menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Webshop

Ga naar meest recente reactie

Roeli

Roeli

Kan iemand mij vertellen hoe ik contact kan krijgen met iemand van de webshop.
Ik ben nl. ontzettend flauw van die irriterende, steeds weer terugkerende foto's van hun artikelen.
Je hoeft maar even iets te bekijken en je zit er "levenslang "mee opgescheept.
Zelfs als je niets aanklikt staat het opeens bij je naam. Elke keer als je reageert op het forum.
Wie kan mij helpen ?
zaterdag 14 oktober 2017 - 20:22
c j de k

C j de k

[email protected] of be
Ik wens je veel succes Roeli
zaterdag 14 oktober 2017 - 22:26
Roeli

Roeli

Heb ik gedaan, maar wordt helemaal niet op gereageerd.
zondag 15 oktober 2017 - 08:22
Patrikc

Patrikc

Tuurlijk niet, het forum dient enkel en alleen om je naar de webshop te leiden Roeli...
zondag 15 oktober 2017 - 21:33
leerling

Leerling

@Roeli
Bedoel je dat je advertenties van hen ziet wanneer je naar pagina's komt die niets met Tuinadvies te maken hebben?
zondag 15 oktober 2017 - 22:51
Roeli

Roeli

Inderdaad. Zoals nu ,bij dit schrijven, moeten er zo nodig foto's staan van dingen die ik bij de webwinkel even heb bekeken. Dit irriteert mij geweldig.
En als dat nu een paar dagen is, maar ze blijven maanden staan.
Net of ze je willen dwingen om die artikelen te kopen.
Maar zelfs als je niets bekijkt komt er af en toe zomaar een foto te staan.
Het resultaat is dat ik niets meer bekijk en dus ook niet iets koop.
Daarom zou ik graag een aanspreekpunt van de webshop willen hebben.
Wie kan mij daar aan helpen.?
maandag 16 oktober 2017 - 07:55
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Roeli wij maken gebruik van hun voorzieningen. De digituin, plantengids, forum enz. Daar staat tegenover dat je deze reclame gewoon moet aanvaarden. Ik heb er baat bij. Als ik een plant zie die zij ook verkopen klik ik dit aan en dan weet ik later weer dat ik die plant nog eens ga bestellen met nog wat leuke spulletjes.
dinsdag 17 oktober 2017 - 10:53
Polplastron

Polplastron

Vergeet inderdaad niet dat dit kosteloze forum afhangt van een commerciële website, namelijk de webshop van Tuinadvies. Je kunt de twee niet zomaar loskoppelen: zonder webshop geen inkomsten waarmee je een forum draaiende kan houden en zonder forum ongetwijfeld ook minder inkomsten voor de webshop.
Daarom zal je op een dergelijk forum altijd enige reclame van de betreffende webshop moeten tolereren en wie weet ... zie je nog wel iets wat je leuk vindt!
Is er overigens iets veranderd? Ik had namelijk de indruk dat die reclame er altijd wel op een of andere manier geweest is, al stond hij vroeger, geloof ik, bovenaan.
dinsdag 17 oktober 2017 - 18:10
leerling

Leerling

@Roeli
Ik gebruik Firefox als webbrowser en heb daar de extension 'Adblock Plus' op geïnstalleerd. Daarmee kan je op de meeste websites hinderlijke advertenties weren.

Maar zoals anderen hier al aangaven: je kan het een waardevolle website als deze niet kwalijk nemen dat ze reclame maken voor hun eigen producten. Een deel van hun winst betaalt computers (servers, opslagruimte, netwerk, backups, software licenties, webdesign...) en minstens 1 IT'er die het allemaal onderhoudt en in goede baan leidt.
Zo'n websites voeg ik dan ook met plezier toe aan de white list van Adblock Plus.

Statische reclame hindert me niet. De wisselende reclame in de uiterst rechtse kolom van het forum die er vrij recent is bijgekomen wel. Die wisselt voor mij hinderlijk snel. Als die me te erg af leidt, dan schuif ik mijn browser window wat naar rechts, zodat die rechtse kolom uit beeld valt.
woensdag 18 oktober 2017 - 21:32
Roeli

Roeli

Ja, dat ben ik wel met jullie eens, maar als je wilt kijken wat iets kost en er eens even in wilt zoeken voor bv. een kadootje, heb je je hele buroblad volstaan.
En mijn grootste bezwaar is dat het zo vreselijk lang blijft staan.
woensdag 18 oktober 2017 - 21:37
leerling

Leerling

... heb je je hele buroblad volstaan.

Dat snap ik niet. Vlak boven dit 'Voeg een reactie toe' venster, zie ik 4 van de producten die ik onlangs bekeek (en ik heb er veel meer bekeken) en in de rechtse kolom staat die wisselreclame en daaronder een rechthoek met een product dat momenteel in aanbieding staat.
woensdag 18 oktober 2017 - 21:52
Polplastron

Polplastron

Ik heb inderdaad ook de indruk dat jij iets anders ziet dan ik ...
donderdag 19 oktober 2017 - 17:45
Roeli

Roeli

4 stuks, Leerling ?
Ik heb inmiddels 6 verzameld
dinsdag 24 oktober 2017 - 15:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon