menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Sneeuw

Ga naar meest recente reactie

svoffel

Svoffel

De sneeuw is er weer, t'is telkens genieten van de pracht, maar de lente is nog veel mooier....


Foto's van uw Tuin

vrijdag 30 januari 2015 - 14:25
svoffel
vrijdag 30 januari 2015 - 14:25
PeterBo

PeterBo

Prachtig plaatje Simone maar ik heb toch liever de zomer.
vrijdag 30 januari 2015 - 14:34
svoffel

Svoffel

Ja Peter,

T'is mooi maar voor mij hoeft het niet meer, de zomer is zalig maar nu verlang ik naar de lente, de crocussen, tulpen en al die pracht.
De fruitbomen overladen met bloemen, zucht, het zal nog even op zich laten wachten.


vrijdag 30 januari 2015 - 15:11
c j de k
vrijdag 30 januari 2015 - 15:22
minouke

Minouke

Koud maar wel mooi, echt sprookjesachtig.
vrijdag 30 januari 2015 - 15:25
erice

Erice

Schitterend.......

om naar te kijken...... ik hoop niet dat we hier in Limburg ook sneeuw gaan krijgen.... ik kan heel goed zonder....haha... maar t blijft mooi.....
vrijdag 30 januari 2015 - 15:44
svoffel

Svoffel

Hoop het voor jullie ook, de wegen waren de ganse morgen dicht, enkel 4x4 zag je af en toe rijden.

Ondertussen na veel strooizout op de weg is het te doen, heerlijke vieze bruine pap.

Nu is het opgehouden, maar denk dat er nog wat komt, gelukkig hoeven we vandaag niet weg.


vrijdag 30 januari 2015 - 15:50
hildavw

Hildavw

Hier was deze morgen ook wat sneeuw gevallen, maar de moeite niet.
Het was zoals een taart waarop ze wat poedersuiker hadden gestrooid.

Een échte sneeuwdag mag er voor mij toch nog komen, anders hebben we geen winter gehad (naar mijn mening natuurlijk).
Al is het alleen maar voor de mooie foto's die je dan kan nemen.
vrijdag 30 januari 2015 - 20:55
kerstkind

Kerstkind

Winterse taferelen doen het altijd goed op de foto's
's Morgens vroeg er op uit trekken met de camera, door de bossen en weilanden, vers gevallen sneeuw, de kou in je gezicht is voor mij toch één van de mooie momenten van de winter.
Hier kan ik persoonlijk wel van genieten.

Maar als je de weg op moet, met fiets of auto nee da's nog lang niet altijd even fijn en dan naderhand al die smurrie...bah.

We zullen met z'n allen zeker nog wat geduld moeten hebben eer de lente zijn intrede doet.
Gelukkig maar dat wij geen invloed kunnen uitoefenen op het weer.

Fijne avond nog.
groetjes José
zaterdag 31 januari 2015 - 20:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon