menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Steeds herplaatsen van een antwoord

Ga naar meest recente reactie

RdB

RdB

Als ik een vraag beantwoord heb verzend ik die natuurlijk door op "Plaats nu mijn bericht " te klikken. Tot zover geen probleem. Meestal navigeer ik dan terug naar het forum onderdeel via de back toets van mijn browser (Chrome). Dat ging tot voor kort goed, maar nu herplaatst hij mijn bericht telkenmale.

Hebben jullie enig idee of dat aan een instelling bij mij ligt? Of is er iets veranderd in het forum?
Hoe verwijder ik die stotter berichten?

Ruud
vrijdag 30 augustus 2013 - 20:22
Adrienne

Adrienne

Beste Rdb,
Je stotter berichten zijn verwijderd

groetjes Adrienne
zaterdag 31 augustus 2013 - 01:38
RdB

RdB

Dank je, maar is het mogelijk zelf dat gestotter te verwijderen? En weet iemand waarom dat plotseling opduikt? Nu moet ik mijn surfgedrag aan een programma aanpassen en daar heb ik een knap stevige hekel aan.

Ruud
zaterdag 31 augustus 2013 - 21:29
RdB

RdB

Los van de macht der gewoonte....
zaterdag 31 augustus 2013 - 21:30
Adrienne

Adrienne

Nee RdB zelf aanpassen kan niet, enkel een moderator van het forum kan dat voor je doen. En hoe het komt geen idee ik heb geen probleem met het plaatsen van berichtjes op het forum.

Groetjes Adrienne
zondag 1 september 2013 - 01:02
Rowie

Rowie

Heb exact hetzelfde ondervonden en gemerkt dat ik mijn antwoord NIET kan verwijderen, alleen de tekst weghalen, maar dan blijft een leeg veld staan, is inderdaad lastig en wordt hopelijk opgelost
zondag 1 september 2013 - 11:45
focus

Focus

Ik heb het even bekeken en het klopt dat wanneer je terugkeerde (bijvoorbeeld met de back-toets), dan ging het forum de topic opnieuw posten, of (als het over een antwoord ging), het antwoord opnieuw schrijven.

Nu zit er een controle op:

Bij het schrijven van een nieuwe topic:
1. Er kan slechts 1 topic gemaakt worden per 10 seconden.
2. Daarnaast zit er ook een controle op als je in de zelfde rubriek en subrubriek een topic hebt geschreven met hetzelfde onderwerp, ongeacht de tijd. (dit voorkomt het automatisch opnieuw posten bij het terugkeren wanneer dit langer dan 10 seconden zou zijn dan het oorspronkelijke topic)
Dit wel wel zeggen dat een topic eigenlijk NOOIT een zelfde titel kan hebben.
mocht dit een probleem zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag en zoek ik ook daar een oplossing voor.

Bij het schrijven van antwoorden op een topic:
1. Ook hier is het niet mogelijk om meerdere antwoorden te schrijven in minder dan 10 seconden.
2. Een antwoord op een bepaalde topic moet altijd verschillend zijn van tekst, ongeacht de tijd wanneer het antwoord wordt geschreven.
Ook hier kan dit nog aangepast worden, maar ik vermoed dat het wellicht steeds nutteloze antwoorden zijn wanneer iemand uitdrukkelijk 2 keer wenst te reageren met dezelfde tekst?
woensdag 4 september 2013 - 10:14
RdB

RdB

Mooi, ik ben blij dat het is opgelost!

Ruud

ps Ik heb de oplossing getest en het werkt,
woensdag 4 september 2013 - 13:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon