menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ongewenste katten in mijn tuin

luc1960

Luc1960

Ik heb veel last van katten in mijn tuin. Ze vernielen vele plantjes en laten hun uitwerpselen achter en dat stinkt enorm.
Ik heb gelezen dat er een middel bestaat dat ongewenste dieren verjaagd. Het heet garden Protector.
Deze garden Protector verjaagd ongewenste dieren uit uw tuin! Verjaagt honden, kitten, marters, konijnen, vossen, etc.
Zodra de bewegingssensor geactiveerd wordt, begint het toestel een reeks geluidssignalen uit te zenden (de toonhoogten zijn afhankelijk van de instelling van het toestel).
De honden, katten, marters, vossen enz kunnen zich niet aanpassen aan de voortdurend veranderende reeks hoorbare en ultrasone signalen die het toestel uitzendt, hun zenuwstelsel raakt in de war, en hun eet-, communicatie- en omgangspatronen worden verstoord, zodat ze het gebied moeten verlaten .
Heeft er iemand al ervaring met dit toestel en helpt het werkelijk de dieren te verjagen of is het maar tijdelijk en komen ze na enkele weken toch terug?
Bedankt en groetjes vanwege Luc.
vrijdag 9 maart 2012 - 12:34
rubbyboy

Rubbyboy

Wat ik doe en ook helpt is koffiepoeder op de plaats goeien waar de kat de tuinbinnen komt ze hebben en een hekel aan want het komt tussen hun nagels.
Dat apperatje is een onaangenaam geluid
vrijdag 9 maart 2012 - 12:57
Bombycilla

Bombycilla

als je goede oren hebt wordt je er zelf ook (h)orendol van.
vrijdag 9 maart 2012 - 14:44
printemps

Printemps

Motteballen tussen je planten smijten
Wel opletten met kleine kinderen
vrijdag 9 maart 2012 - 18:25

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon