Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb een paar klimrozen en probeer daar een Clematis te laten doorgroeien, wat mij niet lukt. Terwijl in andere tuinen de clematissen overvloedig bloeien, blijven die van mij klein en teer. Er komen enkele bloemen aan in juni en daarna niet meer, terwijl volgens het etiket de Clematis zou moeten bloeien van juni tot september.
Welke soorten Clematis zijn geschikt om door rozenstruiken te laten groeien?
Dank je wel voor de reacties.
Clematissen uit de viticella en texensis groepen. Deze clematissen bloeien rijk en overwoekeren de roos niet. Viticella goed terugsnoeien en texensis komt vanuit de grond weer op.