menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zoekertje stekpoeder

Ga naar meest recente reactie

mariposa

Mariposa

Waar kan ik stekpoeder bekomen, bij AVEVE zegt men dat dit verboden wordt.

Waar kan ik plaatjes bekomen die wormstekeligheid bij fruit verhinderen of verminderen (geurplaatjes?)
zondag 17 maart 2013 - 08:27
minouke

Minouke

Had ik nog niet gehoord Mariposa, dan gaan we weer de oude middelen moeten bovenhalen.
Naar het schijnt zou de as van sigaretten (nu niemand nog rookt) ook als stekpoeder kunnen gebruikt worden.
zondag 17 maart 2013 - 09:15
annis

Annis

Kijk eens in de Tuinadvies shop staat stekpoeder bij.

Annis
zondag 17 maart 2013 - 10:06
Pieter2

Pieter2

Aftreksel van wilgenbast werkt ook .

zondag 17 maart 2013 - 10:49
Gehenna

Gehenna

Stekpoeder verboden hoor ik al van in 2009.
zondag 17 maart 2013 - 16:38
pascalho

Pascalho

Lijkt mij raar als dat verboden zou worden het is toch niet gevaarlijk. Maar de stekjes gaan wel veel beter wortelen.
Mvg pascal
zondag 17 maart 2013 - 17:43
RdB

RdB

Dit soort producten zijn verboden tenzij ze zijn toegelaten. Dat kost enorm veel tijd, papierwerk en geld. Waarschijnlijk vindt de producent het teveel geld en moeite voor de Belgische particuliere markt. In NL is het (nog?) wel gewoon te koop.

Ruud
zondag 17 maart 2013 - 20:16
sirius

Sirius

welk stekpoeder?
zondag 17 maart 2013 - 23:06
wernerman

Wernerman

Ben vorige week bij Aveve geweest. Daar verkopen ze stekpoeder van Compo - speedone.
Dat stekpoeder niet meer verkocht mag worden is een kwakkel. waar die vandaan komt weet ik niet, maar alleszins van een slecht ingelicht iemand.
Groetjes

Allerlei Vragen ivm de Tuin

maandag 18 maart 2013 - 09:08
wernerman

Wernerman

Ben vorige week bij Aveve geweest. Daar verkopen ze stekpoeder van Compo - speedone.
Dat stekpoeder niet meer verkocht mag worden is een kwakkel. waar die vandaan komt weet ik niet, maar alleszins van een slecht ingelicht iemand.
Groetjes

Allerlei Vragen ivm de Tuin

maandag 18 maart 2013 - 09:09
wernerman

Wernerman

Ben vorige week bij Aveve geweest. Daar verkopen ze stekpoeder van Compo - speedone.
Dat stekpoeder niet meer verkocht mag worden is een kwakkel. waar die vandaan komt weet ik niet, maar alleszins van een slecht ingelicht iemand.
Groetjes

Allerlei Vragen ivm de Tuin

maandag 18 maart 2013 - 09:11
wernerman

Wernerman

Ben vorige week bij Aveve geweest. Daar verkopen ze stekpoeder van Compo - speedone.
Dat stekpoeder niet meer verkocht mag worden is een kwakkel. waar die vandaan komt weet ik niet, maar alleszins van een slecht ingelicht iemand.
Groetjes

Allerlei Vragen ivm de Tuin

maandag 18 maart 2013 - 09:11
wernerman

Wernerman

Ben vorige week bij Aveve geweest. Daar verkopen ze stekpoeder van Compo - speedone.
Dat stekpoeder niet meer verkocht mag worden is een kwakkel. waar die vandaan komt weet ik niet, maar alleszins van een slecht ingelicht iemand.
Groetjes

Allerlei Vragen ivm de Tuin

maandag 18 maart 2013 - 09:11
satomi

Satomi

Hee Werner, je hebt last van een echo...echo...
maandag 18 maart 2013 - 12:14
mariposa

Mariposa

Betreffend stekpoeder, bedankt voor de inlichtingen en commentaren!

Mariposa (dit is het spaanse woord voor vlinder)
maandag 18 maart 2013 - 16:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon