menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Goudvisjes

Ga naar meest recente reactie

Geertje

Geertje

mijn 4 visjes lagen allemaal dood in de waterbak (zo'n oude arduinen drinkbak) ik denk van de warmte , ze kregen er nochthans dagelijks een emmer fris water bij en er stond ook een parasol boven zodat ze toch al geen brandende zon op hun kregen
woensdag 19 juli 2006 - 23:38
Adrienne

Adrienne

Da's jammer !!!
Toch zeker nog te warm geweest.
Water in een bak warmt ook op zonder zon hé.

gtjs adrienne
woensdag 19 juli 2006 - 23:45
ines

Ines

Geertje Uw vissen zijn niet dood van de warmte maar van het grote temperatuur verschil die U in
een keer veroorzaakte door een emmer koud water bij te voegen.
Jammer maar volgende keer beter,grtjs,ines
donderdag 20 juli 2006 - 00:13
nientje

Nientje

idd, vissen kunnen niet tegen zulke temp.schommelingen
nientje
donderdag 20 juli 2006 - 11:51
Geertje

Geertje

hoe stom kan ne mens doen!
donderdag 20 juli 2006 - 12:06
nientje

Nientje

zou zeggen kom bij mij om wat visjes
nientje
donderdag 20 juli 2006 - 16:00
Geertje

Geertje

da's heéel vriendelijk maar visjes krijgen is geen probleem, in mijn zus hare vijver kweken ze geweldig goed, maar ik denk dat ik elke zomer weer met hetzelfde probleem ga zitten dat water wordt uiteindelijk toch te warm voor goudvissen in dat niet zo grote bakje en dat is voor die vissen ook niet aangenaam, ik zal het denk ik maar bij de waterplantjes houden
donderdag 20 juli 2006 - 23:02
martine

Martine

wij hebben ook een klein terrasvijvertje, ik zou er graag een paar goudwindes in zetten, maar net omv dat probleem , en ook 2 poezen, doen we het liever niet. er groeien een paar planten in en er is een fonteintje.
Martine
donderdag 20 juli 2006 - 23:27
Geertje

Geertje

voor de poes die in het begin steeds probeerde te "vissen" heb ik er dus verschillende waterplantjes ingezet en ook een bloempot ingelegd zodat ze zich goed konden verstoppen en van dan verloor de poes haar interesse want ze kon de vissen niet meer zien, maar dan blijft er nog altijd de watertemperatuur natuurlijk...
vrijdag 21 juli 2006 - 11:10

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon