menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Persicaria polymorpha

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Nigella

De persicaria polymorpha is wel een van de weinige persicaria’s die zich niet te veel uitbreiden. Het is een hoge vaste plant 175 die een type takken heeft zoals die van de in bloemschik gebruikte polygonumtakken (die je langs grachten en zo kunt vinden) Deze droogt ook mooi in.Hij staat heel mooi in de border. Wij binden hem wel samen op 2 hoogten, omdat hij anders wel de neiging heeft een beetje te veel ruimte in te nemen van de onderstaande vaste planten. Hij is nochtans niet direct een openvallende plant
[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 12 juni 2007 - 03:09
Poohbeer

Poohbeer

Prachtige plant mag deze in volle zon staan ? ik ben op zoek naar een die tamelijk hoog komt maar die moet wel goed tegen de zon kunnen want wij hebben op die plaats altijd de zon (als er zon is natuurlijk )

Poohbeer
dinsdag 12 juni 2007 - 03:34
Nigella

Nigella

Prachtige plant mag deze in volle zon staan ? ik ben op zoek naar een die tamelijk hoog komt maar die moet wel goed tegen de zon kunnen want wij hebben op die plaats altijd de zon (als er zon is natuurlijk )

Poohbeer

staat hier op 2 plaatsen, zowel in volle zon vanaf de middag en vlak voor een tauxhaag
de andere staat aan de noordkant, heeft wel zon tot 12u en dan de avondzon, die staat tegen een ligustrumhaag.
dinsdag 12 juni 2007 - 03:37
Poohbeer

Poohbeer

oke bedank
Ik zal die ook aanschaffen ik vind het een mooie plant
dinsdag 12 juni 2007 - 03:50
martine

Martine

heel mooi.
en met een haag erachter zal die zeker heel goed tot zijn recht komen!
Martine
dinsdag 12 juni 2007 - 05:08
Adrienne

Adrienne

Heb de naam al opgeschreven;
Wauw, knap !!!
dinsdag 12 juni 2007 - 23:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon