menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Heraanleg voortuin

Ga naar meest recente reactie

molleke32

Molleke32

binnen 2 weken ga ik de voortuin heraanleggen. Iemand misschien een idee wat ik vanvoor in dat smalle bordertje moet zetten? buxus is geen optie meer. en ik wil iets dat niet te hoog gaat worden. Is volle zon. bovenste foto tuin nu onderste hoe hij gaat worden. alleen de kiezeltjes worden gletsjer white ipv deze gemengde kleur

Allerlei Vragen ivm de Tuin

maandag 12 maart 2018 - 10:26
molleke32

Molleke32

zo gaat het worden . foto is van het internet.. niet door mezelf genomen

Allerlei Vragen ivm de Tuin

maandag 12 maart 2018 - 10:26
minouke

Minouke

Hei Molleke awel ik zou siergrasjes planten in je voortuin. Dat zou mooi passen bij je huis.
maandag 12 maart 2018 - 15:04
Polplastron

Polplastron

In plaats van die buxus: Rosa rugosa "Roseraie de l'Hay". Die geurt heerlijk, blijft gezond, heeft geen snoei nodig, heeft mooi groen blad dat lekker dik zit en wordt niet te hoog!
maandag 12 maart 2018 - 19:06
molleke32

Molleke32

polplastron die vind ik inderdaad prachtig maar die worden wel erg hoog. mag echt maar de hoogte zijn van lavendel of liriope ofzo . anders is het zicht van de bloembakken weg . inderdaad minouke mijn vriendin zei ook al liriope . zou salvia caradonna een optie zijn?
donderdag 15 maart 2018 - 07:57
minouke

Minouke

Salvia 'Caradonna ' is vooral mooi tussen andere planten.
donderdag 15 maart 2018 - 08:48
renate67

Renate67

Wat dacht je van lavendel haag, kan goed tegen volle zon en heeft niet veel water nodig (zo'n smalle strook kan erg droog worden) en ook niet veel voeding nodig,
Wel snoeien. maar kan ook prima machinaal of hand heggeschaar
woensdag 28 maart 2018 - 12:29
molleke32

Tekst aangepast

Molleke32

Voor het smalle borderke heb ik gekozen voor leucothoe Little flames. Nu nog kijken wat ik in de 3 bakken ga zetten van 2meter op 1 meter. Zo wie zo 2 stamroosjes per bak maar tips zijn welkom

Allerlei Vragen ivm de Tuin

woensdag 4 april 2018 - 20:08
molleke32

Tekst aangepast

Molleke32

Auto vol

Allerlei Vragen ivm de Tuin

woensdag 4 april 2018 - 20:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon