menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Topics netjes houden aub

Ga naar meest recente reactie

kurt

Kurt

Beste tuinvriend(inn)en,

Het is hier al meerdere keren aan bod gekomen, maar aangezien er maandelijks massa's nieuwe leden bijkomen herhalen we het met veel plezier.

Vele leden storen zich eraan als men in een onderwerp begint af te wijken en er een gezellig onderonsje van maakt waarbij men mijlen afwijkt van de oorspronkelijke vraag waardoor die niet opgelost geraakt...

Om gezellig te buurten, babbelen, kletsen,... over vanalles en nog wat hebben we speciaal de rubriek 'tuinbabbel' opgezet. Gelieve dan ook enkel die rubriek daarvoor te gebruiken. Zo blijven we een kwaliteitsvol tuinforum waar het niet alleen interessant is, maar ook lekker gezellig.

Mvg,
Kurt
vrijdag 22 juni 2007 - 03:44
Jeannette1

Jeannette1

Mea Culpa, Mea Culpa, Mea Maxima Culpa.

Sorry Kurt, je hebt echt gelijk en ik hoop er in het vervolg rekening mee te houden!

Ik trek zeker het boetekleed aan.

Niet boos meer zijn hoor, want daar kan ik niet tegen.

Groetjes, Jeannette
vrijdag 22 juni 2007 - 06:28
kurt

Kurt

Jeannette,

Jij of anderen hoeven dit zeker niet persoonlijk op te nemen hoor. Ik ben helemaal niet boos of geïrriteerd, op niemand niet. Het is normaal dat men persoonlijker begint te worden eenmaal men zich ergens goed voelt. Het is dus in feite zelfs een goed teken dat men dan in sommige topics een bocht om de tuin(vraag) neemt Daarom is het wellicht raadzaam dat ik als eindverantwoordelijke deze vriendelijke oproep (hoop ik toch) op mij neem

vele vriendelijke groeten,
Kurt
vrijdag 22 juni 2007 - 06:53
corrielat

Corrielat

Helemaal gelijk Kurt,

Ik weet dat ik mij daar ook vaak schuldig aan maak, het is inderdaad zo dat ik regelmatig van het onderwerp afwijk, ik zal er rekening mee proberen te houden natuurlijk, maar of het altijd zal lukken?/ het is ook zo gezellig dat ik af en toe vergeet dat het een tuinforum is, aan allen die erdoor gestoord zijn, mijn welgemeende excuses,
vrijdag 22 juni 2007 - 15:07
Jeannette1

Jeannette1

Jeannette,

Jij of anderen hoeven dit zeker niet persoonlijk op te nemen hoor. Ik ben helemaal niet boos of geïrriteerd, op niemand niet. Het is normaal dat men persoonlijker begint te worden eenmaal men zich ergens goed voelt. Het is dus in feite zelfs een goed teken dat men dan in sommige topics een bocht om de tuin(vraag) neemt Daarom is het wellicht raadzaam dat ik als eindverantwoordelijke deze vriendelijke oproep (hoop ik toch) op mij neem

vele vriendelijke groeten,
Kurt


Hai Kurt, dat je niet boos of geïrriteerd was, las ik wel tussen de regels door.
Maar omdat je volkomen gelijk had, (al is de gezellige verleiding soms wel erg groot), voelde ik mij wel schuldig!
Ik kan mij wel herinneren, dat ik het OOIT enige tijd geleden wel gevraagd heb op een of andere topic, (JONGENS, MEISJES, zullen wij de babbelbox verder gaan.
Maar ge ziet Kurt het vlees is zwak, in dit geval door de gezelligheid. SORRY
Ik ben in ieder geval WEL blij, dat jij als eindverantwoordelijke ons op de (gevoelige) vingertjes tikt.
Zou je dat niet doen, dan is het eind er van zoek, dat voel ik gewoon.
Hopelijk kunnen wij ons er aan houden.
Mocht het weer uit de hand lopen, A.U.B. Kurt, neem dan maar een mattenklopper om op de vingertjes te slaan!
Gemeende groetjes, Jeannette
vrijdag 22 juni 2007 - 17:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon