menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Noppenfolie

Ga naar meest recente reactie

ludo

Ludo

ik heb via internet 3laagse noppenfolie gevonden van 100my dik.Is deze sterk genoeg om mijn serre mee te isoleren of raden jullie sterkere aan?
mvg ludo
maandag 30 oktober 2006 - 12:05
Bowie

Bowie

Ik heb mij onlangs ook noppenfolie gekocht: 3-laagse met noppen van 3cm. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik deze gebruik.

Dus of die sterk genoeg is geen idee?

Zet je vraag ook eens bij de cactussen, daar gebruiken de meeste noppenfolie om hun cactusserres te isoleren. Zie ook al bericht met foto's van 06/10 door Alain1 met naam: wintervoorbereiding.
woensdag 1 november 2006 - 07:16
Fons

Fons

De drielaagse noppenfolie voldoet ruim voor isolatie serre, zelfs schuin dak kan goed geisoleerd worden, zijn de oppervlakten van dak te groot dan kan je deze ondersteunen door latten te plaatsen waar de plastiek op kan rusten.Noppenfolie kan een temperatuurverschil van ong. 3°c opvangen.

Groetjes Fons.
woensdag 1 november 2006 - 22:20
corrielat

Corrielat

fONS, moet je dan toch nog bijverwarmen??? mijn ruimte is niet vorstvrij, bedankt
donderdag 2 november 2006 - 07:11
Fons

Fons

Zeker bijverwarmen als het buiten -5°c is word het in de serre -2°c en als de kou lang aanhoud zal het gelijdelijk -5°c worden in uw serre.
Groetjes Fons.
donderdag 2 november 2006 - 18:49
corrielat

Corrielat

Doe ik, bedankt voor je raad ik zou het jammer vinden als er plantjes (waar ik trots op ben)zouden bevriezen
donderdag 2 november 2006 - 19:40
Cemile

Cemile

waar kan ik die noppenfolie kopen?

vrijdag 10 november 2006 - 12:52
corrielat

Corrielat

als je in nederland woont bij de grotere boerenbond zaak
vrijdag 10 november 2006 - 14:25
Bowie

Bowie

Als je in België woont, bij de boerenbond Aveve, Vlaams zaadhuis en goed gesorteerde tuincentra.
vrijdag 10 november 2006 - 16:42

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon