menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuwe forumleden

Ga naar meest recente reactie

Bowie

Bowie

Waar ik echt verbaasd over ben, is dat er nog altijd dagelijks zeker een vijftal leden zich inschrijven.

Dus blijkt dit toch wel een zééééééér goed tuinforum te zijn. Chapeau Kurt en cie.
vrijdag 27 april 2007 - 16:39
kurt

Kurt

Tania,

Ik heb ze even geteld vanaf 20 tot en met 26 april. Dat zijn er exact 63 op 1 volle week of gemiddeld 9 per dag of meer dan 3000 op jaarbasis. Dat is inderdaad niet slecht he. Daarenboven vermoed ik dat dit aantal in de toekomst zelfs nog zal gaan toenemen. Dat wil dan zeggen nog meer liefhebbers die hier hun vragen en kennis zullen komen delen. Momenteel zijn er een 3400 mensen die zich hebben laten registreren op het forum, maar daarvan zijn er uiteraard maar een klein deeltje die actief blijven. Toch zijn er van die grote groep ook een deel die aan het forum verknocht zijn geraakt en die bijna dagelijks de zaken opvolgen en die daardoor elkaar hebben leren kennen via beurzen, zadenuitwisseling, elkaars tuinen bezoeken,... Het is fijn te zien en te lezen dat ook deze groep van tuinforumvriend(inn)en steeds groter wordt.

Mvg,
Kurt
vrijdag 27 april 2007 - 17:42
Nigella

Nigella

niet verbaasd zijn!!!!!

als je iets zoekt en intikt bij Google kom je heeeeeeel vaak hier terecht

heb ooit eens 'aalbessentaart' ingetikt en kwam hier op mijn eigen taartuitleg terecht
was wel even lachen

het is echt DE TUINSITE !!!!!!!!!
zaterdag 28 april 2007 - 16:39
an

An

nigella
dat heb ik ook gehad ik zocht een plantje maar ik had 1 letter fout geschreven ook bij het plantje in het form en ik kwam ook op dit form uit
gr an
zondag 29 april 2007 - 05:46
Esem

Esem

Ja Nigella heb ik ook als vele malen tegen gekomen.
Gr Esem,
maandag 30 april 2007 - 03:25
Lungsey

Lungsey

Het is voor mij wel de reden dat ik hier ben gekomen - jullie worden vaak als een van de eerste genoemd, maar behalve dat: ik heb ook tot nu toe gevonden wat ik zocht op dit forum. Goed man [afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 12 mei 2007 - 03:41
Tomateboer

Tomateboer

Dat kan ook niet anders he, zo'n superforum!
De enige in Belgie die zo uitgebreid, professioneel en gepassioneerd uit de hoek komt!
grt
Angelo
zaterdag 12 mei 2007 - 05:50
lisa

Lisa

het is ja ook een super forum
is een goed teken dat zoveel tuinliefhebbers naar de site kijken

groetjes lisa
zaterdag 12 mei 2007 - 15:54
Harry54

Harry54

Kurt, houdt u ook tellingen bij van het aantal hits? Harry
zaterdag 12 mei 2007 - 16:05
kurt

Kurt

Beste Harry,

Het aantal hits zijn in feite niet echt belangrijk want een hit is elke afbeelding, foto,... die worden geopend.

Hierbij de gegevens enkel van het forum van de voorbije tien dagen:

Hits per Hour gemiddeld 6365 maximum 18450
Hits per Day gemiddeld 154779 maximum 217023
Files per Day gemiddeld 107455 maximum 149353
Pages per Day gemiddeld 16251 maximum 20775
Visits per Day gemiddeld 3777 maximum 4880

KBytes per Day gemiddeld 75026 maximum 963588

De stats van de website zelf (zonder forum) zijn uiteraard een veelvoud van die van het forum.

Met gemiddeld bijna 4000 bezoekers per dag toch al een goed bezocht forum te weten dat het nog maar sinds juli 2006 online is.

Mvg,
Kurt
zondag 13 mei 2007 - 02:23
brompie

Brompie

Het is natuurlijk hartsikke leuk dat er nog wekelijks nieuwe forummers bijkomen
Er is echter een ding wat mij opviel, HEEL veel nieuwe leden vullen hun profiel niet in.
Niet dat ik zo nieuwsgierig ben maar het is wel leuk om te lezen waar iemand woont of werkt enz,
Grt Brompie
maandag 14 mei 2007 - 02:51
Bowie

Bowie

Ja dat is spijtig, Brompie, dat ze dat niet doen. Zo moet je soms onnodig over en weer mailen om bv iets te ruilen, om dan tot de conclusie te komen dat je misschien niet eens in het zelfde land woont.

Ik vind het ook leuk om te weten wat voor beroep iemand heeft, en welke interesses (buiten de tuin natuurlijk) men heeft.
maandag 14 mei 2007 - 03:03
Esem

Esem

brompie dat klopt.
Het is niet uit nieuwsgierigheid maar soms kan het makkelijk zijn als je weet waar iemand woont ,en dan moet het niet zijn met straat en huisnummer.
Nee het land en Provincie is al voeldoende Gemeente mag uiteraard ook.
Gr Esem
maandag 14 mei 2007 - 07:41
corrielat

Corrielat

Hallo Esem en Bowie, en degene die dit leest,
hier heb ik ooit een topic voor geplaatst, zie tuinbabbel, (hier is hij dan) maar niet iedereen durft dat schijnbaar, eigenlijk best jammer, maar ja je kan niemand verplichten he, misshien tzt, wie weet
dinsdag 15 mei 2007 - 04:31
Lungsey

Tekst aangepast

Lungsey

Hoi hoi,

Zojuist heb ik mijn profiel deels ingevuld Ik ga nu effe kijken bij het topic dat Corrielat noemt.

Okee, heb het gezien. Voor mij geld dat ik mijn adres e.d. verder niet wil geven ivm mijn werk; ik werk in de jeugdpsychiatrie met ernstig gedragsgestoorde jongeren en ben liever niet traceerbaar op openbare sites. Ik gebruik dus nooit mijn echte naam en nooooit mijn adres. Maar vragen beantwoord ik wel vrij hoor, en er is ook de mogelijkheid van prive-berichten geloof ik? Dus vraag whatever en een antwoord zal heel vaak volgen
woensdag 16 mei 2007 - 01:52
corrielat

Corrielat

Hallo Lungsey, ik vind jou profiel keurig ingevuld, adres moet je nooit geven via welk forum dan ook,
misschien zou je wel even je pincode kunnen geven moet niet perse hoor, maar ald je wil kan je het even prive door mailen, haha
woensdag 16 mei 2007 - 04:43
Lungsey

Lungsey

Hahahahaha - ik HEB helemaal geen pincode [afbeelding verwijderd niet-https]

woensdag 16 mei 2007 - 05:13
marleen

Marleen

het is ja ook een super forum
is een goed teken dat zoveel tuinliefhebbers naar de site kijken

groetjes lisa


ja en omdat het een super forum is blijven ook de oudere leden van de partij,

bij mij is het een tijdje geleden hé,
maar heb "eindelijk" mijn eigen laptop,
moet mij niet meer schuldig voelen omdat ik mijn zoon zijn computer in beslag neem,
zit hier makkelijk in mijn zeteltje,
dus vanaf nu zal ik ook terug vaker van de partij zijn!

en neen ik ben nog niet verhuisd,
maar dit zijn wel nog steeds toekomstplannen,
maar ik heb tijd om uit te kijken
en ga niets overhaast doen,
wel heb ik nog vele zaadjes overgehouden
voor later in mijn nieuwe tuintje.....

marleen
zaterdag 16 juni 2007 - 18:33
Jeannette1

Jeannette1

Hai Tania, wacht maar met je te verbazen als die Kaaskoppen in grote getale komen snuffelen.
Want een Kaaskop is en blijft toch wel een beetje wantrouwig tegenover BUITENLANDERS!!! punt be
Wij zegen altijd over anderen : kijken kijken en niet kopen, maar een Nederlander is in weze zelf nog veel erger.

Dan wat het profiel betreft, ik heb alleen geheimen voor Ger had ik al geschreven, dus verder kun je alles vinden in mijn profiel.
HELAAS voor Corrielat, heb ik mijn pincode aan Ger gegeven omdat ik niet meer bij dei apparaten kan.


Groetjes, Jeannette
maandag 18 juni 2007 - 21:38
corrielat

Corrielat

Oke oke, ik snap wel dat je jou pincode aan Ger hebt gegeven, maar mocht hij een keertje niet kunnen, ik wel dan wel voor hem invallen, ik help graag de medemens,........... en dan kom je van de regen in de drup, want wat zal ik pinnen
hi hi ha ha
maandag 18 juni 2007 - 22:31
Jeannette1

Jeannette1

Hai Corrielat, Gelukkig zijn er ook nog behulpzame mensen!
Vooral als ze een bepaalde kleur, een beetje weg kunnen werken en er weer een fleurig rekeningetje van kunnen maken hahaha'

Ik weet inmiddels al wie ik zocht Corrielat, het mailtje is al onderweg!

Groetjes, Jeannette
maandag 18 juni 2007 - 22:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon