menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Persoonlijke mail

Ga naar meest recente reactie

PaulPhillemon

PaulPhillemon

Hallo,
iemand heeft mij een pm gestuurd.Door een vergissing (géén computerfreak zeker!) heb ik het bericht verwijderd vóór ik het gelezen heb. Wil deze persoon het opnieuw proberen?
Groeten,
Paul
dinsdag 1 april 2008 - 12:43
kerstkind

Kerstkind

Hee Paul,
al gekeken in de map "verwijderde items"?

Dan kijken in de taakbalk, onder "berichten"
Van de afgelopen 7 dagen.........
Wellicht dat ie hier nog staat.
succes José
dinsdag 1 april 2008 - 14:58
hildavw

Hildavw

en moest het niet meer bij de "verwijderde items" staan, dan kan je het wellicht nog vinden in de "recycle bin".

groetjes

Hilda
dinsdag 1 april 2008 - 20:14
PaulPhillemon

PaulPhillemon

Hallo José en Hilda,
bedankt voor de tips. Jammer genoeg is dat bericht bij de "verwijderde items" terechtgekomen, en dat item maak ik direkt leeg!
Bij de "recycle bin" heb ik ook gekeken, maar die zat zo vol (nog nooit leeggemaakt!) dat het onbegonnen werk leek om elk bericht daarin opnieuw op te vragen; bovendien waren ze niet op datum gerangschikt, en heb ik heel het boeltje maar leeggemaakt. Hopen dat die persoon nog reageert.
groeten,
Paul
woensdag 2 april 2008 - 11:05
ellobo

Ellobo

Hallo Paul, ik heb in de zomer van vorig jaar een mooie cycas revoluta gekocht. Ik heb deze ergens begin oktober binnengehaald om te overwinteren op kamertemperatuur. De onderste krans begon war geel te worden aan de uiteinden, doch dit blijkt normaal te zijn ? Ik heb mijn cycas nu sinds eergisteren terug buitengezet, een beetje beschut in een hoek tegen woning aan. Ik stel nu vast dat de bladeren wat meer open zijn gegaan sinds hij buiten staat, daar waar ze vooraf wat meer schuin rechtop stonden. Is dit normaal, of komt het omdat ik hem te roeg heb buitengezet en moet ie terug binnen ???
woensdag 2 april 2008 - 20:54

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon