menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Weet iemand hoe deze boom zijn naam is

Ga naar meest recente reactie

myriam56

Myriam56

goeie avond, iedereen.....
Weet er iemand de naam van deze prachtige boom... ik weet hij is verwildert... en nu het winter is... is het zicht wat minder maar in de zomer is het 1 grote luchtige wolk van hele fijne groene blaadjes kan ik zelfs niet zeggen, het zijn net naaldjes.... zoals asperagus.... ja zoiets, in de herfst worden die dan licht roze... ik zou zo graag er ook eentje hebben..

Struiken & Bomen

woensdag 28 november 2012 - 19:10
myriam56

Myriam56

nog een andere foto van verder genomen

Struiken & Bomen

woensdag 28 november 2012 - 19:11
Bombycilla

Bombycilla

Tamarix
woensdag 28 november 2012 - 19:28
Plantadvies

Plantadvies

Daar ging mijn idee ook naar uit.

Plantadvies
woensdag 28 november 2012 - 19:41
myriam56

Myriam56

Dank U wel..... aan iedereen die de oplossing heeft helpen zoeken, ik heb nog eens bij afbeeldingen gegoogeld en inderdaad dat is hem alleen deze is dus echt een boom....
Hij zal wel h
woensdag 28 november 2012 - 21:23
Lino

Lino

Ik dacht dat het Tamarisk was.

even gegoogled en zie nu dat dit de Nederlandse naam is en tamarix de wetenschappelijke naam.
donderdag 29 november 2012 - 08:12
annis

Annis

De Tamarix is een prachtige struik/boom vooral als hij volledig in bloei staat is het een prachtig plaatje.
donderdag 29 november 2012 - 09:26
myriam56

Myriam56

goeie morgen annis, inderdaad dat is zo.... een paar dorpen verder staat dus die boom ( zie foto) en ondanks onze werkdruk... rijden we soms dus een grote omweg in de zomer, om al dat moois te bewonderen, ik ben blij dat ik de naam heb, want er komt zeker en vast zo eentje in onze tuin..... het is echt onbeschrijfelijk mooi in de zomer...
donderdag 29 november 2012 - 09:28

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon