, Koen
zaterdag 22 december 2007 - 12:33
kurt

Tekst aangepast

Kurt

Ja, ik heb hem al tot vijf maal toe geschorst telkens onder andere namen en mailadressen.
Zijn eigen mailadres is tijdelijk [email protected]

Eventjes via google meer info over die onnozelaar opgezocht.

Tijdelijk gewist, maar wordt terug geplaatst zodra hij weer iets van zich laat horen.


Ja, google is een machtig ding als je het goed weet te gebruiken

Ik ga kijken wat we kunnen doen om hem voorgoed van ons forum te krijgen. Inmiddels heeft hij op zijn forum 96 leden die hij wellicht allemaal zelf heeft geregistreerd, want er zijn maar een twintigtal reacties op zijn volledige forum en dan nog allemaal van hemzelf. Dat zegt alweer veel over zijn capaciteiten.

Het is misschien niet netjes dat ik zijn gegevens hier openbaar plaats, maar wat hij doet is nog veel erger.


Bedankt voor de melding.
Mvg, Kurt.
zaterdag 22 december 2007 - 20:24
ines

Ines

Kurt, heb ook zoiets ontvangen, ik stuur hem even naar U door.
zaterdag 22 december 2007 - 20:39
minouke

Minouke

OEIOEI ! hier zeggen ze .... precies ene met ne doef aan
(= niet goed snik)
zondag 23 december 2007 - 08:49
annis

Annis

Gisteren ook een ontvangen met de naam Lieske is inderdaad zoals je zegt Chantal.
zondag 23 december 2007 - 15:05
Sarah

Sarah

Ik heb nu pas weer de gelegenheid om weer eens alles te bekijken wat jullie voor leuks hebben.
Nou ik kan jullie vertellen dat ik ook twee van deze mails heb ontvangen een week of 2-3 geleden van Katja. Ik had niet gereageerd en een week later kreeg ik er weer een. Deze mensen hebben zeker niets anders te doen. Vervelend hoor als je zo'n saai leven hebt.
Dus bij deze Katja of wie er ook aan meedoen IK HEB GEEN INTERESSE.................

groetjes Sarah
donderdag 27 december 2007 - 15:46
Sandy

Sandy

hallo allemaal, ik heb dit wel een beetje gevolgd, maar deze mailtjes krijg ik nooit door... allereerst geef ik zelden mijn emailadres door, ik doe het wel eens, maar heel sporadisch toch.
Ten tweede werk ik nooit met mailprogramma op mijn computer, maar rechtstreeks op hotmail. Daar kan je dan aanduiden welke mails je nooit wil ontvangen... bij mij staat dat op high security, enkel die emailadressen die in mijn contactpersonenlijst staan kunnen bij mij in mijn mailbox komen.
Dit systeem heeft ook nadelen natuurlijk, als ik een email verwacht van iemand anders moet ik die er eerst gaan inzetten anders wordt die mail weggegooid.

Maar goed, het blijft gewoonweg heel zielig om op die manier een website te proberen opzetten en helemaal zielig dat hij het blijft proberen!!! Och ja, hij hoopt zo misschien een beetje aandacht te trekken zeker.

groetjes
Sandra
woensdag 2 januari 2008 - 11:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon