menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

ROOS Bobby James

Ga naar meest recente reactie

agnesv

Agnesv

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 30 mei 2007 - 02:06
jdcoster

Jdcoster

Ook een Bobby James ...
Ik hou Bobby we wat strakker in toom hoor. Hier fleurt hij een portaalboog op van mijn tomatenserretje
Het schijnt dat ik een romantische tuin heb. Deze dame droeg al vast bij tot het bewijs van deze stelling. Verleden jaar, met de open tuin, bracht zij lange tijd door op dat bankje, genietend van de onovertroffen odeuren van zowel de rozen, de kamperfoelie als de brugmansia's. Eigenlijk is dat op dat moment van het jaar het beste plekje. Dat had zij meteen door.
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 30 mei 2007 - 03:09
agnesv

Agnesv

beneden hou ik hem ook in toom hoor maar van mij mag hij zo hoog als hij wilt die geur is heerlijk he!
toch zeker met het weer van vandaag en de tuin is ingesloten zo dat de geur blijft hangen
kijk hier ieder jaar uit naarde bloei, maar als de bloei weg valt ben ik ook weer blij dan word het terug rustig
woensdag 30 mei 2007 - 03:26
jdcoster

Jdcoster

En komt mijn dametje niet meer poseren ... .
Alles bloeit zo vroeg dit jaar. Ik vraag mij af wat er eind juni nog te zien ( en te ruiken) zal zijn.
woensdag 30 mei 2007 - 03:45
beertje

Beertje

Ik zou ook het mij ook zeer gemakkelijk maken op dat bankje en niet alleen omwille van de neusstrelende geuren van de bloemen maar ook van het prachtige uitzicht van de tuin, een echt juweeltje

MVG beertje
woensdag 30 mei 2007 - 04:07
ines

Ines

En ik denk dat de dame ergens ook wat gezelschap wilde om dit alles te delen (hi)
Costerke U hebt U kans verkeken
woensdag 30 mei 2007 - 07:12
beertje

Beertje

Hallo JDcoster,
geef jij dit jaar ook een opendeurdag, en zo ja, wanneer is dat dan?
MVG,beertje
woensdag 30 mei 2007 - 19:52
jdcoster

Jdcoster

Oeioei, Ik word hier nog wereldberoemd in heel Loppem en omstreken.
Mijn tuin staat open op 23/24 juni hé samen met alle anderen van de Landelijke Gilden.
Is Loppem niet wat ver? Er zijn hier nog wel wat interssante tuinen in de buurt hoor.
Om geen verkeerde verwachtingen te scheppen, het is geen gigant van een tuin hoor, amper 1200 m2, maar ... goed benut.
Allé nog een fotootje er bij om je aan te moedigen. Dit is ongev. 1/4 van de oppervlakte.
[afbeelding verwijderd niet-https]
Groetjes
donderdag 31 mei 2007 - 03:24
ines

Ines

Ja, goed benut en wat een leuk tuinhuisje!
donderdag 31 mei 2007 - 04:49
Nigella

Nigella

Al wie naar JDecoster zijn tuin wil
we bezochten hem reeds, een gezellige tuin met van alles en nog wat

wie er een uitje wil van maken, ik heb een paar tuinen vernoemd in de buurt oa die in Zedelgem (= echt in de buurt) hij staat wel niet in de AVEVE-gids vermoed ik maar in die andere gids van open tuinen. En totaal andere tuin dan die van JDecoster; maar dat is juist het leuke er aan dat je op zo'n dag open tuinen echt variatie kunt zien

hij staat ook op www.tuinagenda.be

suc6 he alle open tuiners van het forum!!!!
donderdag 31 mei 2007 - 05:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon