menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vraag omtrent tuinkas en wicker rattan

zonnepit

Zonnepit

Hallo allemaal,

ik zag dat ze in de shop van tuinadvies tuinkassen/ serres verkopen met doorzichtig glas. elders heb ik ook een tuinkas gezien zie:
URL GEBLOKKEERD LH_Auction=1&_nkw=tuinkas&_trksid=p3286.c0.m301

alleen is het semi transparant, aangezien boeren op glazen kassen soms kalk erop doen, kan ik dan beter een geheel transparant of juist een semi transparant kas kopen?

verder zijn er verschillen in de kwaliteit van wicker meubels. Ik zag namelijk bij dezelf de winkel een ander loungeset aanbieding, hoewel ze 2 jaar garantie geven weet ik niet hoe lang een wicker set mee gaat. iemand enig idee?

(ebay.nl winkelnaam Prijsdiscounter)

URL GEBLOKKEERD Wicker-Loungeset-Zwart-NIEUW-hoekbank-tuinset-tuin-tuinmeubel-tuinstoel-lounge-/170826054145?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item27c606ba01#ht_2202wt_1396

Allerlei Vragen ivm de Tuin

dinsdag 17 april 2012 - 13:41
Gehenna

Gehenna

Kas: Heb zo'n plastic tomatenserretje dus kan je niet verderhelpen. Er zit bij mij wel een goedkoop ikea gordijn in omdat anders de platen verbranden in de felle zon.

Wicker: Daar zit zeker dik prijs/kwaliteitsverschil op! Soms zie ik de goedkoopste brol die ze duur verkopen. Ik noem het Made In Yiwu, da's de goedkoopste brolproductie in heel China.
Een tip: Koop niks als je het niet kan zien, betasten of testen.
Ken zo ne frisse die zo'n set op e-bay gekocht heeft en overal moet hij karton onder steken omdat alles wiebelt. Ook het metale frame is zeer dun en het vlechtwerk zit niet mooi vast waardoor het loskomt (zo hebben we het frame gezien)
Je hebt altijd waar voor u geld al zitten er op internet toch wat cowboyverkopers die denken snel rijk te worden door goedkope invoer uit China duur te verkopen. Ik zou dat risico niet nemen. Koopjes op e-bay ...
dinsdag 17 april 2012 - 14:54

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon