menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Pop up serre

Ga naar meest recente reactie

Metteco

Metteco

Dag iedereen

Ik denk eraan een pop - up serre aan te schaffen net zoals ze verkopen op de tuinadvies site.
Het gaat hier over een serre die makkelijk op te zetten en af te breken is, met groene plastiek folie. URL GEBLOKKEERD 2237
De bedoeling zou zijn deze serre elk jaar een plaatsje op te schuiven aangezien ik werk met vruchtwissel teelt.
De serre zou voornamelijk moeten dienen voor tomatenplanten.
Heeft er iemand ervaring met dit of gelijkaardig product en wat raden jullie aan?
Een vaste serre is uiteraard beter maar een beetje aan de dure kant

Alvast bedankt !
donderdag 29 januari 2015 - 12:20
pascalho

Pascalho

Hoi ik heb zelf in de tuin een simpel tuinkasje staan van de Lidl dacht ik die verkopen ze in het voorjaar. Werkt ook prima hij is alleen niet erg groot maar wel vrij goedkoop €50

Allerlei Vragen ivm de Tuin

donderdag 29 januari 2015 - 12:45
svoffel

Svoffel

Ik heb verleden voorjaar zo een tomatenserre gekocht hier in de tuinwinkel.
Zeer goede klantenservice trouwens.

Ben er heel tevreden over geweest.

Vermits ik enkele potten heb die niet te nat mogen worden in de winter heb ik ze hiervoor buiten laten staan.
Maar dat valt tegen, de zijkanten zijn aan het loskomen.
Dus zo een kleine tomatenserre is volgens mijn mening goed om in de zomer de tomaten te beschermen, maar kan de winter niet goed aan.


Het is makkelijk in gebruik en niet te duur, dus niet zo erg als ik ze ga vervangen in het voorjaar.

groetjes

S
donderdag 29 januari 2015 - 19:19
pascalho

Pascalho

Bij mij staat hij al 2 jaar en de kwaliteit word steeds slechter maar dat kan ook niet anders voor 50 euro
donderdag 29 januari 2015 - 19:26
erice

Erice

Als het stevig regent... gaat dan het dak niet inzakken en als er behoorlijk wat wind is... waait deze dan niet om? Dat zijn de eerste vragen die ik mij stel bij het zien van zo'n hoog plastic geval.........
vrijdag 30 januari 2015 - 17:48
pascalho

Pascalho

Als het regent zakt het dak niet in vanochtend wel iets door de sneeuw voor het eerst.
Hij staat gelukkig vast geschroefd aan stoepbantjes anders ben je hem wel kwijt.
vrijdag 30 januari 2015 - 18:06
svoffel

Svoffel

Die van mij staat ook vast met touwen en haak, gaat nog niet zo rap vliegen.

In het dak heb ik ook latten bij gestoken en vastgemaakt, anders is het zo een zwembad en denk wel dat het stuk gaat met het gewicht van het water.


vrijdag 30 januari 2015 - 18:10
pascalho

Pascalho

Oke ik heb dat niet die laten maar heb er nog nooit een plasje in gevonden
vrijdag 30 januari 2015 - 18:17
erice

Erice

Valt gelukkig mee dan.....
Hoeveel tomaten zouden er in kunnen?
vrijdag 30 januari 2015 - 18:41
pascalho

Pascalho

Ik doe er altijd 3 in en de rest zijn planken
vrijdag 30 januari 2015 - 21:22
Tuinman65

Tuinman65

Al dat goedkoop spul is gewoon rommel.
Wie een redelijk en degelijk serreke (kasje voor de Nederlanders ) wil,betaalt daar al gauw 800 euro voor en dan is dat nog niet al te groot.
En ook in die prijsklasse vind je er die niet te zwaar wegen en verplaatsbaar zijn.
Leo
vrijdag 30 januari 2015 - 23:04

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon