menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Problemen ?

Ga naar meest recente reactie

Roeli

Roeli

Wat is er toch aan de hand met het forum.
Het zit vast, komt niet door, of duurt van eeuwigheid tot amen voor er iets komt en dan ook nog regelmatig een verkeerd onderwerp.
Verder heb ik helemaal geen problemen met mijn computer.
Alles functioneert normaal.
Alleen het tuinforum.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of ben ik de enige ?
Graag een verklaring s.v.p.

groetjes Roeli
dinsdag 21 februari 2017 - 11:35
LT

LT

Hier is alles héél traag....
dinsdag 21 februari 2017 - 11:46
satomi

Satomi

Vreemd, hier hebben we er geen last van. de laatste keer dat ik zoiets bij de hand had moesten een aantal gegevens een update hebben. Zou het dat kunnen zijn?
dinsdag 21 februari 2017 - 12:05
minouke

Minouke

Hier is ook alles normaal.
dinsdag 21 februari 2017 - 12:08
jdcoster

Jdcoster

Is de Nederlandse kant van de site soms gehackt door de Russen om Wilders te plezieren?
dinsdag 21 februari 2017 - 12:11
LT

LT

Ik log altijd in op de Belgische site. Af en toe is ie dan traag, niet altijd. Op dit moment weer normaal.
dinsdag 21 februari 2017 - 12:38
Roeli

Roeli

Ik ben bang dat de Nederlandse kant er op het ogenblik bekaaid afkomt.
kom op Belgische vrienden, gun ons ook een beetje meer.
assebief.
dinsdag 21 februari 2017 - 13:52
minouke

Minouke

Berichtje gekregen van de webmaster:

We hebben hier een beetje getest maar kunnen niet direct iets vinden. Misschien was er een vertraging bij het hostingbedrijf (of een onderaannemer) ergens in Nederland. Daardoor zou het kunnen dat er enkel dan op onze site (en andere sites die door die bedrijven worden gehost) een probleem te zien was, en niet op andere sites.
Mocht dit probleem zich de komende tijd opnieuw meermaals voordoen dan gaan we dit laten uitzoeken door de hostingfirma.
dinsdag 21 februari 2017 - 15:20
Roeli

Roeli

Bedankt, Chantal.
Het is echt vervelend.
Kijk je bv. naar geplaatste bloemstukjes, dan worden die door anderen bejubelt en is er bij mij geen foto te zien. Een paar uren later staat hij er wel. Dit gebeurt ook met mijn eigen geplaatste foto's
Of de site komt helemaal niet door. Of heel langzaam. Of hij bevriest.
Maar het gekke is dat het niet iedere keer het geval is. Een andere keer is er weer niets aan de hand.
Het is vreemd. Vooral ,omdat er verder niets verkeerd gaat. Alles functioneert normaal, behalve het forum
En dit is al een paar weken zo. Maar ik houd je op de hoogte.
groetjes Roeli
dinsdag 21 februari 2017 - 15:48
minouke

Minouke

ok laat maar iets weten.
dinsdag 21 februari 2017 - 15:52
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Hier is het wel eens zo dat de opstart niet doorkomt. Halverwege stopt de boel. Denk dan altijd dat er te veel mensen iets van de digituin willen en ga dan later weer eens kijken en dan kom ik er vlot door.
woensdag 22 februari 2017 - 01:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon