menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Maca document

Ouwepee

Ouwepee

Heb ondertussen Maca zaadjes die ontkiemd en beworteld zijn. Gisteren bezoek gehad van Belgen die in Peru wonen en hier op verlof zijn. Ze hadden een soort overheidsdocumentatie bij, om de plaatselijke bevolking te leren met Maca om te gaan.
Persoonlijk vind ik het een zeer originele tekst en uitleg, een beetje op zijn Incas, zeg maar.
Maar wel in het Spaans.
Heb het zaakje ingescand en via Omnipage omgezet naar een redelijk goed Word 2003 bestand, 23 pagina's met ook wel wat handgetekende plaatjes.
Wie is de goede ziel die Spaans kent of een tip kan geven om de vertaling te realiseren. Beloning is ofwel wat originele Maca zaadjes, of indien je niet te ver van Mortsel onder Antwerpen woont, reeds goed bewortelde zaailingen, ook Goji zowel zaailingen als bewortelde stekken.
Veel dank om iets te laten weten.
dinsdag 15 juli 2008 - 15:11
Paulien

Tekst aangepast

Paulien

Heb je de tekst al vetaald gekregen? hieronder een link naar een aantal vertaalsites gevonden...maar misschien niet handig voor hele grote stukken tekst en het wordt natuurlijk woordelijk vertaald, de zinsbouw kan behoorlijk afwijken.... Maar je kunt er misschien een beetje verder mee komen?

En had je deze link al?

http://www.planta-organics.com/index.html?lang=en-us&target=d1.html

http://www.travelportal.info/nl/algemene-reisinformatie/online-vertalen

Groeten van Paulien
dinsdag 12 augustus 2008 - 17:33
Ouwepee

Ouwepee

Beste Paulien,
De links zijn ongelooflijk adequaat en to the point. Hoe geraak je eraan?
Wat betreft de vertaling, daar moet ik nog even op kauwen, want als ik eraan zou beginnen zou het waarschijnlijk in orde komen. Kwestie van prioriteiten denk ik. Momenteel zit ik meer met het probleem dat mijn Kei appel zaden niet willen uitkomen, en vooral dat ik de reden niet kan vinden. Bessen zijn ondertussen onderweg, had er overigens nogal wat gekregen van Los Lobos, mijn vriend.
Leo
dinsdag 12 augustus 2008 - 22:50
Paulien

Paulien

Hallo Leo, ik heb gewoon even wat voor je gegoogled. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Die Maca planten zijn erg interessant dus ik was daarover ook al even aan het lezen geweest!
Ik heb nog niet naar de kei appel gekeken... zal ik ook eens doen!
Groeten, Paulien
dinsdag 12 augustus 2008 - 23:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon