menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Online versie

Ga naar meest recente reactie

inique

Inique

Tegenwoordig gebruiken heel wat mensen hun smartphone om deze site te volgen en foto's te posten.
Ik kom dit ook steeds meer tegen.
Zou héél erg van deze tijd zijn als onze tuinsite ook een online versie zou gaan gebruiken.
M v gr.
Inique
donderdag 20 februari 2020 - 11:35
Patrikc

Patrikc

Tegenwoordig gebruiken heel wat mensen hun smartphone om deze site te volgen en foto's te posten. Ik kom dit ook steeds meer tegen.
Zou héél erg van deze tijd zijn als onze tuinsite ook een online versie zou gaan gebruiken.
M v gr.
Inique


Alles wat we hier zien is toch 'online', maar wellicht bedoel je een 'mobiele' versie ?
donderdag 20 februari 2020 - 12:51
inique

Inique

Ja, ik bedoel idd de website optimaliseren voor mobiel gebruik.
donderdag 20 februari 2020 - 18:17
leerling

Leerling

Ik bekijk deze website ook op mijn (Android) smartphone. Layout is wat anders. Sommige opties ontbreken. Maar verder heel leesbaar en goed te smaken. De door sommigen onbeminde rode links zijn er zelfs nog mooi blauw.

Als ik bv. via Firefox naar https://tuinadvies.be/tuinvrienden/forum surf, dan vind ik rechts van de url een symbooltje dat eruit ziet als een huisje met een '+'-teken erin. Als je daarop klikt, krijg je de mogelijkheid om die website aan je home screen toe te voegen.

Helpt dat?


donderdag 20 februari 2020 - 22:46
molleke32

Molleke32

Vind het alleen jammer dat ik op mij smartphone mijn albums niet geopend krijg. Android systeem. Mijn verschillende albums staan er met een bordeau streep over maar kan ze niet openen.. Als ik naar mijn tuin ga kan ik alleen de laatste foto's openen van het laatste album..
vrijdag 17 april 2020 - 07:22
Roeli

Roeli

Helaas voor mij, Leerling, ik heb niet zo'n "veeg er maar overheen " mobiel.
De mijne is alleen maar om mee te bellen. Ik blijf dus die vervelende rode kleur zien.
dinsdag 5 mei 2020 - 22:19
leerling

Tekst aangepast

Leerling

@Roeli
Ook op een android veeg-foon is de kleur ondertussen oranje geworden.
En ook ik vind dat veel onduidelijker.
donderdag 7 mei 2020 - 03:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon