menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bezoekers

Diddy

Diddy

net 2 bezoekers buitengezet, die eerder deze avond binnengeglipt zijn, ze vliegen geruisloos, als je een grote kamer hebt zonderaan het plafond hangende lampen, zou je ze niet eens opmerken

foto's: http://waarnemingen.be/waarneming/view/40348693
maandag 15 september 2008 - 01:52
Flurkie

Flurkie

Een vriend van ons had ze ooit eens onder zijn dakpannen zitten tussen het valse plafond. Hij heeft daar heel snel iets aan moeten doen, want hij kon het niet meer houden van de stank.
Raar dat ze gewoon binnenvliegen...
Groetjes, Flurkie
donderdag 18 september 2008 - 16:55
Rita1960

Tekst aangepast

Rita1960

Hallo Flurkie en Diddy,

vind het een beetje raar dat ze naar binnen komen. Heb sinds het begin van 1983 toen ik mijn huidige woning ben komen wonen al vleermuizen onder het dak zitten. Heb er totaal geen last van en ook geen overlast.
Tot aan de dag van vandaag is er bij mij niet één de woning in gevlogen.
Misschien dat ze bij je vriend door een "verkeerde" uitgang naar buiten willen en zodoende in huis terecht komen? Ze zijn n.l. maar een spleet nodig van plm 4 x 1,5 cm om er door te komen.

groetjes,

Rita
donderdag 18 september 2008 - 19:05
Diddy

Diddy

mijn neefje (bijna 7 maand) kwam logeren en zijn ouders kwamen nog eens langs bij valavond, dan heeft de deur een tijd zonder licht opengestaan en toen zijn ze wellicht binnen gefladdert, het was wel een hele onderneming om de schavuiten te vangen
donderdag 18 september 2008 - 19:29

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon