menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Forum terug online

Ga naar meest recente reactie

kurt

Kurt

beste tuinvrienden,

Gisteren was het forum onbereikbaar door verplaatsing naar onze eigen server. Zodoende zou alles vanaf heden o.a. 'sneller' moeten openen.
We vermoeden wel dat er her en der nog schoonheidsfouten uit de lucht zullen vallen. Indien U fouten merkt gelieve deze hier dan zeker te melden zodat we het ten spoedigste kunnen aanpakken en zodat het forum terug zijn normale gezellige en drukke gangetje kan gaan zonder beslommeringen.

Alvast bedankt voor het begrip,

Mvg,
Kurt
woensdag 4 april 2007 - 06:26
Fons

Tekst aangepast

Fons

Er zit echt meer vaart in bij het openen van topics,de laatse dagen was het echt niet meer te genieten wegens traagheid.
Ik veronderstel dat er nog gesleuteld moet worden aan de datum we zijn nu 7 uur voorruit met onze berichten
woensdag 4 april 2007 - 06:35
Bowie

Tekst aangepast

Bowie

Dat gaat nu supersnel om de topics te openen.

Klopt Fons, het uur staat 7uur later.

Kurt, we waren juist tegelijkertijd bezig.

woensdag 4 april 2007 - 06:50
kurt

Kurt

Dag Fons,

Ja, nu we zo'n rappe jongens zijn, kan het toch niet anders dan dat we zeven uur voorlopen op de feiten Het is inderdaad een groot verschil qua tempo. Bedankt voor de melding. Dit kleine foutje zal Karel in de loop van de komende dagen wel eens aanpakken. Voorlopig is hij nog bezig met andere grotere foutmeldingen op de site zelf.

Het zou wel kunnen dat er niet genoeg RAM is op de nieuwe server om voor het aantal bezoekers te kunnen compenseren. Daardoor kan het zijn dat de site morgen terug onbereikbaar wordt als het te druk wordt. Ik heb de serverhost inmiddels gevraagd het RAM vele malen te verzwaren zodat we in de toekomst geen pannes meer kunnen krijgen doordat we te veel bezocht worden.
In elk geval heeft U nu dan toch al een voorsmaakje gehad van wat je binnen enkele dagen als constante zal mogen verwachten.

Mvg,
Kurt
woensdag 4 april 2007 - 06:50
focus

Tekst aangepast

Focus

nu is het nog de vraag hoe het forum gaat reageren door een hele nacht 7 uur vooruit te lopen, en nu opnieuw normaal

vandaar deze test

test
woensdag 4 april 2007 - 09:58
Bowie

Tekst aangepast

Bowie

Alle berichten die gemaakt zijn terwijl het uur voor liep, schuiven nu naar onder.

Let maar op: dit bericht komt nu voor het bericht van Ernas. Dat zal zo blijven totdat hier bv. het uur van Ernas overschreden wordt.


De woorden met een tremateken worden niet goed meer weergegeven vb. België
Tiens nu toch weer wel, nochtans net gezien bij http://forum.tuinadvies.be/18_5548_Wiekevorst.htm

Had het nochtans daar wel goed getypt. Maar allé als het opgelost is, zoveel te beter.
woensdag 4 april 2007 - 10:21
Bowie

Tekst aangepast

Bowie

Is het uur nu al weer veranderd???

Dit bericht typte ik om 10u32 en het springt automatische op 3u32.

Ben vannacht niet opgestaan om te gaan forummen.
woensdag 4 april 2007 - 10:32
Ernas

Ernas

Hallo tuinadvies,

Ik krijg al 3 maal hetzelfde bericht dat er een antwoord is op een gestelde vraag, en dat gaat dan over hogerstaande mail.
Iets met de server ??

Groetjes,
Erna
woensdag 4 april 2007 - 10:37
Tine

Tine

Alles gaat inderdaad sneller, zelfs de tijd. Al mijn reacties van voor 10 uur ;s morgens werden genoteerd met 13 uur en nog wat en verschillende reacties werden door elkaar gegooid waardoor een gestelde vraag ver onder het antwoord van een ander kwam.

Tine.
woensdag 4 april 2007 - 10:37
focus

Focus

ernas,

ik ben op dit moment een beetje aan het kloojen met het uur
het uur van de server stond verkeerd ingesteld, daarom heb ik het verzet, als gevolg waren alle berichten met de datum verkeerd.
de nieuwe berichten worden hier nu tussen gezet (omdat alles oplopend wordt weergegeven)

ik zie nu dat de server 7 uur vroeger staat (ipv 7 later)
ik ga dat nu opnieuw herstellen.
woensdag 4 april 2007 - 10:40
Tine

Tine

Nog een check-up. Het is nu 10.40 uur. Eens kijken onder welk uur ik geplaatst wordt. De vorige had ik 1 minuut eerder geplaatst en de tijdsaanduiding was midden in de nacht.

Tine.
woensdag 4 april 2007 - 10:40
lisa

Lisa

dag kurt,

gelukig is het form weer ,ja het gaat nu sneller echt goed
had al veronruste mailtjes gekregen wegen het forum ,
blij dat het er weer goed is kurt

groetjes lisa
woensdag 4 april 2007 - 15:28
Ernas

Ernas

Hallo,

Het gaat inderdaad vééél sneller. Ik werk met een oude computer (windows 98), en ik dacht dat het mijn computer was die zo traag werkte. Ben blij dat het opgelost is.
Groetjes,
Erna
woensdag 4 april 2007 - 15:58
focus

Tekst aangepast

Focus

er zijn wat problemen op de server.
een van de kleinere probleempjes is maar de tijdsindeling.
ik hoop dat deze nu goed is, vandaar deze test

EDIT: datumnotatie staat vanaf nu goed
woensdag 4 april 2007 - 18:22
kurt

Kurt

Ik vrees dat die tijdsindeling niet zal opgelost geraken vooraleer de problemen van het uitvallen van de server definitief achter de rug zullen zijn. Dus eerst moet men in Amerika het geheugen optrekken van 500 naar 3000 en dan kunnen we vliegen.
donderdag 5 april 2007 - 04:29
Harry54

Harry54

Ik ben doodgewoon blij dat de site weer terug is. Mijn dank voor al uw goede werken. groet. Harry
donderdag 5 april 2007 - 08:59
Adrienne

Adrienne

Jeeh Ben ik weer gelukkig!!!
Kan ik lekker tussen door terug op het forum.
T' was echt niet meer te doen.
Bedankt het is nu gewoon SUPER.
donderdag 5 april 2007 - 22:46
annd6

Tekst aangepast

Annd6

Bij de topic groeneten gingen de berichten ook in de verkeerde volgorde op het scherm
Blijkbaar nog al voorgevallen?
Zal wel in orde komen zeker?
Inieder geval, toch fijn dat het forum terug is!
groetjes
Ann

donderdag 5 april 2007 - 23:08
nientje

Nientje

hé,ben nog maar weinig op het forum geweest de laatste tijd omwille van de verhuis, maar het gaat hier idd in een sneller tempo, leuk
nientje
donderdag 5 april 2007 - 23:13
focus

Focus

Ik vrees dat die tijdsindeling niet zal opgelost geraken vooraleer de problemen van het uitvallen van de server definitief achter de rug zullen zijn. Dus eerst moet men in Amerika het geheugen optrekken van 500 naar 3000 en dan kunnen we vliegen.


datumnotatie is ondertussen terug in orde.
vrijdag 6 april 2007 - 04:27
hugo

Hugo

focus, proficiat, je hebt alle snelheidsrecords gebroken

groetjes
zaterdag 7 april 2007 - 00:17
Bowie

Bowie

Sommige tekens worden onjuist weergegeven, bv tremateken
zaterdag 7 april 2007 - 23:57
kurt

Kurt

Bowie,

Ik heb het ook al gemerkt in de oude berichten dat veel tekens foutief worden weergegeven. Eventjes testen of dat ook zo in de nieuwe berichten is één twee drie auto's zoëven élève être

Daarna een mailtje naar den Karel sturen

Mvg,
Kurt
zondag 8 april 2007 - 06:06
kurt

Kurt

Mailtje zal niet nodig zijn, want het blijkt enkel in de oude berichten te zijn.

Mvg,
Kurt
zondag 8 april 2007 - 06:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon