menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Calamintha nepata Blue Cloud

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Nigella

De Calamintha nepata Blue Cloud, een Calamintha die iets blauwer is dan de Calaminthe ssp nepeta, hier zie je een bloempje van de blauwe Amsonia er onder, zo zie je hoe mini de bloempjes van de Calamintha wel zijn
[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 9 juli 2007 - 06:11
ines

Ines

Prachtige combinatie! Hmm
maandag 9 juli 2007 - 06:26
minouke

Minouke

ook mooi, ipv nepeta (kattekruid) eens de deze planten, want ik gebruik gemakkelijk nepeta voor planten aan mekaar te "breien" maar dit zou ook mooi zijn om af te wisselen
maandag 9 juli 2007 - 14:25
Nigella

Tekst aangepast

Nigella

ook mooi, ipv nepeta (kattekruid) eens de deze planten, want ik gebruik gemakkelijk nepeta voor planten aan mekaar te "breien" maar dit zou ook mooi zijn om af te wisselen


dat is een beetje dezelfde als uw Calamintha nepeta he, maar een tikkeltje blauwer en toch nog zo blauw niet als de Amsonia waarvan bloempje onderaan op de foto heel duidelijk is

maar je kunt ook eens een ander type Nepeta nemen (zoals ik er al 2 op deze rubriek zette, de Nepeta Sibirica weeft ook mooi dicht
en als het iets hoger moet de Persicaria campanulata (rose of witte)
maandag 9 juli 2007 - 19:46
minouke

Minouke

ja ik ga die opschrijven want ik heb 2 verschillende nepeta maar er is geen verschil te zien nl walker low en six hill's giant, persicaria campanulata heb ik opgezocht op google maar de foto's geven geen duidelijk beeld
maandag 9 juli 2007 - 20:00
Nigella

Nigella

ja ik ga die opschrijven want ik heb 2 verschillende nepeta maar er is geen verschil te zien nl walker low en six hill's giant, persicaria campanulata heb ik opgezocht op google maar de foto's geven geen duidelijk beeld
ik zal er nog eens een fotoke van nemen, van de groep maar van eenbloempje staat er hier in deze rubriek al een.
dinsdag 10 juli 2007 - 02:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon