menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Forumsnelheid fel verbeterd

kurt

Kurt

Hebben jullie al opgemerkt hoeveel sneller het forum is geworden?

De openingspagina is razend snel geworden en onderaan kun je weer zien wie er allemaal online op het forum zit.

De rubriekpagina's en topicpagina's openen eveneens terug aan een aangename snelheid.

Met dank aan Karel onze webmaster

Kurt
woensdag 22 september 2010 - 21:55
Jorg

Jorg

Helemaal goed Kurt en Karel.
woensdag 22 september 2010 - 21:59
FransNL

FransNL

Inderdaad Kurt ... wat snelheid betreft een verbetering maar toch een kritische noot. Het is jammer van die onzinteksten die bij het omzetten van het forum gegenereerd zijn . Is dat niet terug te draaien naar een weer leesbaar formaat ? Ik erger me er steeds meer aan dat veel topics van voor de modificatie slecht leesbaar geworden zijn. Zo te zien werd ieder woord waar een bijzonder teken in voor kwam verkracht.

België heet in oudere topics ineens BelgiÃÂÂ
privéberichtje werd privéberichtje
En één priveberichtje werd één privéberichtje

Wat te denken van antwoorden in topics als :

hé lisa, me passeren zonder op de koffie te komen, dat mag niet hoor, volgende keer stoppen, oké

Je ziet maar ,men zegt wel eens :"de wereld is klein!"hé"!

Ben zóóóó...... benieuwd
groetjes José

Hoeveel m² heb je trouwens ongeveer nodig voor een reuzenpompoen?

Te veel groen materiaal op één hoop zorgt voor verstikking

Eigenlijk doe je dan gewoon hetzelfde, maar heb je 1m³ minder ruimte om compost te maken. Met drie bakken kan je makkelijk 2m³ tegelijk maken, met twee bakken is dat maar 1³.

Ze stekken inderdaad makkelijk en je stekken hebben in de winter toch minimaal 10° nodig en ook licht.


(Voor de goede orde ... dit soort onzin werd door mij in slechts luttele minuten als voorbeeld bij elkaar gegrabbeld .)
woensdag 22 september 2010 - 22:35
lentemode

Lentemode

Snelle jongens !

Keep up the good work !
Thanks !!![afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes,
Mia
donderdag 23 september 2010 - 11:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon