menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Mos

Ga naar meest recente reactie

NOBO

NOBO

ik loop op kussens op mijn grasveld. bestaat er een product om er op een redelijke termijn vanaf te geraken. mag ik het product nu toepassen?
dinsdag 31 oktober 2006 - 20:50
Plantadvies

Plantadvies

Verlucht met een riek of bindt speciale zooltjes met een soort van spijkers, onder uw schoenen, het gazon. Zo wordt de bovenlaag losser om lucht en water beter de grond in te laten dringen. Zorg dat u in het najaar en voorjaar verticuteert en verwijder al het dode matriaal. Gebruik tevens mest om een goed en gezond gazon te krijgen, daarvoor dient u wel de verpakking te lezen wanneer u moet strooien. Uw grond kan ook te zuur zijn, dan dient u kalk te strooien. Tevens kunt u eens kijken of er wat takken weg gesnoeid dienen te worden. Een grasmat waar te weinig zon komt, zal meer mos geven. Anders kunt u ook werken met schaduwgrasmengsel om het probleem op te lossen.

Succes Plantadvies.
woensdag 1 november 2006 - 11:27
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

beste Nobo eesrst en vooral uw gazon niet tekort af ryden en nu kunt ge poeder kalk strooien en dan het product yzerchelaat iets dat ik niet gebruik ik gebruik yzersulfaat maar dan oppassen voor de roest op klinkers en stenen want die gaan er nooit meer uit en dan daarna uw gazon onluchten en kalk korrels stooien korrels omdat dan het gras machine ik bedoel de filter niet kan vol geraken met de kalk poeder daarom korrels, en een beetje by zaaien en dan krygt ge een perfecte gazon en in het voorjaar noch wat blauwe korrel en herhalen na drie maanden oke mvg

[afbeelding verwijderd niet-https]

dit is myn gazon nu op lengte is niet kort hoor
zaterdag 4 november 2006 - 19:56
Adrienne

Adrienne

Goh Sylvain jonge toch,

Gij zit zeker een ganse dag in de tuin.
Pfff gras keurig, borders zo mooi.
Amaai, moet ge hier ne keer komen kijken
Da's heel wat minder salle
zondag 5 november 2006 - 15:23
sylvain

Sylvain

ja maar adrienne ik moet op deze moment maar een beetje bezig blyven en daarom dat ik het een beetje aan het op kuisen zyn maar daar zal jy altyd geen tyd voor hebben ik vond adembenemend dat van de wtc Adrienne , en deze week ben ik daar maar zal na woensdag zyn mvg daagg
zondag 5 november 2006 - 17:56
Adrienne

Adrienne

Sylvain,

[afbeelding verwijderd niet-https]
Ik zal proberen er een beetje sjiek uit te zien.
In plaats van in mijn overalleke te voorschijn te komen.
maandag 6 november 2006 - 14:55
sylvain

Sylvain

hela Adrienne dat is niet nodig hoor meisje ik ben ook altyd maar een werk mens geweest,
zodus niet te sjiek aan doen voor my mag dat gerust een overall zyn of zo als ze by ons zeggen een cloon weer zo een dialect he maar Adrienne ik denk donderdag zal voor de middag zyn oke mvg daaag
maandag 6 november 2006 - 21:27
Bowie

Bowie

Adrienne, vergeet je netkousen, korte rok en hoge hakken niet. Oh ja nog een grote sjakosh om de mannen van je af te slaan.
maandag 6 november 2006 - 21:46
Adrienne

Adrienne

Ja, Sylvain zo verwelkomen!!!
Mijne Marcel is ook thuis, die krijgt het gelijk aan zijne tikker
[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 6 november 2006 - 23:11
Bowie

Bowie

Wel Adrienne ik zei toch
Oh ja nog een grote sjakosh om de mannen van je af te slaan.


Dus laat ze maar komen hé.

Oh ja wel een fotootje van maken.
dinsdag 7 november 2006 - 10:13
Adrienne

Adrienne

Ha, straks is da hier een foto forum.
dinsdag 7 november 2006 - 13:06
corrielat

Corrielat

ja maar adrienne ik moet op deze moment maar een beetje bezig blyven en daarom dat ik het een beetje aan het op kuisen zyn maar daar zal jy altyd geen tyd voor hebben ik vond adembenemend dat van de wtc Adrienne , en deze week ben ik daar maar zal na woensdag zyn mvg daagg


wat betekend nu weer wtc, jullie belgen toch!!
vrijdag 10 november 2006 - 08:27
annd6

Annd6

Deze keer heeft het niet te maken met Belg of Nederlander zijn, ik snap het ook niet.

Ann
vrijdag 10 november 2006 - 11:39
Tine

Tine

Het enige WTC die ik ken is het World Trade Centre dan verwoest was. Als Sylvain die film daarover bedoeld dat was werkelijk adembenemend.


Tine.
vrijdag 10 november 2006 - 12:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon