menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

HEEEELP

Ga naar meest recente reactie

yep

Yep

Onze kater ( poesjiepap) vindt de cederafwerking van onze achterbouw de meest geweldige krabpaal(muur)

Heeft er iemand tips om dit voor eens en voor altijd te stoppen, 't is echt geen zicht meer!!!!!
zondag 6 maart 2011 - 14:01
an

An

met een planten spuit in de weer gaan spuiten zodra je het ziet.
of waar ze ook van schrikken is opgeblazen ballonen er neer hangen ,
want zodra er een nagel er inkomt klappen ze en dat vinden ze ook eng.
zondag 6 maart 2011 - 16:18
Gehenna

Gehenna

Stenen plaatsen? Nee, regelmatig Catt-off spruiten of azijn. Van mijn kerstboom (azijn) zijn ze afgebleven deze keer
zondag 6 maart 2011 - 19:37
Gehenna

Gehenna

Dat bestaat hoor lieke. Valeriaan en kattenkruid planten, héél de tuin vol, échtig waar hoor Of een niet gesteriliseerde kattin of 5 in huis halen tegen de katers

Een sprinklersysteem installeren met infrarooddetectie. Poes komt over de grens en PSSSSHHHHT, poes nat, poes weg (als het geen waterrat is tenminste) poes komt nog eens, terug van't zelfde, poes geeft het op en lieke blij.
maandag 7 maart 2011 - 12:01
Pistachio

Pistachio

Zo'n sprinklersysteem lijkt me een leuk idee, maar niet voor katten zoals mijn Kiwi, die zit ganse dagen in de afwasbak in de hoop dat de kraan begint te stromen. Ik laat water over haar hoofd lopen en ze vindt het heerlijk ... die katten toch hé. Ik ken verder geen afdoend middel om katten uit de tuin te houden, bij mij zijn ze allemaal welkom!
maandag 7 maart 2011 - 13:48
Gehenna

Gehenna

Of de kat van de buren waar ik voeger woonde. Sta ik in de douche af te koelen, deur open en springt daar ineens een zwart/wit beest onder de douche!
Tuin sproeien en hij zat weer onder de straal. Als hij water hoorde kwam hij af ze
maandag 7 maart 2011 - 13:56
Pistachio

Pistachio

Geweldig Ghenna, ga eens proberen of mijn Kiwi samen met mij wil douchen. Dan is ze ineens proper en moet ik haar niet hele dagen uit de wasbak halen.
maandag 7 maart 2011 - 14:06
an

An

Nou Chanou moet er niks van weten toen ik in de buurt kwam van een sperterende douche krabte ze me open uit angst om weg te komen,
heb toen flinke halen gehad (moest ingeent worden er voor dus dat probeer ik niet meer)
ook is ze hier van de stofzuiger bang
maandag 7 maart 2011 - 14:24
Pistachio

Pistachio

Tja, als een kat schrikt is er geen houden meer aan. Wij waren de katjes in de tuin aan het laten toen Kiwi ergens van schrok, ze stormde binnen maar de verandadeur was toe, ze vloog ertegen en zette haar nagels erin. Gevolg: nieuwe verandadeur geschonden, verf eraf op verschillende plaatsen. Gelukkig nog retoucheerbaar.
maandag 7 maart 2011 - 15:08
Gehenna

Gehenna

Als ik de stofzuiger neem zit er constant een kat dreigend voor. Tot hij gestofzuigd is
dinsdag 8 maart 2011 - 10:02
an

An

nee onze labrador teriever gaat gewoon op zij of gaat ergens anders liggen,
Chanou loopt wel de douch in als de douche niet aanstaat,
dus bang van de ruimte is ze niet.
vraag me af hoe ik die twee dingen kan veranderen dat ze niet meer bang is.
zal wel niet (douche ik til haar in geen geval meer op dan ik heb mijn lesje geleerd hahahahaha)
dinsdag 8 maart 2011 - 10:43
Pistachio

Pistachio

Met beestjes in huis is het altijd lachen ... of vloeken. Onze Kiwi haar favoriete hobby is in de weg lopen bij vegen, stof afnemen, dweilen, afwassen, ... ze zit er altijd bovenop, heb je een hoopje bij elkaar geveegd, springt ze er middenin ... ze vindt "helpen" in het huishouden fantastisch!
woensdag 9 maart 2011 - 08:26
Gehenna

Gehenna

Familie van ons Babbie? 'helpt' ook altijd bij het vegen
Intussen zitten er al 6 vreemde poezen in onze tuin en heb daarnet gezien dat er 1 ons tuinhuisje als krabpaal gebruikt. Wacht zi, azijn ...
donderdag 10 maart 2011 - 10:15
Gehenna

Gehenna

Prima zo!
donderdag 10 maart 2011 - 10:27

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon