menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Foto als avatar

Ga naar meest recente reactie

Lut2

Lut2

Ik probeerde reeds 3 maal om een foto te plaatsen, zodat deze verschijnt als avatar (waar komt dat woord eigenlijk vandaan?) Wat doe ik mis? Ik ga naar "mijn profiel" en onderaan bij bladeren klik ik een foto aan die op mijn computer staat, en dan doe ik wijzigen van mijn profiel, maar het lukt niet.
zondag 12 november 2006 - 16:34
kurt

Kurt

Dag Lut,

Wellicht is het een afbeelding met een vreemde extentie een gif, jpg, jpeg zoals de meeste gewone digitale foto's die op een computer zitten opgeslagen voldoen daaraan.

Plaats de foto eens op het forum:
http://forum.tuinadvies.be/17_2339_foto_plaatsen_.htm

Als dat lukt, dan linken we die afbeelding aan uw avatar.

veel succes,
Mvg,
Vossaert Kurt
zondag 12 november 2006 - 16:42
Lut2

Lut2

Dank je wel Kurt, het zou moeten gelukt zijn.
Mvg
Lut
zondag 12 november 2006 - 17:10
Bowie

Bowie

Het kan ook zijn dat je foto te groot is om als avatar te dienen.
zondag 12 november 2006 - 19:57
hildavw

Hildavw

ja, wat is nu eigenlijk "avatar" ???
zondag 12 november 2006 - 20:01
Tomateboer

Tomateboer

Dat is de afbeelding naast uw geposte antwoord.
Dus bij u is dat nog de standaard,...een vrouwtje met een bloem in het haar.
grt
Angelo
maandag 13 november 2006 - 07:40
hildavw

Hildavw

Ja, zover zal iedereen ook wel vanzelf zijn gekomen
Maar, wat betekent het woord "avatar" ?

groe(n)tjes
maandag 13 november 2006 - 11:01
kurt

Kurt

Beste,

Avatar is in de Hindoeïstische betekenis van het woord ,,afdaling van godheid in vorm van mens of dier''. Door de komst van Internet is avatar, in de betekenis van 'andere verschijningsvorm'.

U verschijnt op een forum met een andere verschijningsvorm en daaraan uw nicknaam gekoppeld.

Mvg,
Kurt
maandag 13 november 2006 - 13:56
Lut2

Lut2

Dank je wel voor al die vlugge reacties. Ook intressant om te weten waar het woord "avatar"vandaan komt.
Aangezien mijn foto (deze van een zonnebloem) niet is toegevoegd als mijn avatar, veronderstel ik dat er toch iets is misgelopen. Ik zal het eens bekijken als ik wat meer tijd heb. Ik denk niet dat de foto te groot is, maar de uitgang is wel jpg, misschien moet ik daar wat aandoen, maar dat zal ik aan mijn zoon moeten vragen, want ik ben daarin een leek.
maandag 13 november 2006 - 17:00
kurt

Kurt

Lut,

Stuur de foto anders in bijlage door naar [email protected] dan los ik het wel op voor U.

Voorlopig link ik er dan een andere zonnebloem aan

Mvg,
Kurt
maandag 13 november 2006 - 18:22
nientje

Nientje

ha kurt, dat is wel eens interessant om te weten, ik gebruikte het woord avator maar zonder er echt bij stil te staan wat dit betekende, bedankt voor de vraag en het antwoord
nientje
maandag 13 november 2006 - 22:31

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon