menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 3

Een houbewerker in de tuin

Ga naar meest recente reactie

deHaan

DeHaan

Ik heb een houtbewerker in de tuin.
Was in huis bij de computer diverse fora aan het kijken, toen mijn vrouw zij, kijk een bonte specht.
Gauw een zood foto,s gemaakt, waarvan 1 goed.



Allemaal Beestjes

zondag 18 oktober 2020 - 12:09
LT

LT

Prachtige foto van madam
zondag 18 oktober 2020 - 13:38
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Mooi gelukt.
maandag 19 oktober 2020 - 13:18
Esem

Esem

Idd een madam.
Meneer heeft een rode pet op zijn kop.
Gr E;
maandag 19 oktober 2020 - 14:23
LT

LT

Neen Esem...De jongen hebben een rode pet...Meneer heeft een rode band op de achterkant van z'n koppie
maandag 19 oktober 2020 - 14:25
kristine 16

Kristine 16

m ie foto.
maandag 19 oktober 2020 - 19:42
deHaan

DeHaan

Het is een kerel, de foto,s die dat bewijzen heb ik weggegooid.
maandag 19 oktober 2020 - 19:49
PeterC

PeterC

Spechten kwamen bij ons in de tuin voor maar zelden, maar dit jaar gaat er bij wijze van spreken geen dag voorbij of ik zie er wel één. Bonte spechten zoals op de foto. Soms zijn ze met twee.
Misschien is het omdat ik dit jaar door corona heel vaak van thuis uit werk, iets wat ik voor corona eigenlijk nooit deed, met vol zicht op de tuin en ze daardoor meer opmerk. Maar in het weekend zijn ze er ook.
Ik heb de indruk dat ze hier nu of zeker dit jaar meer voorkomen.
Ze zijn door de band gehaast, gaan in een fluks tempo van de ene boom naar de andere en dan door. Lang blijven ze meestal niet. Soms zie je de vogel niet maar hoor ik een zacht getik ergens in de bomen wat aangeeft dat er een specht zit.
maandag 19 oktober 2020 - 20:37
Roeli

Roeli

Ik heb ze bijna dagelijks op de voedertafel. Hartstikke leuk. Maar ik heb bij Vivara metalen ringen moeten kopen om de openingen van de nestkastjes te beveiligen.
maandag 19 oktober 2020 - 21:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon