menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Arty dagpauwoog

Ga naar meest recente reactie

samsung

Samsung

heb al twee opties geprobeerd en het lukt niet

probeer ff te linken

http://host.photogalaxy.net/viewer.php?id=60633_colours.jpg
maandag 16 juli 2007 - 12:01
kurt

Kurt

[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 16 juli 2007 - 12:04
samsung

Samsung

ah, dank je. ik snap niet waarom ik de foto er niet op kreeg, nog eens een andere proberen
maandag 16 juli 2007 - 12:07
kurt

Kurt

Beste Samsung,

Ik vermoed dat de foto die je op photogalaxy had gezet al door photogalaxy een stukje verkleind werd in grootte (bytes)

Daar is die afbeelding nog een 125000 bytes. De oorspronkelijke foto op uw P.C. ligt volgens mij een stuk hoger en photogalaxy aanvaard dat blijkbaar wel en tuinadvies blijkbaar niet. Ik vermoed dat de grens bij tuinadvies ergens rond de 1.000.000 bytes. Dus oorspronkelijke foto's die groter zijn en niet eerst bewerkt worden raken er niet op. Dat is zo ingesteld om de dataopslagruimte nog een beetje onder controle te houden.

Mvg,
Kurt

maandag 16 juli 2007 - 12:13
samsung

Samsung

nee, de oorspronkelijke foto op mijn pc (600x400 pix) is ook maar 52 KB, ze staat trouwens ook op photobucket op dat formaat. Ik link op elk forum naar photobucket, zonder probleem.
Ik had je net een PB gestuurd, enfin proberen sturen, want dat lukt ook al niet
maandag 16 juli 2007 - 12:26
kurt

Kurt

Die PB is perfect toegekomen en snel beantwoord. ???

Eigenlijk toch vreemd als de oorspronkelijke foto op uw pc maar 52000 bytes groot is dat hij dan op photogalaxy 125.560 bytes groot wordt en 1000 op 1022 pixels???

Normaal gezien zullen sites zoals photogalaxy het formaat van de oorspronkelijke foto's doen verkleinen. Ik heb nog nooit geweten dat ze die doen toenemen.

Mvg,
Kurt
maandag 16 juli 2007 - 13:59
samsung

Samsung

a, maar op photogalaxy staat ze in groot formaat he, de meeste foto's worden daar op 1000 pix breed gezet.
Het is dan ook een fotografieforum
Ik maak mijn foto's altijd op twee formaten, één keer op 600 x 400 voor gewone fora.

Ik vind trouwens nergens mijn privé berichten. Het spookt hier.

Sorry voor het "vervuilen" van dit topic, maar ik weet anders niet hoe ik de problemen moet communiceren
maandag 16 juli 2007 - 21:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon