menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Koelmat voor honden en katten

Ga naar meest recente reactie

leerling

Leerling

Heeft hier iemand zo'n mat? En helpt die echt?

Op een website las ik dat de mat geactiveerd wordt door het gewicht van het dier. Wil dat zeggen dat het een tijdje werkt en dat je het daarna in de koelkast of diepvriezer moet leggen om terug op te laden?

zaterdag 30 juni 2018 - 11:44
Roeli

Roeli

Hoe het werkt weet ik niet, maar de hond van mijn vriendin zei....ga er zelf maar op liggen.
zaterdag 30 juni 2018 - 11:53
leerling

Leerling

'k Vond het al zo vreemd dat de meeste foto's van mat met dieren duidelijk gefotoshopt zijn.

Zelf op gaan liggen..Misschien niet eens zo'n maf idee bij deze warmte. Misschien dan toch een kopen Een extra grote dan.

Bedankt voor de feedback, Roeli.
zaterdag 30 juni 2018 - 21:42
Ken M

Ken M

Had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, misschien werkt het zoals de koeling pads die ze gebruiken voor de warmte afvoer geproduceerd door processors e.d in de electronica?
Of werkt het op electriciteit?

Als toeval wil was ik een paar dagen geleden wat aan het zoeken voor de hond en kwam ik uit op een zwembadje speciaal voor honden, misschien een optie Leerling?

Ken
zaterdag 30 juni 2018 - 23:12
leerling

Leerling

Bedankt voor het meedenken, Ken, maar in ons geval gaat het om een straatkat. Die zijn niet zo dol op een duik in water.

Een 'zwembadje speciaal voor honden' klinkt ook veel te duur voor wat het ook mag zijn.
zondag 1 juli 2018 - 03:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon