Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
ik kan helaas geen foto nemen, het is te ver, wij hebben een vogel gespot aan onze vijver, het was geen eend, geen Canadese gans, geen aalscholver, geen reiger,
de vogel had het lichaams- formaat van een grote eend, maar een lange snavel,
hij/zij heeft een keer de vleugels gespreid, en die had een formidabele spanwijdte, wat ik van de vleugels zag:
zwart met wit erin, maar kan niet zeggen, strepen, meer vlekken, een lichte kleur op de buik en kop,
de vogel heeft zich door kraaien laten verjagen.
ik ben echt wel erg nieuwsgierig, naar het soort vogel het zou kunnen zijn, iemand enig idee?
dat ik geen foto kan nemen wegens te ver, het is een goeie 120 meter aan de achterkant van de vijver, helaas