menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 4

Nieuw hier, ff voorstellen

Ga naar meest recente reactie

Mariposa89

Mariposa89

Hoi allemaal,

Allereerst, als ik dit bericht niet op het juiste deel heb geplaatst mijn excuses en ik hoor graag waar het dan wel hoort!

Ik ben een 33jr (jonge?) vrouw die heel erg van de natuur houd. En ik ben voorstander van een tuin die helpend is voor vlinders, bijen, lieveheersbeestjes enz!
Ik heb me hier aangemeld omdat ik ontzettend graag meer informatie over tuinieren wil verzamelen.
Vooral stekken van bomen en struiken en planten vind ik erg interessant, ik heb er nog weinig ervaring mee en ook de juiste informatie ontbreekt grotendeels nog volgens mij, maar ik hoop dat ik hier van harte welkom ben ik te leren en met mijn vragen!

Groetjes!!!
vrijdag 15 april 2022 - 23:34
LT

LT

Welkom op deze site
vrijdag 15 april 2022 - 23:51
Polplastron

Polplastron

Ik denk dat je op het juiste forum terechtgekomen bent want er zitten hier heel wat "groene" jongens en dames! En ... 33 is echt nog wel jong hoor, maar je wordt hier enkel beoordeeld op je kennis en/of je bereidheid om te leren! Hopelijk heb je er wat aan!
zaterdag 16 april 2022 - 01:09
deHaan

DeHaan

Welkom.
zaterdag 16 april 2022 - 07:26
G.v.P

G.v.P

Welkom, er is veel te zien en te leren hier
zaterdag 16 april 2022 - 08:25
PeterC

PeterC

Allereerst, als ik dit bericht niet op het juiste deel heb geplaatst mijn excuses en ik hoor graag waar het dan wel hoort!

Als ik je interesses zo zie denk ik dat je je vragen best post in 1 van de 3 eerste rubrieken, dus 'bloemen en planten', 'struiken en bomen' of 'tuinaanleg en onderhoud'.
zaterdag 16 april 2022 - 13:16

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon