menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Open tuinen van forumleden

Ga naar meest recente reactie

Adrienne

Adrienne

Wie zet er zijn tuin open en wanneer ??
Het lijkt me fijn om op één plaats te kunnen zien waar je naar toe kan als je er effe tussen uit wil.
Dus collega hobby tuiniers zet hier je data's even neer dan kunnen wij beginnen met afspraken maken ha,ha
Super toch !!!
Wel graag één tuin per topic en als het even kan met een beetje info.
vrijdag 18 juni 2010 - 14:42
Jeannette1

Jeannette1

Hai Adrienne,

Zover ik weet was Danny een van de velen die een open tuindag had, maar wanneer precies weet ik niet meer, omdat wij op dit moment zelf niet in staat zijn om te gaan.
Ook Martje uiteraard, maar dat is iets wat jij zeker wel weet.
Hopelijk reageert er iemand die het wel allemaal weet.

Groetjes, Jeannette
vrijdag 18 juni 2010 - 19:15
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Hallo Jeannette wat leuk dat je mij noemt! De uitstapjes op tuingebied heeft Kurt al in een rubriek gebracht: groene uitstapjes. Daar staan allerlei leuke open tuinen en beurzen in vermeld. Groeten Martje
vrijdag 18 juni 2010 - 21:47
Jeannette1

Jeannette1

Hai Martje,

Jullie zijn nog steeds niet uit ons hoofd hoor.
Helaas door diverse omstandigheden konden wij nog niet bij jullie langs komen.
Hopelijk zien wij nog een kansje om voor jullie sluitingsdatum even aan te wippen.
Ik stuur je wel een p.b.tje.

Groetjes, Jeannette
vrijdag 18 juni 2010 - 21:53
danny2

Danny2

Hallo,

Zondag is er inderdaad bij ons weer opentuin, ook bij Martje en bij Eddy is het open.
Als je even kijkt bij groene uitstapjes zie je al een heel lijstje, wie er aktief is op het forum weet ik niet echt maar vermoedt toch velen.
Ernestine, Ester en Jori zullen er zondag al zeker zijn maar verwacht er toch nog meer.

groetjes danny

Foto's van uw Tuin

vrijdag 18 juni 2010 - 21:54
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Danny als wij zelf niet open waren, kwam ik naar jou! Ik zou het heel graag zien en dat gaat er eens van komen. Jouw Jacobinea maakt hier momenteel alle tongen los!! Veel plezier met jullie open deur dagen.
vrijdag 18 juni 2010 - 22:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon