2Digituin
▼ Ga naar meest recente reactie
Roeli
Hoe kan het dat ik Digituin niet kan ontvangen ? Sinds een paar dagen.
Het Forum dus wel, maar Digituin is niet bereikbaar, daarom stel ik mijn vraag maar hier.
Wie kan mij hierbij helpen. ?
zaterdag 3 november 2018 - 07:00
Marei
Och Roelie, ik krijg drie keer hetzelfde te zien en daarna nog eens drie keer de reacties (met smileys) op de foto's; ik vraag me af wat erger is...…..
zaterdag 3 november 2018 - 07:52
Rosetteb
Hier ook de laatste dagen problemen, maar af en toe bereikbaar.
zaterdag 3 november 2018 - 07:55
LT
Soms enkele uren zéér traag, maar verder lukt het wel...
zaterdag 3 november 2018 - 09:06
Roeli
Sinds vanmorgen kan ik het forum 9 van de 10 keer ook niet meer krijgen.
Wat is er met en bij Tuinadvies aan de hand ?
Is er iemand die hier iets aan kan en wil doen ?
Heel graag.
zaterdag 3 november 2018 - 10:44
Kristine 16
Hier is alles nog steeds traag,zowel tijdens de dag als 's avonds.Ging daarnet iets vlugger,maar helaas...
Met veel geduld komen de aangeklikte foto's op om dan met veel geduld te zien dat je een bloemetje of tekst geschreven hebt.
Gisteren was hier gans 't internet traag,vandaag enkel deze site.
zaterdag 3 november 2018 - 10:46
Joukje Smeding
Klopt. Trager kan bijna niet. Zou ook deze vraag plaatsen. Maar ik neem nu ook even een time out.
zaterdag 3 november 2018 - 11:47
Tekst aangepast
Minouke
Hier is het bij momenten zeer traag maar al bij al valt het nog mee,
We zullen toch geduld moeten hebben tot maandag.
1November is een nationale feestdag en velen maken dan de brug tot en met zondag.
Het probleem kan van alles zijn en daarvoor niet altijd bij Tuinadvies.
zaterdag 3 november 2018 - 14:55
Roeli
OK Chantal.
Het is natuurlijk ook niet zo dat de wereld vergaat, maar je mist de site wel.
En ja, Geduld is ene schone zaak. Men weet dat wel maar vergeet het zo vaak.
zaterdag 3 november 2018 - 15:26
Tekst aangepast
Lilyboskat5
Ik sluit me aan bij deze rij.
Maar wel héél langzaam met een slakkengangetje !
zondag 4 november 2018 - 13:25
LT
Op dit moment hier alles normaal...
zondag 4 november 2018 - 13:39
Roeli
Ik ben vandaag een poos weggeweest en zie de reactie van Lou en inderdaad, alles helemaal normaal. Wanneer hier dus iemand mee bezig is geweest, mijn hartelijke dank.
zondag 4 november 2018 - 16:38
Tekst aangepast
Boerke
Hier ook. Maar ik ga via een link in mijn bladwijzer(vb. van Kruiden )op tuinadvies en dan kan je sneller naar Digituin.
dinsdag 13 november 2018 - 17:18
Roeli
Mijn vorige kreet was juichend. Digituin is er weer.
Dat was dus maar heel kort. Je hebt engelengeduld nodig om te blijven kijken naar een leeg scherm met de kans dat er wel of niet een beeld verschijnt. En dat is vaker niet dan wel. Ook engelen geduld raakt eens op en ik ben geen engel.
Wat is er toch mis met digituin. En wie kan daar iets aan doen. Help s.v.p.
woensdag 14 november 2018 - 19:59
Lilyboskat5
Kan het niet aan jouw computer of provider liggen, Roeli ?
Momenteel werkt hier alles gewoon.
woensdag 14 november 2018 - 20:37
Roeli
Hoe dan. Het Forum werkt goed, de webwinkel probleemloos. Alleen Digituin doet niet mee.
Verder op de computer ook geen problemen.
Hoe kan het dan dat één onderdeel van Tuinadvies weigert mee te werken.
Vroeger nooit problemen mee gehad.
Wanneer ik nu Digituin aanklik ga ik eerst maar even een kop koffie halen of zo en hoop dan bij terugkomst te kunnen kijken. Wat dus meer dan de helft van de tijd niet lukt.
Bestaat er een betovering die mij het kijken naar Digituin ontzegt ? Of heeft iemand er een vloek over uitgesproken ? Wie het weet mag het zeggen.
donderdag 15 november 2018 - 07:30
\n\n
Beschikbaar in de webshop..
Voeg een reactie toe
unkown error