menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Campanula lactiflora Loddon Anna

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Nigella

Deze schat van een lichtrose Campanula lactiflora Loddon Anna groeit uit tot een forse vaste plant. De klokjes van deze soort staan in groepjes. Het is een van de vaste planten die voor de lansgte dag slectief mag ingesnoeid worden, om langere bloei te hebben. Ze wordt beschreven als komt ze 80 cm maar hier in volle zon op droge klei komt ze zeker 100cm
[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 17 juni 2007 - 05:37
lisa

Lisa

nigella, die campanula ziet er echt mooi uit,
ik heb ook vastgestellt dat de planten bij mij ook altijd groter zijn
groetjes lisa
zondag 17 juni 2007 - 05:53
Poohbeer

Poohbeer

Nigella,
Prachtige vaste plant hé , heb deze ook staan in de tuin . Hier staan ze ook wel in volle zon en is ze wel 130cm hoog (heb ze net gemeten )

Poohbeer
zondag 17 juni 2007 - 05:55
Adrienne

Adrienne

Ja, weer een hele mooie.
En ik maar denken dat ze alleen hier groter worden dan aangeschreven staat.
Lekker niet dus, heb altijd gedacht dat mijn koeikes er voor iets tussen zaten.
zondag 17 juni 2007 - 05:55
Nigella

Tekst aangepast

Nigella

Nigella,
Prachtige vaste plant hé , heb deze ook staan in de tuin . Hier staan ze ook wel in volle zon en is ze wel 130cm hoog (heb ze net gemeten )

Poohbeer

vaste planten worden op kleigrond wel eens groter, zou ze eens moeten meten, ik heb nu geschat
hier staan praktische alle planten in de zon, zeer zonnige tuin, dus beton op die droge klei moet je maar eens onkruid wieden; dat trek je zo stuk
zondag 17 juni 2007 - 05:58
Poohbeer

Tekst aangepast

Poohbeer

Nigella
Weet er alles van hoor wij hebben ook een hele dag zon in onze tuin en wat dat wieden betreft geen makkelijke klus hé
zondag 17 juni 2007 - 06:05
minouke

Minouke

ja , bij mij is ook alles groter dan beschreven, deze campanula heb ik ook en moet ook zo'n 130 cm zijn maar de Prichard is iets lager bij mij

zondag 17 juni 2007 - 14:48

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon