menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 3

Lay-out.

Ga naar meest recente reactie

lilyboskat5

Lilyboskat5

Nou..in ieder geval zie ik “tuinbabbel” weer staan en valt deze niet weg onder de groen balk.

Maar nu, staan de mogelijkheden aan de linkerkant.
Dus als je rechts bent moet je met je hand helemaal over de iPad.
Is lastig.
Ik wil verder geen zeur zijn, maar merk dat ik steeds minder bezig ben met tuinvrienden, en dat vind ik jammer.
donderdag 3 december 2020 - 17:49
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Even wennen. En nu twee handen gebruiken.
donderdag 3 december 2020 - 18:32
c j de k

C j de k

Vertel eens Lily wat is de oorzaak?? Het speelt momenteel bij een ieder wel denk ik er valt nu eenmaal minder te beleven in de tuin natuurlijk. Maar als je andere problemen hebt moet je dat wel gewoon naar voren brengen hoor. Je kunt beter je grieven vertellen dan dat we je voorgoed gaan missen want dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Ik heb geen iPad maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Aan de andere kant is het natuurlijk voor linkshandigen nu weer gemakkelijker. En miss heb je het nog niet in de gaten gehad maar alles werk nu ook veel sneller
Dus stort je hart maar uit dan kunnen we kijken wat er aan te doen is
donderdag 3 december 2020 - 18:43
kristine 16

Kristine 16

Ik ben linkshandig,deed voor mij ook raar nu ik alles links zie staan.Voor mij geen probleem,ben gewoon om van 't rechtse er een linkse mouw aan te passen.

't Is vandaag jouw dag,Lily.Geniet daar maar van.
vrijdag 4 december 2020 - 09:45
LT

LT

Ik probeer gewoon, op mijn ouwe dag, met alles mee te gaan. Wat verandert er niet in deze wereld...Gelukkig hoef ik nog niet met mondkapje op voor de pc te zitten
vrijdag 4 december 2020 - 10:01
Roeli

Tekst aangepast

Roeli

Alsjeblieft Lou, maak het nu niet gekker dan het al is.
Buiten de nadelen van in zo'n klein dorpje wonen ( 200 inwoners ) is het voordeel , dat je hier helemaal niets merkt van corona. Natuurlijk, als ik 10 km verderop boodschappen moet doen moet ik nu een mondkapje op. Maar ook daar merk je verder helemaal niets.
vrijdag 4 december 2020 - 14:14
Tiss

Tiss

Even geduld en dan lukt alles wel zoals vroeger, het is effe aanpassen naar welke kant je moet kijken
vrijdag 4 december 2020 - 18:18
Marei

Marei

Dat denk ik ook Tiss, binnen de kortste keren zijn we er allemaal aan gewend en weten we niet meer hoe het hiervoor was; zo werkt dat meestal!
vrijdag 4 december 2020 - 20:53
leerling

Leerling

Mogelijk toch nog wat werk aan de winkel? Zo ziet de banner eruit in Firefox 83.0 op mijn Linux laptop.

Als ik mijn cursor dan bv. op Tuinforum zet, wordt die tekst leesbaar, en verschijnt het normale keuze menu (zie volgende afbeelding), maar als ik daar naartoe wil met mijn muis, verdwijnt dat menu meteen.

Gelukkig gaat het onder Chrome nog wel goed.

Algemene Vragen ivm het Forum

woensdag 9 december 2020 - 16:21
leerling

Leerling

Hier dus het normale keuze menu, dat meteen verdwijnt wanneer ik de cursor van Tuinforum naar daar verplaats.

Algemene Vragen ivm het Forum

woensdag 9 december 2020 - 16:23
Dany

Dany

Ik heb het zelfde voor in Firefox.
woensdag 9 december 2020 - 16:30
leerling

Leerling

Ik merk net dat het geen probleem is op de home page zelf. Daar kan ik ook zonder probleem naar het keuze menu:

Algemene Vragen ivm het Forum

woensdag 9 december 2020 - 16:39
Tiss

Tiss

Ik gebruik Chrome, en heb geen probleem .
woensdag 9 december 2020 - 21:44
Roeli

Roeli

Ik vraag me altijd weer af, wanneer iets goed draait, waarom moet het dan zo drastisch veranderd worden. Iets toevoegen om iets te verduidelijken of verbeteren is prima., maar waarom alles veranderen? Wat goed loopt, waarom dan veranderen ?
woensdag 9 december 2020 - 22:13
LT

LT

Ja Roeli,
ik denk dat het iets met "nieuwe wind" te maken heeft.
woensdag 9 december 2020 - 22:31
leerling

Tekst aangepast

Leerling

Tekst aangepast.

Het probleem leek even van de baan, maar is nu weer terug. Mogelijk was ik een andere browser aan het gebruiken.
zaterdag 12 december 2020 - 17:15
leerling

Leerling

De layout zoals die nu is, sluit aan bij wat jij meer en meer ziet: hoofdmenu bovenaan, keuzemogelijkheden/inhoudstafel links en de 'body' rechts.
Denk bv. aan mail clients, websites als wikipedia, pdf documenten met inhoudstafel, enz.

zaterdag 12 december 2020 - 17:25
leerling

Leerling

Nu gaat het ook mis op de Home page.
zondag 20 december 2020 - 23:23
leerling

Leerling

Het probleem lijkt verband te houden met de screen resolutions en/of window sizing.
Mijn screen resolution is 3840 x 2160.
Als ik mijn browser window op maximale grootte zet, gaat het fout. Als ik het kleiner zet, lijkt het wel goed te gaan.
maandag 21 december 2020 - 23:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon