menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Goedkope tuinman

Ga naar meest recente reactie

Petatje

Petatje

Ik beschik over een grote tuin, maar sinds kort ben ik alleen komen te staan. Kan er mij iemmand advies geven hoe ik aan een betaalbare tuinman kan geraken? (dienstencheques???, ???)
Dank je wel om mij wat informatie te geven!
woensdag 23 februari 2011 - 15:18
Plantadvies

Plantadvies

Bent u lid van de thuiszorg? U kunt eventueel daar goedkoop een tuinman inhuren.

Plantadvies
http://www.plantadvies.com
woensdag 23 februari 2011 - 17:43
Petatje

Petatje

Dank u wel voor de snelle reactie!

Ik ben niet goed thuis in deze zaken, maar "Thuiszorg" is dit niet voor bejaarden?? (ik ben er 40
woensdag 23 februari 2011 - 18:14
molleke32

Molleke32

Ik denk wel dat dat met dienstencheques kan, vraag het eens na op de PWA ofzo..
Groetjes Vicky
woensdag 23 februari 2011 - 18:46
Eniavaswen

Eniavaswen

Misschien zijn er jongeren in de buurt die graag bijklussen? Oproepje via de plaatselijke supermarkt ofzo?
donderdag 24 februari 2011 - 12:18
Plantadvies

Plantadvies

De thuiszorg werkt voor hulpbehoefende mensen dit kan varieeren vanaf de leeftijd dat men op zichzelf woont. Niet alleen ouderen vallen dus onder deze catgegorie. Door uw verhaal over het wegvallen van uw partner, begreep ik dat u misschien lid was van de thuiszorg. Als u echt een goedkope tuiman wilt, kunt u ook op marktplaats of in uw plaatselijke krant kijken. Daar willen nog wel eens wat goedkopere tuinkrachten in staan. Verder zijn er maar weinig jongeren die dit werk doen. Tevens zou u kunnen overwegen om in de plaatselijke krant of op marktplaats een advertentie te kunnen zetten.

plantadvies
http://www.plantadvies.com
donderdag 24 februari 2011 - 17:24
Petatje

Petatje

Dank u wel voor de talrijke reacties!
donderdag 24 februari 2011 - 20:19
souf

Souf

vanwaar ben je?
vrijdag 25 februari 2011 - 22:12
Petatje

Petatje

regio Zuid-West Vlaanderen (tussen Ieper en Kortrijk)
zaterdag 26 februari 2011 - 18:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon