menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Stemmen op tuinpol over onkruid

Ga naar meest recente reactie

kurt

Kurt

Beste,

Aangezien jullie hier altijd op het forum zitten, vraag ik me af of jullie al hebben meegedaan aan de wekelijkse tuinpol op http://www.tuinadvies.be zelf?

Aan de hand van de antwoorden die ik vorige week op het forum kreeg van de top 10 van de meest vervelende onkruiden heb ik de 13 meest genoemde in een pol gezet. Daar moet men nu het ambetantste onkruid gaan aanvinken.

Op die manier krijgen we eigenlijk een soort van 'onkruid van het jaar'.
Dus jullie stem is daar zeker belangrijk.

Mvg,
Kurt
dinsdag 7 augustus 2007 - 10:56
Helianthus

Helianthus

Hallo Kurt,

Meestemmen op de poll was voor mij de aanzet om me destijds ook aan te melden op dit fantastische forum.
Ondanks het feit dat ik nog geen boek heb gewonnen blijf ik trouw bij iedere nieuwe poll mijn mening of keuze aanklikken.
Hopelijk gevolgd door een steeds groeiend aantal medeforumnaars of site-bezoekers.
"Keep up the good work" en laat ons nog lang genieten van het vele goeie werk dat jij en je medewerkers dag na dag verrichten !

Groetjes, Gert
dinsdag 7 augustus 2007 - 11:38
Bowie

Bowie

Stemming is al lang gebeurd.
dinsdag 7 augustus 2007 - 11:50
krissie

Krissie

ik doe trouw elke keer mee , 'k wil ook eens graag het boek winnen.
dus blijf ik volhouden.
Krissie
dinsdag 7 augustus 2007 - 11:54
Jeannette1

Jeannette1

Hai Kurt, heb destijds het boek gekocht bij jou, doe ondanks alles toch fijn elke keer mee.

Mocht ik het ooit winnen, is het boek voor Dhr. Helianthus (Gert), die zo vriendelijk is om ook een ieder te helpen waar hij kan!!!

Ook de nieuwe Quiz is fijn Kurt, ik hoor daar erg veel goed over!

Nog bedankt voor ALLES!!!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 7 augustus 2007 - 12:41
Bowie

Bowie

Ik doe ook altijd trouw mee, niet voor het boek want dat heb ik allang.
dinsdag 7 augustus 2007 - 13:14
Catgarden

Catgarden

Ik doe ook mee aan de pol, al is het niet elke week want ik vergeet het wel eens
Met mijn verstrooide kop vergeet ik nu eenmaal alles
woensdag 15 augustus 2007 - 12:40
martine

Martine

Hier wordt ook elke keer meegestemd
Martine
woensdag 15 augustus 2007 - 14:43
Larreke

Tekst aangepast

Larreke

Ook ik stem trouw elke keer mee. Ik vind het zelfs spannend om te weten welke vraag het nu weer gaat zijn!!!! en natuurlijk is ook hier de hoop groot om het boek eens te winnen!!!

groetjes Larreke
donderdag 16 augustus 2007 - 16:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon