menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Achillea taygetea

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Nigella

de citroengele Achillea taygetea, deze soort is veel minder uitbreidend dan de vorige. Deze citroengele staat tussen de pastelrose linaria purpurea Carron J Went. En de rose Lavendel Ben nog steeds blij over deze kleurcombinatie
[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 12 juni 2007 - 03:14
minouke

Minouke

vind ik ook zo mooi, ik heb ze deze lente verplant en dat heeft haar precies wel goed gedaan, ze is veel voller geworden , ik heb haar hier bij linaria ,maar de purpere gezet en campanula lactiflora met geranium johnson blue . Ik heb onlangs in een tijdschrift gelezen dat ge ze nà de bloei telkens dieper moet planten, 'k zal dat eens proberen misschien daarmee dat ze beter is nà ze verplant te hebben want ze was erg magertjes geworden

Die linaria waarover je spreekt heb ik bij salvia ostfriesland en op een andere plaats bij salvia amethyst, toch ook een heel mooie die linaria ? ik heb ze in lichtroze en de purpere maar vraag me af of ik die niet in het wit gezien heb in een te bezoeken tuin

dinsdag 12 juni 2007 - 14:37
Nigella

Nigella

bestaat inderdaad ook in wit deLinaria purpurea alba
dinsdag 12 juni 2007 - 14:48
Adrienne

Adrienne

Mooi, de mijne is niet zo fel geel.
Deze zie ik ook liever.
dinsdag 12 juni 2007 - 23:05
Nigella

Nigella

Mooi, de mijne is niet zo fel geel.
Deze zie ik ook liever.

je ik schrok ook wat dat ze toch niet zo citroengeel was als ik mij voorgesteld had; je weet ik een felle kleuren in de tuin dat is geen goed huwelijk he
woensdag 13 juni 2007 - 03:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon