menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Agressieve wekker

Ga naar meest recente reactie

Gespeel

Gespeel

Het is weer van dat. Sinds een paar dagen heb ik last van agressieve wekkers. Rond 5 of 6 uur 's morgens komen er keihard vogels op mijn ruiten tikken. Ik weet niet welke vogels het zijn: kraaien of raven of eksters of iets van die slag. Ze maken enorm veel lawaai en blijven maar op de ruit bonken. Ik heb er geen idee van waarom ze dat doen. Als ik het raam open doe zijn ze daar na 10 minuten weer. Weet iemand wat dat zijn, waarom ze dat doen en hoe je ze dat kan beletten? Zijn er nog mensen die dit fenomeen kennen?
maandag 6 mei 2013 - 21:43
furor

Furor

Ze zien zichzelf waarschijnlijk in het glas weerspiegeld, maar denken dat het een concurrent is (het is nu eenmaal voortplantingsseizoen). Het raam ontspiegelen
maandag 6 mei 2013 - 21:58
Gespeel

Gespeel

Weet je welke vogels het zijn? Waarom hebben ze na
maandag 6 mei 2013 - 22:06
minouke

Minouke

of plak je foto erop nee dat was een grapje.
Maar dat zou best kunnen wat Furor zegt, eens iets gelezen van een zwaan dat verliefd was om haar spiegelbeeld. Ze zat te flirten met wat ze zag in het uitstalraam van een garage.
maandag 6 mei 2013 - 22:07
furor

Furor

Als hun concurrent niet opgeeft, mogen zij ook niet, h
maandag 6 mei 2013 - 22:15
rdebeer

Rdebeer

ik denk dat het mezen zijn die spinnetjes zoeken in de vensters en daarbij de ruit raken. Lekker hun gang laten gaan.
dinsdag 7 mei 2013 - 13:56
Wouter2

Wouter2

Hoi, probeer het eens met die plakkers van roofvogelsilhouetten die men gebruikt om te voorkomen dat vogels tegen het glas vliegen. Ik weet van iets soortgelijks waar dit hielp.
dinsdag 7 mei 2013 - 20:39
Gespeel

Gespeel

Dat zal ik misschien proberen, bedankt voor de tip. Aan rdbeer: het zijn zeker geen meesjes hoor Als je het helse lawaai zou horen dat ze maken zou je zeker weten dat het geen mezen kunnen zijn.
dinsdag 7 mei 2013 - 22:14

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon